Blog

>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-06-01

Valamikor decemberben rendeltem egy pár új szőnyeget a Pókba.
Nos, ma megérkezett.

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-05-28

Néhány (8) órányi kézi varrás után elkészült a szélfogó háló. Sikeresen körbeszegtem műbőrrel. Sajna a műbőr nehezen nyújtható (legalábbis számomra), így a belső fele hullámos lett, de nekem tetszik.

Felragasztottam a kötelező „Registered alfa driver” matricát is.

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-05-25

Elkészült a bőrözés, király lett. egészen feldobja az utastér hangulatát.

A szélfogó beszegését nem fogadta el, úgyhogy vettem tőle műbőrt és nekiálltam beszegni. Nem kicsit macerás a kézi varrás.

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-05-20

Ma Győrben járva valamiféle szegőanyagot akartam keresni a szélfogó hálóhoz, amivel a szúnyogháló szélét el lehetne takarni. Végül egy kárpitos mesternél landoltam, úgyhogy holnap reggel viszem beszegni, AlfaCity-re kész lesz.
Aztán kifelé jövet feltűnt, hogy az udvaron áll egy OFF kormány nélkül, tehát gyorsan visszamentem megkérdezni, hogy kormánybőrözést vállalnak-e? Szóval a kormányt is viszem holnap. :-)
Nem igazán volt egyszerű dolog leszedni, mert nem volt 24-es kulcsom, úgyhogy kölcsön kellet kérnem egyet, aztán kormánylehúzó szerkezetet kellett fabrikálnom három csavarból és némi fémből, de sikerült.

 

Elkészült a Pók! Hétfőre ígérték, de ebéd előtt hívtak, hogy mehetek érte, mert egy másikat hoznak ezért befejezték.
A polírozás kicsit nehezebben ment, mint a "hétköznapi" autóknál, a szaki szerint keményebb a lakk.
Szép lett. :-)

Hazaérve a garázsba kicsit meglepődtem, mert füst jött a kocsi alól. Benézve alá, kiderült hogy a 700 fokig hőálló festék "szárad" a kipufogón :-)

 

Reggel visszavittem a lefestett kipufogót a festőműhelybe és megnéztem, hogy áll a Pók.
- Az alja kész, kérdéses rész és a küszöbök lefújva. Szinte semmi meló nem volt vele a festésen kívül.
- Sárvédő lealapozva, a finom csiszolás és fújás még délelőtt meglesz
- Az első fele már kétszer átpolírozva, a hátsó csak egyszer. Hihetetlen, mintha új lenne a festés a polírozott részeken. Sajnos a kőfelverődések látszanak rendesen.

Hétfőn délután mehetek érte. :-)))

 

Ma ledrótkorongoztam, és lefújtam hőálló ezüsttel a kipuff középső részét, a két dobot és a katalizátort. Elvileg 700 fokig hőálló a festék, talán kibírja majd a katalizátoron is.

 

Mióta nálam van a Pók először mentünk esőtől nedves úton. Éjjel esett és reggel mennünk kellett a festőhöz. Mivel már nem esett természetesen nyitott tetővel. :-)

 

Ma elvittem a Pók-ot a helyi karosszériáshoz, hogy a bal hátsó sárvédő festését igazítsa ki - ez komplett festést jelent.

A télen észrevettem, hogy a kipuff felett részen helyenként gázos az alvázvédő azt is kijavíttatom.

Délután beugrottam és az alja más kész is, egyszerűen feljött a festék nem is volt alatta említésre érdemes rozsda. Ha már fel volt emelve lefújták a küszöböket is.
A sárvédő lecsiszolva, lealapozva és szórógittezve. Valahogy megsérült a gyári festés alatt a cinkréteg és ezért hólyagosodott fel.
Holnap csiszolás, szombaton festés.

Hazahoztam a kipufogó középső részét, azt itthon festem le.

 
>> SzervizCliotech // Alfa 156 sw 1.9JTD // 2012-11-09

Km óra állás: 165400

Az utolsó bejegyzés óta, nem volt semmi probléma:) Felkerültek a téligumik.....A legújabb szériás Kumho! 205/55 16". Még a gumis is megdicsérte (nem ott vettem), hogy milyen "puha" :) Amikor levették a kerekeket akkor derült fény arra, hogy a két féltengelynél a gumiharangok el vannak szakdva (külső oldali). Hál' Istennek, még időben felfedeztem. Gyors kerítettem egy hozzáértőt, mivel akihez szoktam hordani nem ért rá, az autó meg kell. A nyárigumikon vettem észre, hogy egy picit "rágja" a külső felét. Nem veszélyes, 10000 km alatt 1, 1,5 mm a félrekopás. Említettem az újdonsült szerelőnek és egyből meg is állapította, h lógnak a felső lengőkarok.....remek. Kicseréli a gumiharangokat és a két lengőkart is. Hiába, aki Alfát vesz számol ilyenekkel előre. De a "csajom" így ismét jó lesz :) Lengőkarok darabja 21000,-. Azért ez a kiadás most nem nagyon hiányzott..... De Alfa, Szerelem! Ciao!

Ui.: Tudom h el vagyok maradva fotókkal, nincs elfelejtve :)