Blog
Résztvettünk az eseményen, nagyon tetszett.
Versenyeztünk elég sokat, korrektül teljesített az autó. Elégedett vagyok vele. Hiba nélkül, az új váltó miatt félreváltás sem volt ,mint múlt évben. Szóval minden klappolt.
Köszönöm itt is Haleszéknek ,hogy megszervezték nekünk.
Youtube csatornámon levő videók







2015.10.10.-én a Kaposújlaki találkozó után leraktam a vasat. Garázsban várja a tavaszt. A szezon mérlege 3349km. Nagyjából tudtam tartani a tervezett évi 3000-et. :)
Km. óra állás: 74249 km

Szuper hangulat. Sok Alfa! 😊 Zalaegerszeg felöl ide autózni egy álom 😊 Ott nem kell 1-2-ben kínozni a vasat 😊 Hamar kiderült, hogy az nem nekem való 😊 de másokat nézni az király!!!! 😊








- életkor: 1.737 nap
- km óra állás: 185.676 km
- össz. menetidő: 2.647,28 óra (110,30 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.436,32 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,95 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,89 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,35 %
Ha valakit érdekel, az oldalamon megtalál!
Már egy ideje kopog a futómű, de most nem a lengőkar, hanem a stabilizátor pálcák adták hírűl, hogy ideje a cserének. Ez megtörtént, és most a futómű tökéletes. A gép dobott még egy lambda hibát, így cserélve lett a lambda szonda is. Visszatért az erő, megszűnt a dadogás, minden működik ahogy kell. Az egyik ablakemelő gomb cseréjére szintén sor került, mert eltört a drága.
Km: 193.870
Ma újabb apróságok lettek rendbe hozva az Alfán.
A bal hátsó elektromos ablakemelő kapcsolója, nem akarta lefelé mozgatni az ablakot, csak felfelé. Szerencsére könnyű kiszerelni a kapcsolót, így egy kis tesztelgetés után kiderült, hogy meg van szakadva az áramkör a nyákon. Egy kis réz vezetékkel át lett hidalva a szakadt rész, és már működik újra lefelé is az ablak emelő :).
Az előző tulaj elég durván szedhette szét a jobb oldali tükröt, mert a mechanikáját sikeresen eltörte, így alig tartotta valami a helyén. A hiányzó műanyag "tengely"-t, amin forgott régen a mechanika, pótolva lett egy vastagabb acél dróttal, így megint stabilan áll a helyén a tükör :).
Tavasszal már írtam, hogy számomra (egyenlőre) véget ért a Pirelli korszak. Nem rossz gumik de van náluk sokkal jobb is a piacon ugyanabban az (ár)kategóriában. Kicsit úgy érzem, hogy a többi nagy gumigyártó konszern előbbre jár mind fejlesztés mind termékpaletta terén de ki tudja lehet majd visszatérek egyszer a márkához....
A héten keresés közben kicsit még hezitáltam a Sottozero 3-as és a Goodyear UG Performance között de úgy gondoltam az utóbbi lesz a jó választás remélem nem csalódok. A nyári szintén Goodyear Eagle F1-esek szépen tették a dolgukat tapadásuk, zajkomfortjuk kiváló nem csalódtam. Jövő héten megyek a gumishoz felrakatni a felnire de majd csak az igazi tél beállta előtt kerülnek fel az autóra.



Valami elkezdett indulásnál és fékezésnél kopogni elől. A bal kormányösszekötő lógott, az került kicserélésre.
A hang viszont nem szűnt meg, így valószínű, hogy valamelyik motortartó is el van törve.

Lexlutor blogja alapján én is neki láttam az antenna javításának.Kicsit el volt oxidálódva az a kis fémlap,ami az antenna tengelyéhez ér. 180-as csiszolóvászonnal megcsiszoltam.
A javítás sikeresnek bizonyult,mert azóta tudom használni a rádiót.




