Blog
Csörgött,zörgött a kuplungom. Kicseréltük a kettős tömegű lendkereket! Megszűnt! :)
Gyenge volt a gyári fék! Kicseréltük lyuggasztott Zimmermanra! Erős lett a fékem! :)
Folyt a motorból az olaj! Kicseréltük a főtengely szimeringet! Nem folyik az olaj! :)
Kopogott a futómű!Kicseréltük a jobba alsó lengőkart és két kutyacsontot!Jó a futómű! :)
Folyt az intercoolerből az olaj! Megheggesztettük a coolert! Nem folyik az olaj!
Főtengely szimering: 25000 HUF
Kettőstömegű lendkerék: 82000 HUF
Bal alsó lengőkar: 42000 HUF
2db kutyacsont: 10000 HUF
Zimmerman féktárcsa: 50000 HUF/2db
Csavarok a kuplunghoz: 5000 HUF
Munkadíj: 25000 HUF
Turbó levegőcső: 10000 HUF
Mindez köszönhető annak h heti szinten majdnem 1000 kb ment bele a kocsiba!
Szerencsére mostantól kimélve lesz!
Emiatt kerülnek rá a 18" os Blakckline felnik! :)
A X. Esztergomi Alfa Romeo találkozó ürügyén, ha már úgyis arrafele jártam, elhoztam egyik kartársunk megunt felniszettjét. Természetesen nem bírtam ki, hogy ne próbáljam fel a kocsimra. Szerintem meggyőző lett, azért egy szolíd hasmagasság csökkentés/használhatóság rontás még ráférne a kocsimra, de ez még a jövő zenéje.
Ma átvettem a szépségem. Egyelőre még ismerkedünk, de az első benyomások nagyon pozitívak. Nagyon kulturált szép állapotban van az egész kocsi, a motor szépen duruzsol. Már most imádom. :)
Km óra állás: 2500
Ma este sikeresen beépítettem végre a két első új lengőkart + a stabilizátor pálcákat.Már éppen ideje volt,mert a göbfejek és a szilentek is tropák voltak.Már a próbaúton bizonyította,hogy nem volt felesleges munka és pénzkidobás.Az úttartása is javult és a hasmagassága is nőtt .Már ránézésre is feszesebben áll.
(0416) M0, Fót, este, elhagyott lökös darab a pályán.. eredmény: elszakadt hátsó lökhárító és diffúzor. egyelőre ennyit láttam a sötétben miután hazaértem. az eleje úgy tűnik megúszta kisebb horzsolásokkal. csak h nehogy már minden tökéletes legyen..
És eljött (0412) a 138000. alfás km is:) Hűen magamhoz, ismét sikerült csak egy későbbi km óra állást lefotózni. :)
Visszakaptam a fényezőtől a vasat nagyon szép lett kicsit látszik a színkülönbség de nagyon friss a cucc :D....
Az autónál megérett a betét csere és a tárcsák felszabályozása.
Elöl Delphi, hátul Remsa betétek lassítanak. Bízom benne, hogy hosszú ideig elég hatékonyak lesznek.
A fékrendszemről pedig kiderítettem, hogy Lucas. :-)
km: 98224
Ma átléptük a 134k-t :))
A helyszín Zólyom, útban Zakopane felé :))