Blog
Mai napon sor került a korábban beszerzett menetfény felszerelésére és a beázott és besárgult ködlámpa cseréjére a Csörgő Autószerviznél :) Külön köszönet a csomagtárajtón lévő karc eltüntetéséért! :)
A menetfény rombolás nélkül egy műanyag hátlap segítségével került felfogatásra a hűtőrácsra. Így ha később szükséges nyom nélkül eltávolítható az autóról.












Ez egy fenevad, elemi erő. Meglepődtem :) Gyakrabban kellene mennem Vele, idén szerintem 100km-t nem tettem bele. :(
Alánéztem, hogy mi a kipufogó baja, hát mindent elmond a GTV erőnlétéről, hogy szabályosan ledobta a középdob utáni részt. ;) El.kell vinnem szakihoz.
Imádom. Sajnálom, hogy a garázsban figyel, de már egy japán roadster is beelőzte az idei hobbiautós szezonban...
4-5 napja egy vészfékezésből adódóan megszólalt a jobb első fékem és igen csúnyán nyikorgott. Mai napon szétszedtem, lereszeltem a betét elkenődött sarkait, picit megcsiszoltam, az azóta megtett kb. 40 km alatt csendes és ugyan olyan jól fog. Remélem így is marad. Egyben átnéztem az első futóművet, a fékcsövek lesznek kb. egy éven belül cserések, majd fékfolyadékkal együtt megejtem.




Cserélve lett az olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. Mint mindig, a Csörgő autószervizben. 2016-ban pedig cserélve lesznek a következők: vezmód csere, központi zár elektromos motorjának a cseréje, mert megadta magát. Így jövő tavaszig manuálisan marad a nyitás, zárás.
Ma feltettem a téli kerekeket. Kicsit korán van még, de egyre kevésbé bíztam a nyáriakban. A régi garnitúra megy a kukába, tavasszal gumit veszünk.
Válra menet (ahol a nem használt kerekeim pihennek) végleg megadta magát a motorvédő. Az M7-en megemelte annyira a menetszél, hogy ne érjen le, utána viszont végighúztam az aszfalton a lehajtótól a faluig. Kerékcsere előtt leszedtem az egészet. Az elmúlt egy-két napban igyekeztem körbejárni a témát, és arra jutottam, hogy nem is pótolom.
Kilométeróra állása: 143 585
Nos ki lett cserélve az önindító, és meg lett csinálva az olajhűtő egyik szivárgó csöve. Azonban sajnos kell egy másik akkumuláor, mivel nagyon nehezen forgatja az önindító a motort. De ez már a jövő héten lesz berakva.
Km: 183800
Új porlasztó megadta magát, szétlőtte az izzítógyertyát is... senki nem találkozott még ilyennel... a képek magukért beszélnek...
Porlasztó: gariba cserélve
Munkadíj: 16000
izzítógyerya NGK: 7000
utazás, egyebek: 5000




A tavaly vásárolt aksim megadta magát, nagy örömömre. Most Exide-ot vettem bele kicsivel erősebb. 77ah és 760-as indítóáramú.


Voltam olajcserén Csörinél. Selénia Racing 10W60 és gyári olajszűrő került fel. Kapott egy Xado EX120 revitalizálót az üzemanyagrendszer és egy Xado 1 Stage revitalizálót a motor. Sikerült szert tennem egy garnitúra szürke hátsó lámpára, ez talán jobban mutat a sötét autón, mint a fehér. Elvitt bennünket Horvátországba, Krk-szigetre és vissza is hozott (természetesen hiba nélkül).






Tegnapi nap folyamán kaptam egy kis ajándékot a jobb hátsó kerekembe egy önmetszős csavar személyében. Hála égnek nem engedte a nyomást, így ma munka után elgurultam Tatabánya kertvárosba, a Renczes gumiszervízbe, ahol igen korrektan, kb. 20 perc alatt meg is javították a sérült gumiabroncsot :) Bátran ajánlom mindenkinek őket.
