Blog
Mível sok alkatrész csereszabatos a sajátoméval ezért nem kerűlt kiárusításra.
Természetessen érkeztek közben más jobb sorsra érdemes darabok, így ez is bontódni kezdett:)



Megláttam és hírtelen megvettem.:)
Egy szép őszi délután indúltunk érte Vas megyébe. (helységre már nem emlékszem)
Sötétben egész jól nézett ki. :) Az ára full jó, így már a saját lábán érkezett Érdre.
Hazafelé próbálgattam egy picit. Enyhén köhögött, kipuff kifújt. De ezeket leszámítva nem is volt rosz vétel. Sőt. Mínden elektromos bizz-bazz még működött is benne. A klíma is!
Az M7 esen tőrtént egy kis malőr. Megelőzött a bal hátsó kerék De szerencsére baleset nélkűl végződött. meg is lett a gerék, emelő és mínden volt. Így No Problem...
Másnap lemostam:)



2009.12.14. Gyertyák és fékbetétek cseréje. Közben úgy három héttel ezelőtt kuplung munkahenger felújítás, illetve csere is előfordult, csak az ember lusta blogolni:)
152562 km Új első alsó lengőkarok (delphi), meg ki lett tisztitva a benzin szűröm is.
Ma betértem Zoli barátomhoz a gumishoz, aki már várt a 4db 16-os gyári felnire szerelt téligumival. Gyors szerelést gyors pénzmozgás követett, így pár perc alatt a 17es nyári garnitúrám 16-os télire cserélődött.
Az viszont nagyon jó hír, hogy a MOMO Corse felniknek semmi baja, egyet sem kell görgőzni. Merem ajánlanio mindenkinek, minőségi darabok! A négy darab gumi rajta viszont totál kuka. Most levéve megnéztem őket. Ha belegondolok, hogy 2 napja ezekkel én még 200-at mentem az autópályán, akkor kiver a wasser. Tavasszal újakat kap a kicsike. Addig még lesz időm agyalni egy 18-as garnitúrán is :)
Hosszú tervezgetés és lehetőségek latolgatása után megépült a végleges install Lénárd barátom hathatós támogatásával (anyagbeszerzés stb,stb).
Ugy próbáltam "megálmodni" a rendszert hogy csomagtartó is maradjon,meg a hifi is stabilan a helyén legyen (3D ben egy nyersvázlat méretekkel,némi anyagkalkuláció). A rendszer elemei nem változtak (olvashatók egy régebbi blogbejegyzésemben).
Azthiszeszem sikerült egy elég jó kompromisszumos megoldást kiötölni.
Alul készült egy boboz a 2 erősítőnek,és a 2 kondinak flip flop festéssel, és egy fedlap kárpitozva ,plexiüvegekkel (a plexikre takarolapok készültek,ill. készülnek,így ha pakolni kell rájuk felugranak a takarólapok és nem karcolódik a plexi).
Egy komplett napba telt 2 embernek,valamint 2 óra ma reggel még magamnak kábelek gyors (nem végleges) elrendezgetése, láda magasságának beállitása,stb stb.
Az install bővülni fog 2 hűtőventillátorral (már beépítve,de nincs még bekötve ,relé fogja kapcsolni),valamint 2 kék neon világítással ami majd a csomagtérvilágítására lesz rákötve. (valószínű húzodni fog tavaszig,addíg nemhiszem hogy túlmelegszik a rendszer :)))
Nemkis munka volt,de sztem megérte.Ezer köszönet mégegyszer Lénárd barátomnak a segítségéert,illetve Laci barátomnak a helyszín biztosításáért (fütött műhely minden felszereléssel).












Na hát már nem is tudom, de kb 151.000 Km-nél (óra szerint) megtörtént a fenti alkatrészek cseréje is.
A hétvégén a matricázódott kupak belekerült a felnibe.
Ma pedig jól le lett csutakolva az autó, és a hátsó oldalüvegre került fel egy matrica. Ott korábban az AlfaAmore felirat volt, most azt leszedtem, keresek neki majd másik helyet. A helyére került egy saját tervezésű logóval egy szöveg, mely tisztelgés az Alfa Romeo 100 éves tradíciója előtt. Jövőre lesz aktuális, de én már most elkezdem az ünneplést... :-)


Beruháztam egy szivargyújtóról működő fűthető ülésbetétbe !
2
583