Blog
2003.06.12.Hurrá indulunk a Tesco-ba takarmányt vásárolni,de egy kis kitérő sógihoz.
Megérkeztünk még minden ok,kis vaker ő is jön indulnánk? Igen indulnánk,lűkverc ok,kiálltam a bejáróról a szokásos 1-s az már nyűgösen reccsenve de bekapta,második nincs a sebváltó kar önnáló életre kelt nincs több sebesség! Hű-ha! na most mi van???Nézegettük,próbálgattam,no Tesco ez meghalt!Kötél lett az orrára és kinyomott kuplunggal haza húzattam,100 telefon útán sikerált szerelőt szerkeszteni,újjabb húzás.Mint kiderült a végén a váltóban felszabadult az eggyik retesz hernyó csavarja és betoltam a hátra menetet az 5-ik sebességbe! Kár nem keletkezett,kb 3 órás munka és minden a helyére került.
Váltó oldali első gumibak cseréje történt meg, a mai nap.Éppen ideje volt, mert már nagyon idegesített, hogy kisebb kátyúnál szinte zörgőt benne a motor.Az alkatrész természetesen ( OFI ) jóvoltából került az autóba. ( Szeretném ezúton is megköszöni neki ).



Az Ofi által küldött cuccok ma végre bekerültek a kocsiba. Köszi még egyszer. :)
Selénia 20K Alfa Romeo 10W40-es olaj került bele. Az olajszűrő pedig gyári Alfa Romeo. :)
Ezenkívül cserélve lett a légmennyiségmérő is (Bosch). Ahogy ki lett cserélve a régivel, már az első próbaúton látszott, hogy teljesen más a kocsi. Szebb hang, jobban húz, és ha minden igaz gazdaságosabb is lesz. :)
Update:
A nap végére kapott még egy mosást is a kocsi.

Megérkeztek a Mi.To gyári QV sárvédő jelzései.
A GTV-re a géptető alsó részére lesz felragasztva,de majd csak a fényezés után.
Sajnos a 9 év már nagyon sok kavicsfelverődés keletkezett rajta...

Mi is résztvettünk az ALFA ROMEO 100 éves ünnepségsorozatán Milánóban.
A leírás helyett inkább beszéljenek a képek...
Voltunk az Alfa Romeo Múzeumban, magán a találkozón az esti buliban és a másnapi össznépi felvonuláson.
Hatalmas élmény volt számunkra és szerintem mindenkinek aki ott volt...












Cseréltem a mai napon ezt is. Jobb nem lett, de új.:D














