Blog
Egy "motortérben matatás" alkalmával vettem észre, hogy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (1. kép) nem teljesen fix, és rezgésre hajlamos.
A rezgés a kupakjának lefele ütögetésével előidézhető!
A mai napon volt egy kis idő és elhárítottam a problémát. Kitekertem a tartály tetején levő 2 db M6-os tartály rögzítő anyát (2. kép), és a tartályt egyszerűen kiemeltem az alsó kengyelből.
A rezgésért ez a kengyel, és a tartály műanyag füle volt a felelős (3. kép). Illesztési pontatlanság!
Megoldásként a kengyelre Loctite 595 szilikonos ragasztót (4. kép) kentem (5. kép), mely kikeményedés után gumiként viselkedve elnyel minden rezgést-mozgást.





Sokat gondolkoztam milyen technológiát válasszak karbon témában de az "igazit" ára és bonyolultsága miatt elvetettem! Mivel nem a súlycsökkentés a cél hanem a dizájn ezért a második lehetőség a fóliázás lett volna de nem tetszik a matt felület ill. a szélek eldolgozása sem tökéletes! Aztán ráakadtam a VTN technológiára melynek végeredménye pont olyan mint amit megálmodtam! Hamar rátaláltam a Chromedesign csapatára ahol nagyon segítőkészek voltak másfél hét alatt elkészültek az elemek: motorburkolat, hátsó "diffúzor" ill. a Ducati hátsó sárvédője és a gyújtáskulcs körüli műanyag elem!
Szerintem nagyon igényes munka már most gondolkozom miket akarok még ezzel a módszerrel "bevonatni"!










Bevittem a szerelőmhöz átnézetni, első lengéscsillapítók, rugók, felső lengőkarok, olajcsere, szűrőcserék, kézifék bovden csere
A mai napon sor került, egy, az utastér megjelenését rontó apróság kijavítására, a láb pihentető műanyag alsó csavarjainak korróziómentesítésére, majd festésére (1-2. kép).


Végre kapható után gyártott aktív szenes pollenszűrő így gyors kicseréltem mert a télen cserélt sima Wix márkájú nem sokat ér! Ha már tettem-vettem az alsó motorburkolat is elkerült a műanyagos haverhoz mert volt rajta egy repedés! Mivel a BMC szűrő is 13000 km óta került bele ideje volt egy alapos mosásnak, egyébként nem volt túl koszos de kapott egy spéci szűrőtisztító folyadékot, 1 nap száradás után pedig egy kis olajozást!


Asszem "beteg" a kicsikém... 7 litert fogyasztott... :D Soha nem tudtam még ilyen keveset etetni vele. :)
Breck fékbetétek, de elhasznalodtak a munkahengerek gumiházai és a kézifékbovden is cserés lesz...
km:159500
Kuplung szett csere (még gyári volt benne), váltóbowden csere, lambdaszonda csere, kézifék köteg csere, hátsó ablaktörlő motor és kar javítás, első fényszórók javítása, beállítása, hibakód kiolvasás+törlés.
Helyszín: természetesen Várpalota, Csörgő Autószervíz.
Km: 176.532
Asso Racing 95.7007.12 hátsó dobot kapott az autó (Csöri végezte természetesen a munkát), nagyon tetszik, mind látvány mind pedig hang terén...:)
Km: 166.487
24. 07.2012 , GT leadva . Már csak 2 nap :) és GO....