Blog
Sokak Alfájára felkerültek az ALFACITY 100 matricák! Hófehér orrára a "hatóságok" nem nagy örömére csak rövid időre... :-( :-))


A kollégám segítségével a Navon N450-esem kapott egy kis "alfásítást" lecseréltük a kezdőképernyő csúnya zöld képét egy dögösebbre meg a menü hátterének is egyedi arculatot varázsoltunk.....ja és végre kis emblémák jelennek meg a benzinkút ikonok helyett!



Felkerültek nekem is a matricák. ( Nagy szentségelések közepette.) Nem volt egyszerű ilyen nagy felületű matricát felnyomni. Főleg így hogy teljes alakos volt. Remélem jövőre nem ilyen lesz!


Pár napja nem indult el,csak indotottam és levágta.Kiszedegettem a gyertyákat,az egyik bele volt törve,a motor megszorult.Hétvégén szétkapom,akkor most már teljes generált kap.
Ma kapott az autó új albaktörlőket. Már rendesen kiszolgált az előző. Csíkozott is. Idegesített is...
A pénztárca meg nem örült neki.
nem nagyon volt érkezésem az első szerviz utáni történéseket vezetni, azóta történt pár dolog:
- kapott téli gumikat (GY UG7+), felnivel (használt gt felni, polírozva, festve),
- a vezető felöli visszapillantó tükör ~100 felett elkezdett sípolni, gariba cserélték az egészet (+festés),
- a riasztó tökéletlenül lett bekötve ("test"-nek a hátsó ablakfűtés + vezetékét használták - ha nincs a fűtés bekapcsolva, itt valóban 0 van), ami azt eredményezte, hogy a fűtés bekapcsolásakor leállt az autó (riasztós gond, probléma nélkül megoldotta),
- réges régen megjött az SP első, középső dob (+ cső, itt nincs harmadik dob), amiből először hiányzott a kat. utáni részhez tartozó felfüggesztő pont, de az olaszok pótolták (ingyen, lol), így már csak fel kellene rakatni (remélem jön a jobb idő).
Egyébként más probléma nincs, jól elvagyunk...
Elérkezett a 265000-es szerviz ideje. Sűrű egyeztetések Csörivel, az Alfa mágussal, meg helyi Cartársakkal(Csekő76, Alfi156), akik hasonló cipőben jártak. Végül 2010.02.19.-én indultunk Várpalotára Alfival, Csekő, későbbre tette a látogatást. Kalandos utazás(baleset, tökig érő köd) végén, kis csúszással megérkeztünk, s rögtön nekiugrottak a gépeknek. Az olaj csere alkalmából Seleniára váltottam a Castrol Magnetecet, remélem ez is ugyanolyan jól fog beválni. Lecserélték az összes szűrőt( motorolaj, gázolaj, levegő, pollen), kapott két új helyzetjelző izzót előre, + ki lett ütve a légzsák hibakód. Mindezek után Csöri ment a vassal egy kanyart, aztán rátette a computerre. Kiderült, hogy esedékes a kuplung csere, meg az LMM is halódik. A tavasz folyamán ezek is meglesznek. Nagyon elégedett voltam Csöriék munkájával(most voltam ott először), a Csinos TAJ- kártyáját nekik adtam le:-))
csak így összefoglalólag: tavasz van mindjárt, 27000 km-nél tartunk, nemrég volt első fékbetét csere + kötelező átvizsgálás (minden OK, kaptunk új olajat).
Bestia jól érzi magát, bár a jobb első kerékjárati ív lukas (fütyül be a szél), mert a koptatólemez a csüdig érő hóban leért, és megszaggatta.
0
987
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV