Blog
Volt a karosszérián 4 db kisebb méretű horpadás ( garázsajtó, ismeretlen tettes stb.) amik el lettek tüntetve . Valamint kapott új kuplung és fékpedál gumikat.
Nagy nap a mai, ugyanis ma délután megtettük a Párduccal az 1.000.000. saját autóval megtett km-t. Mindezt balesetmentesen, egyetlen autón okozott karcolás nélkül.
A számok:
OFF járművekkel: 282.960 km
GWJ593 Alfa 146 1,6TS: 182.500 km
IUX710 Alfa 147 1,6 TS: 127.000 km
JNN820 Alfa 156 1,6 TS: 54.000 km
KMW012Alfa 156 1,9 mJET: 183.805 km
LHU600 Alfa Spider 2,0 TS: 34.158 km eddig
LUX640 Alfa 159 2,0 JETm: 135.577 km eddig
Igaz, hogy a régi időkből néhány adat kerekítve van (le is és fel is), de a feljegyzéseimben ezek szerepelnek. Az esetleges eltéréseket ellensúlyozandó nem számoltam a bérelt kocsikkal, a szüleim és a feleségem autóival megtett távolságokat, ami becsülten is több 10e km-es nagyságrendű.
A családom újabb balesetmentes milliót kívánt.
Mindent meg fogok tenni érte...
A legfontosabb: amint a számláló átfordult, egy 147-es Cartárs jött szemben, villantott és intett. Kell jobb köszöntés? :-))))))


vettem egy kis hangerőt Csőrikébe! Egy délután ráment mire minden kábelt behúztunk és mindent a helyére kötöttünk! De azthiszem teljesen meg vagyok elégedve a munkánkkal!
Amik belekerültek Toxic 500Wattos láda hozzá pedig egy Blaupunkt 800Wattos erölködő :)


mivel a kicsiAlfa csinál mostanság fura dolgokat(reggel hidegen ha nem járatom pár percig akkor gázadásnál meg akar fulladni és durrog is...), rendeltem bontva egy vezérműtengely jeladót meg egy lambda szondát, mivel a MES azt írta, hogy ez kell a kis lelkének, hogy minden jó legyen! A lambdát kicseréltem magam(ez nem volt egy nagy dolog) de a jeladóhoz le kell venni elvileg a vezérlést ahhoz meg én nem nyúlok jövő héten elviszem a szerelőmhöz!!! Remélem most rendbejönnek a dolgok :)
Tegnap a garázsba parkolás után, amikor már ballagtam befelé a házba a kocsitól, egy puffanó hangot hallottam: visszafordultam, átnéztem az autót, de semmit nem láttam rajta. Amikor délután a városba indultam vettem észre, hogy a bal hátsó ablak kissé leereszkedett. Megpróbáltam felhúzni, de csak kattogó, súrlódó hangot adott ki magából, az ablak nem mozdult felfelé.
Ma leszereltük az ajtókárpitot, hogy meggyőződhessünk a hiba okáról: az ablakemelő szerkezetről a bovden valamiért lecsúszott, várhatóan cserélni kell.
Update 2014.05.21.: Megérkezett az alkatrész, a beépítés pár perc alatt megtörtént, tavasszal állítólag gyakori "baleset" az ablakemelő meghibásodása a téli mozdulatlanság után.
Mikor az ember épp készül a "szokásos" 1400 km-es körére (Gödöllő - Koper - Gödöllő, közben egy-egy Trieszt, Piran, Rovinj, ilyesmik), akkor igazán jó érzés az indulás előtti délután meglátni a féklámpahiba visszajelzőjét a műszerfalon. Főleg, hogy a szlovén rendőrök kevésbé tökölődnek...
Nézegettem az izzókat, de azok jók, hát akkor mi a fene lehet?! Nem is biztosíték volt, mivel egy bizonyos pontnál felvillant... Kontakthiba? Áá, az se.
Kiszedtem a féklámpakapcsolót, és úgy tűnt, hogy semmi fizikai baja nincs (tehát a rugó sem volt eltörve...), de valami mégsem volt vele rendben, kimérésnél csak egy ponton működött és ott be is szikrázgatott.
Jó, délután 5 óra, Unix nyitva van hétig. De ott nincs, csak holnapra lesz (reggel 5:30-kor indulás...). Bárdi: Van hát, 2500 ft, menjek érte, mert mindjárt zárnak.
Hát így... :)
Hirtelen elhatározás volt, hogy induljunk a Selenia Rally-n, egy héttel korábban még szó sem volt róla itthon... nem bántuk meg. Nagyon jó volt a szervezés, nagyon jó volt a program, az útvonal és a feladatok is!
Külön kiemelném a Driving Camp-es részt, mert nagy élmény volt azt a két kört lenyomni a pályán. Közúton ritkán van lehetőség arra, hogy az ember ilyen tempóban vágjon bele egy-egy kanyarba, már csak a kátyúk és a forgalom miatt is.
Mivel első indulók voltunk és korábban semmi hasonlóban nem volt részünk, sikerült Zsámbék után eltévednünk veszett módon, egy jó 40 percet és 20 km-t karingyolva találtunk újra magunkra, onnantól viszont végig sikerült nyomon maradnunk. A helyszínek tök jók voltak, a társaság is, mindenhol tudtunk néhány percet dumálni, persze a feszített idő miatt haladni kellett, főleg, hogy lényeges lemaradásban voltunk.
Végül 70 ponttal zártuk a versenyt, ami ugyan maximum tapasztalatnak volt elegendő én mégis elégedett vagyok vele! Biztos vagyok benne, hogy jövőre is ott leszünk és jobban fogunk szerepelni. A cél a dobogó! :)












Ismét eljött egy nagyobb szerviz ideje. Amik cserélve lettek:
- vezérlés (gyári került bele), kivétel a hosszbordás szíj és annak feszítője, mivel azok tavaly cserélve lettek.
- vízpumpa (gyári)
- termosztát (Wahler)
- vízhűtő (Nissens)
- fékbetét előre (Textar)
- hűtőfolyadék (3 liter Praflu Up)
- olaj (5 liter Selénia Racing)
- olajszűrő (gyári)
- légszűrő (gyári)
- pollenszűrő
- 1 pár ablaktörlő (gyári)
- 1 db csavartakaró műanyag patent szerű izé a jobb1 előtti műanyag fedélbe
- 28 db gyári patent a 4 ajtókárpithoz, mindkét oldali (ezeket majd magam kicserélgetem)
A munkálatokat ismét a Csörgő Autószerviz végezte.
Km: 141472
2014.04.28.
km. állás: 118.315
A szervó szivattyú hangja, és a szervó olajtartály hirtelen olajszint csökkenése jelezte a bajt! :( A gyors diagnózis hamar felállt: kormánymű - axiális csukló gumiharangoknál jelentős olajfolyás - kormánymű csere!
A kormányművet a DM auto kft-nél szereztem be. 1097 Bp. Gubacsi út. 30.
Csere és futóműállítás Fertődön a Böröndi műhelyben





Mivel a régi gyengélkedett, így kapott egy új 100 Ah-ás új aksit a kicsike.Hál istennek más bajom még mindig nincs a kocsival. Eddig a legjobb.
2
536
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 159
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV