Blog
Az autót imádom, de az automata-váltó lehet, hogy okoz még nehéz perceket...melegen D-ben lámpánál csinál plusz rántásokat. Vérfagyasztó... :)
Megjöttek az új csúcsok,természetesen Bosch.
Az autó visszaemelés projekt is elindult.Alexandrotól lettek gyári rugóim,meg egyik haveromtól Elstar gátlók,ez kérdéses milyen lesz,de 10ezer volt a pár zsír újan,majd kiderül.Kell még vennem egy pár felütésgátló meg egy pár porvédőt.Egyenlőre ennyi.Ami fura majd 30ezer kilométer ültetve,és Lindor által keményítve,és összesen csak egy jobbos lengőkart kellett cserélnem,ez nekem fura.Jó az tény hogy a gátlók feladták.
Erről a projektről egyenlőre ennyit.
végre szereztem 2 db fehér oldalindexet, hamarosan be is lesz építve
Miközben felrakták a fékeket, megkértem a szerelőmet, hogy nézze meg, hogy nem-e csapágyas a bal első, mivel eléggé hangosan búg. És sajnos beigazolódott amitől féltem. A héten megejtjük a cserét. A másik rossz hír, hogy az olaj nagyon fogy. Hiába a 10W60 Selenia, megint eltűnt több, mint 1 liter. Szóval szelepszár szimering cserére is megérett az autó. Az a bosszantó, hogy az előző tulaj nem szólt erről, én meg csak raktam bele minden extrát, ahelyett, hogy a gondot oldottam volna meg. Igaz, ez az én hibám...Sokan próbálnak lebeszélni már az autóról, hogy váljak meg tőle, de én szeretném egyszer s mindenkorra rendbe rakni, és gondtalanul használni.
Egy héttel az után hogy rácsapódott a kocsi BAL oldalára a kapu egy "kedves idős néni" úgy gondolta hogy akkor is tud sávot váltani, ha én ott vagyok és meghúzta a kocsi JOBB hátulját. A legszebb az egészben, hogy kb. 800méter után(közben duda, villogás, meg üvöltés a kocsiból) tudtam megállítani úgy, hogy a piros lámpánál bevágtam elé. Először azt mondta, hogy nem is jött nekem.
Mikor szembesítettem vele, hogy a fehér suzuki színe mit keres a szürke lökhárítómon, meg miért van behorpadva a suzuki eleje csak annyit mondot, hogy "de csak egy kicsit ment neki".
Na mondom most jött el az ideje, hogy rendőrt hívjak.
Rendőr kijött, majd hosszas kérdezősködés után a hölgy elismerte hogy ő volt a hibás.
Nem kellemes dolog, hogy vigyázol a kocsira és jön valaki és egy mozdulattal belerondít.

Naszóval...eljutottam egy olyan pontra, hogy időm és enrgiám is volt arra, hogy:
1. A tavaly nyári kipufogóheggesztésnél a "mester" által összebarmolt csatlakozást helyrehozzam. Dióhélyban: az első szakasz utáni csövet 1az1ben hozzáhegesztette bilincs nélkül az első szakaszhoz :-/ új bilincset kelett legyártatnom és azt a cső végére hegesztetnem
2. Beszereljem a kb 2 éve megvásárolt bontott katalizátort
Elszórakoztam vele 3 napot munka utáni hulladékidőben, de végül egész szuperül sikeredett. Új tömítéseket is gyártottam minden szétszerelt szakasz közé, valamint amennyi tartógumit bírtam, ki is cseréltem. Utolsó lépésként kiütöttük a hibakódot.
Bajom volt az állandó lambdahibával. Régebben belett szerelve egy másik második, kontroll szonda (bontott), de mivel üres volt a katalizátorom, így folytonossan újradobta a hibát. Elkiabálni nem merem, de eddig úgy 120km-ert mentem vele különböző sebességtartományokban nyílt úton, valamint lakott településen belül is. Úgy veszem észre kell idő ahhoz, hogy összeérjen a rendszerrel, mintha egyre jobban és jobban menne a kocsi :)
km állás: 120.784








Rég nem írtam az autók blogjára/ba.
Ma vételeztem az 56-ra gyári 17 collos TI felnigarnitúrát, így eldőlt, hogy a Süsnye cartárssal elcserélt Barracudák (Neki 8 coll széles szett volt, nekem 7, ugyanabból a fajtából, ti. Indy) a GTV-re mennek fel.
A gumikat valószínű megcserélem a 2 garnitúrán, az 56-tal - természetétől és rendeltetésétől fogva - jóval többet megyek, legyen azon a mélyebb profilú szett. Különönesen, mert a Barracudákat SanyiJTD-hez viszem majd fényezni, így mindenképpen le- és fel kell majd gumizni, gazdagodjék csak a sarki gumis a 2 Subarujával :D
Úgy fest most, hogy a 215/45R17-es méretű garnitúra megy a GTV-re, illetve az egy kicsit ballonosabb 225/45R17-es mérettel bíró másik szett megy az SW-re. Isten áldja Itáliát. :)
Az első képen a konkrét, megvásárolt garnitúra gyermekkori képe látható, a második egy számomra is remek látványtervet vizionál és vizualizál.


Hétfő este jött a telefon, hogy van lehetőségem kivinni az autót a Carstyling szervezésében megrendezett Autó, Motor Tuning Show-ra. Én amúgy is kimentem volna, mert Föckösnek segítettem a Dorax standon, de ennek a lehetőségnek külön örültem. A JSZV standon lett kiállítva az autó, ezúton köszönet a Fanat-X csapatnak a lehetőségért!
Volt egy kis por, így az utolsó nap végére egy finom réteg megült az autón. Volt, aki a sajátját folyamatosan takarította, nekem erre nem volt időm. A kezét viszont eltörném annak az idiótának, aki a porba pár szót beleírt...












2
598
Fórum
Friss topicok
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV