Blog
A hivatalos közeg vizsgálata alapján a mellső fényforrások kibocsátása közelít az alsó határértékhez, valamint a görgős fékpadi mérés szerint, a fékpedál működtetése során ébredő fékező nyomaték a hátsó tengelyen bár szimmetrikus, mégis aggodalomra ad okot. A terhelésfüggő fékerőszabályzó helyes működésének ellenőrzése javasolt.
Plecsni fölragaszt, viszlát 2 év múlva....
Tegnap este ki lett cserélve a hosszbordásszíj a kocsiban.Még a multkori olajcserénél lett rákukkantva, és látszott rajta, hogy bizony az idő vasfoga már rendesen megrágcsálta.
A többit képekben:
1.- 2. kép Egykis matatás, néhány csavar kicsavarás, és gyöngéd erőszak után kint a régi szíj.
3. kép Megérett a cserére, szó szerint.
4.- 5. kép Ilyen az új
5.- 6. kép Még egy kis világíts ide, húzd meg arra, na most jó? .... és kész is:)
7.-8. kép Mindez, ővele, és ennyi kilóméternél történt
Azóta hálásan durúzsol nekem tovább :))









A nagyon csúnya desig-tervek alapján készítettem néhány saját elképzelést. Mivel nincs hozzá megfelelő szoftverem, elég mórickásra sikerült. Átküldtem a dekorosnak e-mailen, hogy rajzolja meg rendesen, meg gondolatébresztőnek küldtem neki néhány linket - link1, link2 - (ALFA159-től kaptam én is).
Kíváncsi leszek mi sül ki ebből.






Ma reggel átgurultam a fényező ismerősömhöz (a környék legprofibb fényezője).
Azt mondta szépen, foltban fényezve/ködölve, majd lakkozva és polírozva el tudja tüntetni a kopást és nem fog meglátszódni.
16 000,- Ft lenne a két oldal, ebben benne van a bal hátsó ajtó alatt a sárvédőíven a biztonsági öv odaütéseinek nyomai is (még az előző tulaj műve).
Most, hogy ezt az infót tudom, elkezdek színtelen kavicsfólia után kajtatni. Droberto-val beszéltem ma reggel telefonon, ő azt tanácsolta, hogy a gyárinál nagyobb fóliát tetessek rá.
Kérek mindkettőre (gyári, gyárinál nagyobb) árakat.
A géptető/tető esetleges díszítése ha lesz is, nem a közeljövőben lesz.
Miután elszórtam pár köbméter havat ki tudtam hozni a nyári gumikat.
Ezek után elvittem a gumishoz az új felniket, meg a gumikat. Ha megjön a jó idő pikk-pakk mehet a csere.
Km óra állás: 88.888 km :-)

Ma bekerült a 2 db zsír új Elstar gátló,meglátjuk milyen lesz.Hátul maradt,mert az eddig is gyári volt.
-Egy garnitúra rugó: 5eFt
-2db elsőteló: 12eFt
-2 szett porvédő-felütésgátló: 3200Ft
-Futóműállítás: 4500Ft
-Hátsó motortartó,még nincs cserélve de lesz: 11eFt
Szokatlanul,brutálisan magas:D Félek is:D
Ma elkészült végre az autóm. Ahogy megbontották, megmutatták, hogy olyan kemény volt a szelepszár szimering mint a csont! Remélhetőleg megoldódik a probléma, és mostmár nem lesz vele gond. Cserélve lettek:
- Szelepszár szimeringek (Victor Reinz)
- Generátor szíj (Dayco)
- Szelepfedél tömítés (Erling)
- Vezérműtengely szimeringek (Corteco)
KM: 100.214

Ma megérkezett a fóliástól végre a design-terv.
Őszintén szólva, anno személyesen nem ebben egyeztünk meg, nekem egyik sem tetszik.
Fel fogom hívni és elmondom a gondjaimat:
Az oldalsó csík tekintetében arról volt szó, hogy egyre keskenyedő csíkokban fog elfogyni a hátsó sárvédőn a csík.
A motorháztetőn pedig arról, hogy az egyik csík vékonyabb lesz, a másik pedig vastagabb.

Felkerültek a téli - abszolút gyári méretű - kerekek (215/55 R16), úgyhogy elvittem beállíttatni a futóművet.

Hátsó lengéscsillapítók felújítása, olajszivárgás megszüntetése (megint), hátul egy G-szem cseréje, motorháztartó teleszkóp csere, olajcsere, kipufogó koppanás elhárítása (néha még mindig koppan).
Ktg.: 60.000
Km.: 218.000
0
672
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV