Blog

>> SzervizPiros Madaaar // Alfa 159 Ti // 2013-10-16

192.000 utan elkezdett villogni hogy valamelyik nemjo igy kapott 4db uj izzito gyertyat, plusz teli atvizsgalas, kicsit szivarog az oil a turbo csonel igy most az orvosolva lett meglatjuk hogy sikerult. fedkomp javitva most mar mutat mindent, aksi csere nem segitett rajta ujra raktak a szoftot allitolag.

 
>> EseményAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2013-10-16

Ide se írok sokat, mert nincs mit hozzátennem:
Vancello.hu

 
>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2013-10-16

A legrosszabb forgatókönyv valósult meg. A hengerek, a gyűrűk olyan mértékben voltak elkopva, hogy mindenki meglepődött. Hasonlatnak egy 400e km-t futott ritmo-t hoztak fel, de ez egy 154e km-t futott alfa romeo volt! A váltban az 1-2 szinkronagy kettétört. Csoda, hogy nem repült szét és pusztított el mindent. Borzasztó szomorú, hogy ennyi idő alatt így el lehessen pusztítani egy 2.0literes motort. Nem szeretnék szarolaszozni, mert egyrészt méltatlan lenne, másrészt azért mert az enyém szar, még nem azt jelenti, hogy mind az! Ez most sokba fog fájni,mert egyrészt a gépműhelyest gazdaggá teszem, az alkatrészek eddig is több mint 150e-ben vannak(és még nincs vége), de van pozitív hozadéka is, mert lesz egy "0"km-es motorom, amit a magam szája íze szerint tudok bejáratni és remélhetőleg sokáig fogok tudni használni.

 

Családi kombival még nem jártam ezen a találkozón, de most ez a pillanat is eljött.
A társaság jó, az idő jó, az autók jók, bár inkább a Kaposújlakra vezető út az élvezetes egy ilyen SW-vel, mint egy 400 m-es állórajt, ezt a típust nem erre találták ki, azt hagytuk a márkatársaknak :-) :-)

 
>> SzervizBlez // Alfa 159 Distinctive // 2013-09-27

Alvázvédelem: 17.000 Ft
Szervolaj: Tutela GI/A 1.2l 1.600 Ft

 

Szerdán kicuccoltam. 5-re kiértem, 7 után még túrtuk az alkatrészeket és leltároztunk. Pár csavar és alátét hiányzott, ezeket a régi helyi alfás beszerzési forrásomtól megkaptam ajándékba. Elvittem galvanizálni, hétfőre ígérték, persze most először megcsúztak és nem készült el. Majd csütörtökön újra nekifutok. Pont a kézifék alkatrészek nem készültek el, pedig ugye azzal kezdené az összerakást.

 
>> EseményGábor145JTD // Alfa 145 JTD // 2013-10-15

ez is megtörtént.......

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-10-15

Nem egyszerű ám az élet ha precíz német teknikával dolgozik az ember:-(
Egy kicsit sikerült előrelépni, de még kell egy kicsi a Ziel-hez:-)
Fiat Uno ablaktörlőmotor beszerezve, letakarítottam,szétszedtem full majd össze, ez Magnetti Marelli - tehát : tuti!
Tartókonzolokat legyártottam, festettem fúrtam faragtam, kész.
Autóvillamosságis Mester ma 2x volt hát nem olyan pikk-pakk ám a bekötés...miért is lenne?
Az Uno motoron a végálláskapcsoló elektronika a motornál van az 55-ben meg a relé chipje végzi, dejóóóóóóóó....
Behúztam ma pár vezetéket de már szétbontottunk mindent mire a szikra végre kipattant és nem is oly vészes a megoldás.
2 db vezetékkel kijöttem a motortérbe-blankol,forraszt,szigetel-( még jó, hogy reggel 4-et meg behúztam..) a kormánykapcsolótól ami ad testet.Relé kiugrott most az nem fog dolgozni.
A kijövő 2 testvezetékre ráfaragunk 2db 4lábas relét ami majd fordít a kockán és máris power lesz a madzagok végén, na ez kell az Uno motorjának, innen már gyerekjáték lesz a vége.( Remélem...:-DD)
De, hogy ma sem telt el a német teknika miatti svájze párszor...természetesen a Bonrath kar racsnija kb 2tized mm-rel vastagabb mint a motoron a tengely...nehogy már jól érezzem magam...ezért A:vagy megy fel az Uno kar vagy abból kivágom a felfekvő részt és B: a Bonrath kar közepét kifúrom majd ezt bele, pötty hegesztés és akkor kompatibilisság hegy.Nem egyszerű ez a ' precíz ' tipus specifikus cucc.

>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-10-15

Marektól beszerzett tükör állító bütyök felszerelve.Mikor vettem az autót akkor sem volt már meg, most pótoltuk!

 
>> Esemény6UR20 // Alfa 156 1.6 T.S // 2013-10-15

Tegnap beálltam tankolni az OMV-hez és mikor indultam volna szépen felvillant a műszerfal de mikor indítottam volna minden kialudt és semmi. Na mondom biztos a gyujtaskapcsoló játszik velem úgyhogy gyújtás le aztán próba megint. Akkor viszont már csak fel sem villant se a műszerfal se semmi. Közben beállt egy kamion mögém és szóltam neki h segítsen már eltolni sőt szólni se kellet jött magától segíteni. Közben bevillant h én erről már olvastam és vmi egész egyszerű volt a megoldás úgyhogy gyorsan vissza szaladtam a kamionos hoz és kértem tőle egy 10-es kulcsot amivel meghúztam az aksi negatív saruját és rendben is volt minden;-) Valószínűleg a múltkori szerviznél nem lett eléggé meghúzva és mostanra le is lazult róla. Lényeg h nem az olasz autók legendája ért utol csak egy kis figyelmetlenség.