Blog
Ma jöttem be először a munkahelyemre és mutattam meg a szépséget! :)
A csomagtartó nyitogatását követően nem tudtuk lecsukni (még az ujjamat is megharapta a kis vadóc, így egy kis hússal lecsukódott :) Majd másnap indultam Szolnokra, és nem tudtam lecsukni - 40 percig próbálkoztam, amikor a szomszéd munkás embert megkértem nézze már meg, lecsapta és úgy maradt.
Szolnokon Apukám fújt rá egy kis olajspray-t (vagy mit :) de erősen és határozottan kell lecsapni, úgy úgy marad. Csak féltem, nehogy baja legyen ettől :)
Ja, az ajtó teleszkóp is instabil picit, de az úgy néz ki, lecserélődik mindjárt :)
Ma lemerült az akksim, lehet, hogy a csomagtartó nem volt jól becsukva és a lámpa lemerítette? Vagy a rádiót felejtettem úgy (nem kapcsol ki magától)
De hála a Páromnak és a kedves szomszédnak, betoltuk és beröffent :) Aztán kicsit járattuk, és most jó.
Most hoztam el Győrből a kicsikét. A vízszintesen szakadó esőben nem volt könnyű az első közös km-einket megtenni a gumishoz, de csak összejött :)
Egyúttal nyári gumi vásárlás is történt, komplett szett Pirelli Centurato P6 195 55 R15, amit rá is tettek a gyári alufelnire.

Megérkezett az új téli gumi szett: Barum Polaris 3, 195/50 R15
Pénteken mentünk el érte, rátetettem a fém felnire, kicentírozva természetesen :)
Télen "már csak" emelő segítségével át kell pattintani a nyárit télire - nem mintha valaha is csináltam volna ilyet, de a kedves és zseniális Párom majd ebben is segítségemre lesz, ha szépen megkérem :)
Valamint a hétvégén szintén a kedves és zseniális Párom lerozsdamarózta a felnit és szépen le is festette Hammerite fekete homok matt festékkel. Most már a téli szett is tökéletes :)

Fura cseregő-ropogó hangot tapasztaltam, mint kiderült a bal első alsó lengőkar ment szét. Mindkét alsó lengőkart kicseréltettem. Km óra állása: 150560
Lefestettem a levélrácsot, mert az idő és a napfény megtette hatását. Eléggé ki volt fakulva. Vettem festékboltba struktúrafestéket. Most olyan mintha új lenne.
Képek: előtte-utána
Ha már le volt szedve a rács kicseréltem a pollenszűrőt is.


Aki idáig próbálta a gépet, mindenki panaszkodott, hogy kissé keményen jár a kuplung pedál. Ennek ma meg is lett az eredménye, egyszer csak járó motornál nem tudtam sebességbe rakni az autót, és nagyon ércesen viselkedett a kuplung pedál benyomására.
Gondolom már nem a gyári lehetett benne, mert a tárcsa és a szerkezet még nagyon jó állapotban van...
A szerelőknek innen is nagy köszönet érte, hogy ilyen rövid időn belül el tudták vállalni, és ki tudták cserélni...
Ahhoz képest amilyen volt számomra, most vaj puha lett a kuplung kezelése :)








2012.07.24.
Az úgy volt, hogy Bandi megcsinálta a motort...
A kipuff viszont kifújt...
Nahh, majd én. Vettem sortömítést és az Y elé tömítést...
Elbaltáztam az egész délutánom. Az még OK, hogy a tököm leömlő nem jön le a klíma kompresszor konzoljától. Csak, úgy, hogy a faszán hozzáférhető B.felső tőcsavart is kiszedjük. De a sor tömítés meg úgy, ha az alu vízcsövet is leszednénk... F..szom. Maradt a régi. Elég volt az Y al is szívni. Persze, hogy beletört még a tőcsavar is...