Blog

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-04-16

(0416) M0, Fót, este, elhagyott lökös darab a pályán.. eredmény: elszakadt hátsó lökhárító és diffúzor. egyelőre ennyit láttam a sötétben miután hazaértem. az eleje úgy tűnik megúszta kisebb horzsolásokkal. csak h nehogy már minden tökéletes legyen..

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-04-12

És eljött (0412) a 138000. alfás km is:) Hűen magamhoz, ismét sikerült csak egy későbbi km óra állást lefotózni. :)

 
>> Szervizmizooo // Alfa 156 1.6 TS // 2010-04-16

Visszakaptam a fényezőtől a vasat nagyon szép lett kicsit látszik a színkülönbség de nagyon friss a cucc :D....

 
>> SzervizRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2010-04-16

Az autónál megérett a betét csere és a tárcsák felszabályozása.
Elöl Delphi, hátul Remsa betétek lassítanak. Bízom benne, hogy hosszú ideig elég hatékonyak lesznek.
A fékrendszemről pedig kiderítettem, hogy Lucas. :-)

km: 98224

>> EseményDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2010-04-16

Ma átléptük a 134k-t :))
A helyszín Zólyom, útban Zakopane felé :))

>> Autóápolásosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2010-04-16

Kapott a B oszlop egy matt fekete fényezést, mert már meg volt kopva. A rendszám meg fekete hátteret.

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2010-04-16

Volt egy kis időm így nekiláttam, hogy kicseréljem a hátsó lengőkarokat, mivel egy kátyú miatt elfáradtak. Azt hittem vettem 4 majdnem újat, de kiderült, hogy 2 db volt szinte új 2 meg kuka, így vettem újakat. A csere nagyon könnyen ment. Két darab kulcson kívül más nem kellett hozzá.
Igaz ez nem az én érdemem, hanem KÖSZÖNET érte a CSÖRGŐ SZERVÍZNEK, és a szakszerű munkájuknak, mivel új rakták össze annakidején, mikor megbontották, hogy még kalapálni se kellett. Pedig én már rákészültem minden fajta melegítő szerkezetekkel, meg vágó eszközökkel, mivel sokan írták, hogy nem jön szét könnyen. Aztán mivel meg lett bontva a futómű, így kapott egy új állítást, bár az elejét nem tudták beállítani, mert valami elment benne. A felső lengőkarok cseréje után újra próbálkozunk.

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-04-15

Mindenütt jó de legjobb otthon,így hát elindultunk hazafelé :)Természetesen megálltunk itt-ott,például Mátraverebélyen,ahol egy pompás 600 éves templomot néztünk meg és hát Hollókőt sem hagyhattuk ki,ahol számos látnivaló volt :)

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-04-15

Fülek vára jaj de szép és mily sok kő alkotja :)
Egykoron hatalmas erősség vala,mostanság meg csak úgy besétáltunk :)
Karancs hegye meg egykor vulkán volt,most meg felsétáltunk reája,na nem túl simán mert igencsak meredek volt a hegyecske,bár tizenkétszer kisebb,mit a Mount Everest de nekünk pont megfelelt :) Így is megizzasztott s még el is tévedtünk de azért megtaláltuk csúcsot,aztán jöhettünk le :)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-15

EvoDave-vel ma leszereltük a hátsó lökhárítót. Na, ez nem egy egyszerű feladat. Olyan helyen vannak felfogatási pontok, hogy az ember nem is gondolná. Bár előtte felhívtam Gerissimot, hogy mire számítsak, azért így is sikerült meglepődnünk. Például jobb oldalon hátul, a tank mögött egy torx csavar nagy élményt okozott nekünk, de végül kiküzdöttük onnan. Gondoltam rá, hogy végigdokumentálom az egész leszerelési projectet, de olyan eső szakadt ránk időközben, hogy ahhoz végül nem volt hangulatom. Majd mire végre lejött a lökős, az eső is elállt. Viszont sajnos így csak ennyi fotót lőttem. Hát, nem egy szép látvány így az autó, de remélhetőleg hamarosan minden a helyére kerül. És hogy miért is lett leszerelve? Hamarosan ez is kiderül... :-)