Blog
Az idei milánói centenáriumot mi sem hagytuk ki. A GTA-t is hazavittük, és egy felejthetetlen élménnyel lettünk gazdagabbak.












Vásárlás után illik vezérlést cserélni.Igaz ez kicsit várt mert elég költséges és az autóvásárlással kicsit kiköltekeztem,vártam a következő fizuig.Szerencsére ez is meg van.Szíj,görgök,és a vezmódba vettem felújitó készletet (Remélem jó lesz.) cseréltünk még olajat+ szűrőt is.172800km





Miután meg néztem a fékbetétet rá jöttem,hogy hamar gyorsan ki kell cserélni mivel alig volt 2mm ferodol rajta.Szerencsére egyik brátomnak jelentős kedvezménye van az egyik autósboltban igy elég olcsón hozzá jutottam a betétekhez.Ki is cseréltük.Most már mehetek vele megállás nélkül.
Az én Drágám majdnem pontosan két év után ismét megmutatta hogy milyen gyönyörűen tud énekelni, anélkül, h életre kelne a boxer szív.....Igen-igen....ismét a duda....esős idő.....:)) eszementül szól a kétutas hangrendszer, pláne így ha folyamatosan ordít...Mentőt nem kellett hívni...de sztem ismét a szívbajt hozta egy-két utca lakóira.....Hát így történt, megtörtént..... :))
Mégis.....Szeretem!!!
Hozzám került a szépség.Azért előtte Bedix Cartársal jól át néztük.Jó szerkezeti és motorikus állapotban van.Szerencsére a kuplungal nem lesz gondom mert az előtt hozták el a szerelőtől,aki cserélte nekik szerkezetet,tárcsát és kinyomócsapágyat.Szerintem meg érte az árát.

Elkopott slick gumikat lecseréltem bordázottra, és így megint lehet közlekedni az autóval, a kormányrázás és a búgás is elmúlt. Hurrá!
A típus és méret ugyanaz mint volt, P Zero Rosso, mobil gumicserével kértem a gumimarket.hu webáruházból és így szállítási díj sem volt.
A csere ugyan lassan ment (majd 1 óra, a szerelő szerint mert nagyon peres), de ha az ember munkahelyre kéri, akkor közben lehet dolgozni :)
Lassan egy szappanoperának beillő mutatvány volt, de végül is sikerült felszerelni a króm hátsó lámpákat. Először egy alátét tűnt el, aztán a kárpit 1-2 tartója nem akart visszamenni, de a legnagyobb gond a tolatólámpával volt (nem illeszkedett rendesen, ezért el is pattant a kis tartó műanyag). Aztán nem találtam sehol normális izzót. 2 órányi (!!) keresés után (jártam a legkisebb autóalkatrész kereskedőtől egészen az Unix nagykereskedésig, sehol nem volt), végül találtam, egy kamionos boltban, a város szélén. Vettem is rögtön 4-et... :) Még ott a parkolóban beszereltem, bár az égő illesztések valamiért így se tökéletesek, de legalább ez a kasztniba tökéletesen illik. Remélem innen már nem lesz vele semmi gond. :P




Ma megérkezett GT cartástól a Zender alfa sport matrica :D Először lemostam a Gtv-t utána egy alapos át törlés és mehetett is fel ez a csodálatos ezüst Zender matrica :)



Bizony, megint eltelt egy év. Az autó korát és a kilométer állást is sikerült megduplázni. A 2010 egész jó év volt a kiadások szempontjából, mivel az első futómű cseréjét már készpénznek veszem, ezen kívül csak a JE kerékcsapágy csere és a felső turbócső eldurranása lepett meg. Volt még két olajcsere, így többet költhettem szamárságokra :)
Messze a legdrágább mulatság a xenonosítás volt, a Bose HiFi és a fóliázás se azok a dolgok, amik miatt pénztárcát kéne nyitogatni.
Minden esetre a 3. év végére átlépjük a 15000€-s határt, 55:45 arányban megosztva a szervizek + extrák illetve a tankolás + biztosítás között. Az autópálya díjakat és a parkolást még mindig nem számolom, kb. 300€ / év.

1
550
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth