Blog

>> Tuning és extraAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2010-07-07

Ma végre valahára bekerült a subláda is Phoenix gold 25cm. A baj csak az, hogy a fejegységemen nincs kimenet :(, így még ki sem tudom próbálni ).

 
>> Tuning és extraAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2010-07-03

Beszereltük haverral a frissen vásárolt SAL WRC-500- as erölködőt ( tudom, nem nagy szám, de kezdésnek nekem megfelel ). A kábelezés reggel 10 órától du. 6-ig tartott, közbeiktatva egy kis lámpamosó- elosztó javítást is.
Jövőhéten ugrik be a hangfal is.

>> Tuning és extraSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-07-12

Le lett cserélve az első pajzs kevlárcuccra,igy a szemöldökök után a fekete kevlárral még zoralabb lett a vas ábrázata:-}

 
>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2010-07-12

Hétvégén megvolt az olajcsere, 5,5L Motul 300V Le Mans 20w-60. Eddig csak jó tapasztalatok, az idő eldönti majd :))

Most valahogyan hozzá akarok férni az ECU-hoz, nem ártana egy diagnosztika :))

 
>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2010-07-11

Majd elfelejtetem bejegyezni, még a múlt héten cseréltem gyertyákat, nem vettem észre változást. Mondjuk még csak 10e Km volt az előzőekben. Tegnap pedig raktam bilincseket a vákum csövekre, először csak arra amelyik az üzemanyag nyomás szabályzójára megy majd az összesre ami a torokra csatlakozik, na itt azért már lehetett tapasztalni némi változást...

>> SzervizDindo // Alfa 166 3.0 V6 // 2010-07-11

2010.06.26. Paksról hazafele (Rácalmásnál) apunál megállt a vas!!!! :S Hajnal 3 óra telefon stb....! Másnap tréler, haza (12.000.-)!!! Szétszedés és hopppp...., eltörött a feszítő!!! :S:S Elvileg más baja nincs!!!! folyt köv.

>> Tuning és extraGegee // Alfa 147 1.6 Twin Spark 120LE // 2010-07-10

Felkerült a vasra amire már rég vágytam. Valójában ezeknek a gyors beszerzése a Milánóban tartott 100 éves születésnap adott okot. Ne menjünk már egy alap szériás darabbal alapon. :) Nem volt olcsó, de megérte. :) Több tuning nem is kell már. :)

 
>> SzervizBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-07-10

A fennmaradt két zajforrásról végre kiderült, hogy melyiket mi adja. Fékezésnél a fékbetétek mozdulnak el, az pattan egyet egyet. Ez könnyen orvosolható hiba.

A csörgőszörgőskaristolós hangot pedig valamelyik szinkrongyűrű (vagy rugóslemez?) adja ki a váltóban. Első körben reméltük, hogy egy sűrűbb váltóolaj enyhíti, így kicseréltük az előírtnál egyel vastagabb olajra (Tutela ZC90) (ami nem ásványi olaj, így cserélni kell 15ezrenként). Ez nem segített sajnos, úgyhogy marad a váltó szétbontása.
Mivel a probléma nem akut, csak esztétikai hiba, ezért várakozásra intettek, egészen addig, amíg nem lesz napirenden a diffi csere.

Ráadásként tegnap este egy nyiszogó hangra lettem figyelmes. Először futóműre gondoltam, természetesen, de hazaérve megringatva az autót nem szólalt meg semmi, csak mikor becsaptam az ajtót..Gyanítom ez valami apróság, amit még talán én is tudok orvosolni :)

Hát, őszintén, nem tudom, hogy ha tartom magam az eredeti tervhez és valami régebbi örömautót veszek, akkor azzal mikor értem volna el oda, hogy önfeledten élvezzem. Valószínű egy teljes szétszerelés és összerakás után. Ahhoz képest, hogy egy teljesen jó állapotú kocsit vettem, már egy másik autó árát beletoltam a szervizébe, és mindig van valami apróság ami felüti a fejét és nem hagy nyugodni. Ha így folytatja, eléri hogy a téli szünetben ízeire szedetem szét és újra összerakatom. Max nem veszek ajándékot senkinek :)

>> EgyébFerri // Alfa 155 Super Twin Spark 16V // 2010-07-09

Sikeresen beletolattak a parkoló autóba. Úgy tűnik, hogy a bal első sárvédőn és a rajta levő indexen kívül nem sérült más. Nyaralás előtt éppen jókor jött. Becsületére legyen mondva a hölgynek, hogy nem lépett le.