Blog
Új lámpást kapott a verda, előre és hátra is. Előre fekete foncsoros, sík, hátulra pedig tuning lámpákat. (és bárki, bármit mondd, az eredeti nem szebb).
Alu kartervédő, és elég jó áron jutottam hozzá (Dán márka). A régi műanyag szét volt törve.
Lengőkar csere bal oldalon, TRW felül, alul. Olaj csere Castrol Sport edge 10w60.
Végre működik a helyzetjelző is.
Lecseréltem az olajat(selenia20k) és a szűrőket(olaj,levegő).160253km
Be lettek építve a már meglévő fékek. Elöl brembó tárcsa+betét, hátul csak betét. 196000-nél lecseréltem az olajat, már ezt is meg vettem még tavaj "Selénia". Észre vettem hogy a légszűrő ház teteje, nem az illesztésnél van, és nem is lehetett másképp megoldani, mert úgy néz ki légtömeg mérő cserés volt, és azt se az illesztéshez rakták, ezért nem tudtam rajta fordítani, mert nem volt elég a légtömegmérő vezetéke, ezért szétszedtem teljesen, majd újból össze. Most azért igényesebben néz ki, és nincsenek hézagok.
Ma reggel 7-kor munka előtt gyorsan kiszedtem a hűtőtartót és a ventilátort,borzasztó állapotban vannak.Jöhet a vegyszer áradat és a drótkefe.Felhívtak a GABO-tól ,hogy elhozhatom a lengőkarokat.Remélem este tudom folytatni az alapozást és a festést.





Kicsit megkésve, de azért jelentkezem. Még mindig semmi, bár a futómű cuccaim szépen lassan sokasodnak. Vannak már felújított piros Konik hátra, és vacsi új szilentek. Keresek előre is piros Konikat, de egyenlőre még nem találtam semmit, ezért lehet hogy ha menthető a gyári, akkor azokat is elviszem a Lindorhoz hogy csinálja meg olyanra mint ha a konikat betekerném keményre. Ha van valami, majd jelentkezem.
GT cartárs jóvoltából megérkeztek a matricák és a hűtőmágnes amiket rendeltem tőle.

Elvittem kipréseltetni a lengőkarokból ,és a rugótartótányérból a szilenteket. Plusz még egy kis homokszórás GABO 2000 KFT.









