Blog
Újabb 2 hónap telt el... ismét elővettem a piroskát, leflexeltem az indítómotort rögzítő csavarokból egy keveset és így sikerült is berakni az önindítót, úgyhogy ismét felhördült a boxer. Elsőre kicsit nyöszörgött a szervó, meg talán valamelyik szíj, de aztán elmentünk mosóba, és visszafelé már nem volt probléma.
Marklar kollégától végre sikerült beszerezni egy jobbos e-tükröt. Eddig manuális volt (nem gyárilag, de már így vettem). Pesze a "leveszem, forrasztom, felrakom" elgondolás kicsit bonyolultabbra sikerült, mivel a tükörlap fordítva volt felszerelve a konzolra (nemtom ehhez mennyit kell inni), így egyik irányba megakadt a keretbe. Így, csak le kellett szedni a tükörlapot és gondoltam, akkor már megvizslatjuk, mitől mozog az a tükör. :)
Selenia 20K, 215500km
Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...
Csőstül jön a baj általában... a klíma minimum nyomáskapcsolóból kitört a kábel. A nyomáskapcsolót kivenno ugye nem akartuk, ahhoz leengedni a klímát elég macera. Így tapasztalt nőgyógyászokat meghazudtolva 1 óra alatt sikerült visszaforrasztani a kábelt...
Hazafele tartva Mestre-nél az A4en füst keletkezett lábaim közt... :) Mint kiderült valamely ex tulajnál a szellőztető venti és a jobb e-ablak közös tápkábele csupán összesodrásra, forrasztásra nem került... Persze idővel ez azért elfárad és elkezdett melegedni. Mivel ráadásul ez csatlakozás a padlókárpithoz is hozzáért, nagy szerencsénk volt, h csak egy kis füsttel megúsztuk...
Mindenesetre inkább összeforraszottuk, nem mintha nem bíznék a korábbi tulajok szakértelmében... ;)
Ma készen lett a kocsi körbefóliázása:-)
www.llumar.hu-nak köszönhetően!!
Nagyszerviz a motortérben, cserélve:
- vezérműszíj, feszítő és vezetőgörgő
- hosszbordásszíj, feszítőgörgő
- vízpumpa
- vezérlésmódosító
- gyertyák (100e km-ek)
- olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- szelepfedéltömítés és egy első stab pálca
Műszerfal közép konzol világítás probléma lépet fel.-{Fűtéskapcsoló tekerentyü világítása megszünt létezni:-{De ezzel nem is volt akkora gond de mikor meg tudtam mibe fáj egy szaros kis izzó be is haltam rögtön!Akkór jött a kreativitás és 2000- helyett kb 200-ból meg meg is oldottam és szó szerint lőn világosság:-}
Mai napon (1008) elvittem az autót, hogy megcsináltassam az új zöldkártyát. A művelet 7300 jó magyar forintba és kb. fél órámba került Sződligeten, krecsi cartárs segítségével.
[Költségeim: a zk-nál]