Blog
Kristóféknak köszönöm a frankó videót. A 156 után a GT is sorra került.
https://youtube.com/watch?v=EBfdGhZiQt0&feature=share&si=EMSIkaIECMiOmarE6JChQQ

Meglett mostmár ténylegesen a beázás helye. Gumi tömítés vége alatt az eredeti tömítés megrepedezett. Átlátszó tömítővel javítva.










Felraktam a téli kerekeket.
Óra állás: 152951Km
Nyári gumikban: 15564km (2szezont futott)
A téli kerekekben ismeretlen, nálam idáig 10387Km (2szezont futott)
Korábban felfedeztem olajszivárgást, úgy tűnik, hogy a vákumkamrát, és az EGR hűtőházat összekötő csó a ludas. Alapból egy nagyon lágy gumicső volt ott mindenféle rögzítés nélkül, ezt lehúzva olaj folyott ki belőle. Ebben sem vagyok biztos, hogy normális, de kicseréltem egy sokkal masszívabb gumicsőre, egyenlőre ezt a vákumkamránál egy aba bilincsel rögzítettem is, és lepucoltam féktisztítóval a környéket, ha újra folyna, lássam honnan.
Közben felfedeztem a TCT váltó szűrőjét, gondoltam akkor ezt is kipucolom, de megbontva kristálytiszta olaj folyt belőle. Igy az összes olajat le sem engedtem, és a szűrőt sem vettem le takarításra. Így is kb. fél liter olajat töltöttem utánna.


Nyár végén kezdett rendetlenkedni az akksim, valószínűleg a telet már nem élte volna túl, ezért vettem egy újat.
Az autó Start&Stop rendszerét soha nem használtam, mert szerintem nem tesz jót a motornak és a turbónak sem. Már évekkel ezelőtt szoftveresen kikapcsoltam, ezért az új akksi nem Start&Stop lett.

Az elpukkant vízcsövet gyári újban nem sikerült beszerezni (több hetet kellett volna várni rá), ezért egy bontott került beépítésre. A csövet testvérem szerezte be, a Vecsési Alfa Bontóból, nagyon barátságos áron.
A furcsa, hogy az eredeti (elpukkant) cső nem gumiból, hanem műanyagból volt. Az "új", bontott viszont teljes egészében gumicső.

Bevallom eddigy nyúl módon ezt nem tettem.
De tekintve a tapasztaltakat a mesés fogyasztást, és azt a nagyfokú harmoniát amit a gép sugall, úgy éreztem az autó kész van arra, hogy megmutassa mit tud.
Az M0-ra felhajtva M2-ben szándékosan nem váltottam el, óvatosan gyorsítottam negyedgázon, épp csak hogy elforogjon odáig, egészen a tiltásig.
Majd mikor elvette a tüzet, elengedtem a gázt és húztam egy hármast, egy segberugást és durrogást hallva egyből beugrott amit eddig a videókon láttam, ÚRISTEN ez ezt is tudja???
Megint magamban kuncogtam és visszaraktam automatába:)
Gurultam a 0-áson és próbálgattam, hogy gyorsít 4000-ről.
Lefordulás előtt vissza visszaváltások, lassítás:)
Aztán megint egy kis gyorsítas.
Hirtelen beugrott hogy jön egy aluljáró:D ablak leereszt sebesség bekészít.. atyaég mennyire kulturált ez az auto, de mégis az az ősi erő ami előtör belőle.
Utána a szokásos körforgalom bejárat előtt még nyomtam egy kövérebbet akkor mindegy merre állt az autó orra ő egyenesbe rakta magát és elrugaszkodott!
Aztán fék szépen végig fűztem az íven, semmi vagánykodás. Kifele egy kis gáz.
Atyaég!
Ezt az elementális őserőt ami ebben a paripában lakozik.
Meg akarom tanulni megülni!
Gy ahogy neki, nekünk jó!
Lehet kell majd mégis az a 300ló majd meg a kétszéles kerék egyszer.
Most így is bőven sok, de eljön az idő:)
Most csak azt akarom tudni mikor hogyan váltsak, mikor nyikkan a kerék a féknél, hogy viselkedik az íveken:)
Zseniálisan csinálja hogy ok te vagy a főnök, de ha belehibázol azért segítek:)
És továbbra is bejáratósnak tekintem nincs ökörködés, csak a manual szerint.
1152km
2
720
Fórum
Friss topicok
- Tonale
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas










