Blog
201.600 km-nél a vezető oldali ajtó kívülről nyithatatlanná vált. Leszedtem a kárpitot, de sajnos nem csak kiakadt valami, hanem a zárszerkezet ment tönkre. A szerelőnél már nem tudtak újat beszerezni, így én kerítettem egy bontottat 5000 Ft-ért, meg ugyanennyiért cserélték ki.
Reggel útra keltünk a Párducal Győrbe, ahonnan ő is származik
Egy kávé mellett az Excel táblámat sikerült átültetni egy hivatalos árajánlatba. Sikerült egy tisztességes engedményben megállapodni, de még így is többe lesz a Giulietta, mint a 159 volt 5 éve.
Hazaérve az ajánlatot még egyszer átrágva már csak egy emailt kellett küldeni és hivatalossá vált a rendelés.
updata másnap:
A legkisebb 7 számjegyű összeget átutalva meg is érkezett a rendelés hivatalos visszaigazolása és az első számla.
u.i.
A Giulietta árlistáját tanulmányozva nehéz elképzelni, hogy jövőre a Giulia árai elérhetőek lesznek. Hacsak nem lesz 1,4 benzines motorral is.
Akárhogy is van, lassan jön a búcsú napja. Ideje számba venni, hogy mit kell még az eladás előtt elintézni:
- rádió + kormányvezérlő illesztő kiszerelése,
- gyári rádió és a B&M visszarakása,
- Hifonics végfok kiszerelés,
- RCA + hangszórókábel kibontása a kárpit alól,
- Focal hangszórók visszacserélése a gyárira,
- nyári gumik visszarakatása a gyári felnikre,
- síalagút műanyag takaróját visszatenni,
-
Ami marad:
- bal első ködlámpa törött,
Kapott két új szemet az autó mert nem voltak egyforma gyártmányúak a lámpáim és zavart kicsit, kicseréltem a két narancs oldalvillogót fehérekre.




A téli gumi és kerekek felrakása után nem sok km megtétele után stabrudas kopogás kezdődött az autón ami egyre csak fokozódott. Mivel arra jártam a 17. kerben beugrottam a Natural Invest - be két új alsó lengőkarért és két külső kormány gömbfejért. Már rá is mozdultam a combos melóra , de előtte aláfeküdtem és elkezdtem izmoskodva rálelni a kopogó szellem rejtekére. Hoppá fellazult a bal stabpálcám felsö feje ami a stabrúdal van kapcsolatban. Meghúztam és no kopogás. Soha ilyen nem volt még , na mindegy , ennek örömére kicseréltem a két kormánygömbfejet , az alsó lengőkarjaim hibátlanok, a felsők szinte újak (pár hónaposak) úgyhogy az újakat egyenlőre félretettem ha gyúrni lesz kedvem kicserélem.



A levelem elküldése után kaptam meg a mai készletlistát, melyben már van dátum! :)
44. hétre ütemezték, tehát 3 hét múlva elvileg legyártják!
Üdv:
Farkas Dániel
olaj és szűrő csere (Olaj: Selenia WR P.E 5w30 | TECNECO FM )
levegő szűrő (MULLER PA3132)
pollen szűrő ( TECNECO FM K1005)
üzemanyagszűrő csere
EGR & MAP szenzor tisztítás
Óraállás: 124020
El volt pár "fog" törve a gyári scudetton így inkább kicsit átmoddingoltam rácsos verzióra.
Scudetto:
Költség: 2500 Ft volt a rács
Ragasztó: volt itthon, így ennek az árát nem tudom
Ezüst festék: 1200 Ft ( Motip)
és az idő amit ráfordítottam, de az eredmény megfizethetetlen :)
Burkolat:
Fekete matt festék: 990 Ft ( Very well márka)
Lakk festék: 3-4 laza mozdulattal "megfröccsentve" - kicsit így selyemfényű lett
Piros festék: 1200 Ft (Very well) - a Maestro márkát nem ajánlom nagyon rossz-
Kipufogó:
LM-ben Szombathelyen vásároltam rá egy véget, 4500 Ft volt, jó minőségű, strapabíró nagyon.
A motorháznyitó kampót is átfújtam pirosra.

