Blog
Meguntam hogy nem működik elvittem kulcsszervizce a stadionokhoz, meg van az eredménye végre működik. :D
Itt volt az ideje hogy kicseréljem a jobb első csapagyat mert már 70nél úgy bugott hogy az nemigaz.
Persze mondanom se kell hogy a bal oldali is csinálja 110nél...
Teljes olajcsere volt mobil 1, 10w-40 (bp- Siófok-pécs el is fogyott :) Pécsen újratölt. Onnan fel Pestre megint töltöttem.),
Olajszűrő csere is megvolt.
Ismét eljött az idő néhány csereérett alkatrész kidobálásához,a teljesség igénye nélkül:
-Kézifékkötelek
-Első fékbetét garn.
-Hosszbordás fesz.görgő
-Generátor szabadonfutó
-Első tabszilentek
-Hátsó stabszilentek
-Hátsó stabpácák
-Gl szemek
-Első toronycsapágyak
-stb.stb
Km óra állás:203.000.
Még tavaly történt, hogy véglegesítettem a hifi kérdést. Maradtam a klasszikus elrendezésnél, elöl egy komponens szett, a csomagtartóban mélyláda. Alpine-Helix-Audison-Focal darabokból áll a rendszer.
Szépen szól és ha kell hangosan is. Legalábbis amennyire nekem kell. A csomagtartó persze eredeti funkcióját teljesen elvesztette.

Jobbos helyzetjelzőm megint kiégett... No akkor legyen ledes és drágább nincs kedvem havonta cserélni. Ki cseréltem.
Stab.rúd, első, hátsó fék, fékfolyadék, klíma hűtő, hűtő cserélve. A hűtők alja kb. 10 cm magasan elrohadva. Szép. Következő szerviznél, amikor a vezérlés cseréljük az alsó lengőkre is gondolni kell.
Visszakerült a J1-re a bőr. Még behúzom az ülésfűtés kábeleit és csókolom. Kipufogó javítva. Klíma javítva. Működik. Majd egy csapágyat kell cserélni itt is. Most sokba volt. Le se merem írni. :-/ ...és a szétszakadt gumiharangok is cserélve lettek. Kormányművet majd figyelni kell. A gumiharangok miatt benyelt pici kosz nem éppen az életét hosszabbította meg. :-( Km-t most nem tudom, mert ki van égve a műszerfalon a visszajelző izzója. Majd hamarosan orvosolom. :-) Most a kocsi belseje jön, mert ott is vannak hiányosságok.

Be forrasztottam, leforrasztottam csatlakozók bekötve, Leszigetelve! A rádió csatlakozói le voltak vagdalva, Villamossági haver átjött bekötötte Iso csatisra az első gyári hangszórókat lecseréltem Pioneerrokra mivel szét mállottak a membránok és hátra is bekerültek a Piocák :) kábel kihúzva a mocitérbe. üllések ki és be . csomagtartóba be préseltem a Mac Audió Erőlködőt + Alpine mély ládát! Le teszteltem Nagyon szól ! Kicseréltem a randa kalaptartó is. Honapi mutatvány bal hátsó ajtó össze rakása talán már csukotszemmel is menni fog amennyit csináltam már...












Évek óta nézegetem, eddig úgy véltem lekell csiszolnom, majd újrafújnom feketére, de NEM! Az a ragacsos trutymó az évek során felgyülemlett kosz. Acetonnal letörölhető, majd végül adtam neki műszerfal ápoló szilikonos sprayel is. Mint az új :)
Következnek a fogantyúk...ha jól néztem azokank is ilyen bajuk lesz...ha az idő engedi kiderül :)
2014. 05. 15...update:
Ma a 2 első fogantyút is lepucoltam...szerintem simán a gumirozást oldotta le a körömlakk lemosó, de nemis baj, szebb lett, mint volt, sőt! Mintha új lenne :)






Afri cartárs hirdetett egyet, igaz, vég nélkül. De nem baj, legalább végtelenül jó lesz... :) (Úgyis undorító a kipufogóm mióta megvan az autó...)
Teljesen gyári, hát majd meglátjuk... :) Mindenesetre ennyivel is kevesebb :)
0
485
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV