Blog
kigyulladt a motort jelképező piktogram
a diagnosztika szerint LMM határértéken kívüli jelet ad
tehát meghalóban a légmennyiségmérő, nem bírta ki a hosszú leállást
Vásárlás utáni kiadások.
-Elsősegély csomag: találtam olyan kis zipzáros csomagot ami pont befér hátul a tárolórekeszbe.
-Autóbalzsam: olcsó cucc, de átkentem vele az egész kocsit, és eltűntek a karcok róla, valamint sokkal fényesebb lett a kaszni.
-Olaj: Nem tudom mit tettek bele utoljára, de 1000 km-en megevett belőle másfél litert. Azonnal lecseréltem.
-A bal tompított nem világított, valamint az egyik rendszámtáblavilágítás sem.
Megjött a két első, felső lengőkar. A Unixnál vettem, remélem jó lesz. A csere után kiváncsian mentem a próbakörre, és nagy örömömre érezhetően jobb lett az autó útfekvése, főleg a rossz úton tapasztalható a változás.




Ma lett cserélve, az előző elrepedt :).
km. 164.600
-olajcsere
-olajszűrőcsere
-pollenszűrőcsere
-légszűrőcsere
-szervoolaj rátöltés
-klímatisztítás
26000
-váltóbak csere híd alatti
25000
Ma befejeződött a motorgenerál, volt gyűrű törés, és dugó törés a 3. hengernél. Majd később kiderült ugyanitt egy hidrotőke elnyalódás, ami a veztengelyt is megette. Cserélve lett az összes gyűrű, hajtókarcsapágyak, hidrotőkék, a jobbos veztengely, a 3-as dugó, tömítések olaj olajszűrő, be lettek csiszolva a szelepek szelepfészkek. Ha már szét volt szedve fagyálló folyadékot is lecseréltem alubarátra. A veztengely Ferke kollégának köszenhető, hengerfejjel együtt adta, párban a balossal, jól is jött mert összerakás után az 1 hengernél kompresszió 0 lett, vagy legalább is nagyon minimális, újra szétszedés után a szívószelep szára el volt görbülve nagyon minimálisan de épp elég volt, hogy ne feküdjön fel rendesen a tányér, ezek is ki lettek cserélve...




mivel multkor a leömlő és a katalizátor közti tömítést kipufogópasztával oldottuk meg, így ma nekiáltam ezt korrigálni.
Először kartonból megcsináltam a tömítés mintáját, majd ugyanezt vágtam ki azbesztlapbol, valamint nyomdai alulemezből 1-1 ugyanilyen darabot. Gépzsírral bekentem az azbesztlapot, majd beraktam a két alulemez közé. Ismét gépzsírral bekenve az egészet, beraktam a helyére és mindent összeraktam.
Füstölt is, mint a háborodott, ahogy a felesleg zsír és csavarlazító égett le az illesztésnél :D
Van is erről egy felvételem :)




Hát olajcserének indult, de közbeszólt a kuplung :( ; így hát Csöri cartársnál látogatást tettünk, szerencsére 4 keréken jutottunk le. A következő orvoslatok lettek végrehajtva:
- kuplung tárcsa
- kettős tömegű lendkerék
- bal felső első lengő kar
- olajcsere
- szűrők cseréje (gázolaj, levegő, pollenszűrő)
170.500 km








Hátsó dob cseréje és tartó bilincs javítása a Dinamit Kipufogónál.
Koccanás hibáinak javítása első lökhárítón, a bal oldali visszapillantón és ajtón teljes fényezéssel.