Blog
Az autót 16-os speedline felnikkel vettem,téli gumival.Adva volt a probléma,hogy kellenek nyári papucsok.Volt pár gondolatom.Veszek nyári gumit és szereltetem mindíg.Mondták,hogy ez nem egészen egészséges dolog a guminak.Így lett két variáció.Veszek egy acélfelni szettet dísztárcsával.Erre átrakatom a téli gumikat,a nyári meg megy az alura.Másik,hogy veszek még egy garnitúra alut a nyárinak,a téli meg marad így ahogy van.Körbe is néztem gyorsan a neten.Számolgattam,és úgy döntöttem még egy garnitúra alum lesz:)Megtetszett a telediál.Körbetelefonáltam a potenciális eladókat.Közben megkérdeztem egy pár más tipusú aluszett árát is.Hát olcsóbban nem nagyon találtam elfogadható garnitúrát.Így gyulárol egy cartárstol megvettem a teledialokat.Pár apró sérülés van rajtuk a csavaroknál,de ezzel együtt tudok élni.Csináltam is gyorsan egy tárolót az éppen nem használt szettnek.Meg ha már így rá értem a tükörtartó konzolokat is átfujtam a gumi spray maradékával.Ez is régóta szurta már a szemem,hogy megfakult.A maradék épp elég lett rá.2 óra volt a mutatvány le és felszereléssel együtt.Most igazi mély matt fekete színe van.


Nos a hét elején sikerült betörnöm a telefonom kijelzőjét,aztán megbírságoltak forgalomtól elzárt területen való áthajtád miatt, végül ma eldurrant a szervóolaj csövem. No comment.
Sajnos a GoodYear és Firestone merevített oldalfalú gumijaimból az egyik belső felén szálszakadás, a másik tengelyen egy lemezcsavar okozta szakadás miatt idő előtt cserélnem kellett. A GT tali előtt 3 nappal jól jött! Gyorsan rendeltem az interneten egy szett KUMHO ECSTA gumit. Tök jól működik a rendszer Magyarországon, hiába rendelsz egy szett gumit, időpontot nem kapsz hozzá, hogy fel is szereltesd. Sajnos mindenütt "Már csak a jövő hétre tudnám elvállalni" szöveggel ráztak le, míg találtam egy helyet, ahol épp nem érkezett meg az időpontra a kliens, pár perc várakozást követően telefonon jelezte, hogy késni fog, mire a guis meg, hogy akkor már ne is jöjjön és beálltam, s megtörtént a csere, némi plusz Ktg. ellenében, azonnal :D


A hátsólámpa 'füstösítés' már nagyon nagy divat lett, valami mást akartam. Engem a narancssárga betét zavart a hátsó lámpatestben, ezért úgy döntöttem áttetsző lámpa festékkel egységes pirosra varázsolom az egészet. Szerintem sokkal szebb, mint a gyári sárga indexes lámpa búra ;)


Elkezdtem lecserélni a gyári emblémákat fekete-fehérre. Nem, nem azért, mert kopottak voltak, hanem mert a Jarama Nero színű GT-mhez ezek jobban passzolnak :) Később 2015-öes Fekete-fehérre lesznek cserélve
Az emblémákat az Aliról rendeltem, nem csak a talpat, de magát az aluminium lemezt is le kell hozzá szerelni a gyáriról a cseréhez.

Idő közben elkerült az autó a fényezőhöz, ahonnan remélhetőleg egy-két héten belül el is hozhatom, immár Rosso 130 színben pompázva, illetve alváz/üregvédve. Amíg távol volt, elkezdtem bevásárolni a "tuning" alkatrészeket, hogy mire hazaér, csak össze kelljen rakni. Hosszas utánajárás eredménye lett, hogy az állítható Koni gátlók mellett döntöttem, illetve az Eibach ProKit rugók és a Powerflex szilentek segítik majd a bódét feszesebben mozogni. A becsavarozható bukócső (mert nem keret, csak 4 pontos half-cage) egyenesen Olaszországból érkezett, az OMP-től. Ez egy picit csalódás volt, a beszereléshez mellékelt tartó konzolt módosítani kellett, és egy korábban látott szintln 75 OMP csőhöz képest ez nem szedhető darabjaira, tehát egybe van hegesztve, így kicsit trükkösebb a ki/beszerelési procedúra, dehát ez van, ezt kell szeretni. A lista még nem véges, van még egy-két apróság a tarsolyomban, de erről majd később. Az összerakás persze nem lesz ilyen egyszerű, mert még az első/hátsó futóművet le kell bontsam alóla, hogy minden porcikája le legyen homokszórva/szinterezve, csak ezután tudom összerakni. Hamarosan a motor is felkerül az állványra, ha minden igaz csak egy generál kell neki és egy kis festés, és mehet vissza a helyére. Remélhetőleg mostantól felgyorsulnak az események, muszáj lesz, mert nyáron már használni szeretném. Nagyon várom már.
Szerk: A kasznizás után, de még a fényezés előtt, kivéstem a beltérből a hangszigetelő réteget, négy délutánnyi csavarhúzó, kalapács, kés, hígító kombó szenvedés, mivel szárazjeget nem kaptam sehol. Nem volt egy leányálom, de legalább kicsivel több mint 6kg cuccot kapartam össze végül. Remélem a rücsi ami helyette lett befújva, nem nehezebb :)




Ahogy már korábban is előfordult, a főszervező Sudár Zoltán, alias ChoppR6 nem jelent meg a rendezvényen. Még szerencse, hogy a helyszínt én jelöltem ki, így az adott volt. Közös szavazással Ilonát vezetőnek javasolva jutottunk el az egyetlen kitűzött célig. Szép napsütésben indultunk Óbudáról a 10-esen Esztergomba. Pontosan 20 db Alfa Romeo GT gyűlt egy helyre a városban, egy sorba parkolva, majd félkört alkotva! :)
Köszönöm szépen Dávid Kornélnak az ajándék első emblémát a további fekete projekthez! ;) Egész jól mutatott a fekete pólón az általam tervezett Alfa Romeo GT-s logó (4. kép) pirossal! ;-)
ui: A logót bárki használhatja, aki tőlem kéri, megkapja akár vektorosban is, a legjobb minőségben. Sajnos van aki egyszerűen kisajátította - igen, ilyen ember is van az Amorén! Biztos magára ismer, ha ezt olvassa :P
További fotók az Alfa Romeo kupé-kabrió közösség oldalán , vagyis itt http://tinyurl.com/jfb4wyb
Ha még nem vagy tag, jelentkezz itt https://www.facebook.com/groups/gtgtv4cbreraspider/




Felraktam a gyári Q2 felniket. Fasza conti gumikkal. Felhoztam a fényezést is egy kis polírozással, rengeteg karc volt rajt...
Km: 116420





- Új 18" nyári felni Aez Olymp személyében
- Új 225/40 gumi
- Új fekete-ezüst felni közép
- Offos koptató előre :)





