Blog
Régóta tervezem egy új levélfogó rács beszerzését, mert az enyém már kicsit kopott, nem az a szép fényes fekete, hanem inkább matt szürke. Illetve egyéb problémái is vannak, például a szélvédőre felfekvő oldalon lévő gumi csík néhol már elvált a műanyag elemtől, illetve a két fél összeillesztésénél sem passzol pontosan a két darab, a patentokról és a mindenféle takaró elemekről ne is beszéljünk, úgyhogy rendeltem egyet Erhardtól, ami meg is érkezett (0903) nemsokára. Igaz kicsit hiányosan, de majd pótoljuk. Köszi Erhard ez már szebb mint az enyém:) Remélhetőleg az ebben a darabban lévő ablakspricni is szebben osztja majd el a folyadékot a szélvédőn. :)
[Költségeim: levélfogó rács, postával együtt: 8800Ft, előre utalva 190Ft]


Vezérlésmódosító csere, leömlő hegesztés, motorburkoló alulemez javítás, átvizsgálás.
A motor felújítás folytatásul, ezek a munkák lettek elvégezve a mocin.
Generátor felújítás: 16.000Ft ( Szénkefe, csapágyazás. )
Dugattyú gyürüsor (Goetz ) : 20.000Ft
Olajpumpa felújítás: 8.000Ft
Hengerfej javítás: 38.000Ft ( Síkólás, szelepfészek, szelepvezető javítás, Szelep csiszolás. )
Olajkartell csere: 25.000Ft
Hatókarcsapágysor: 25.000Ft
Főtengely köszörülés: 12.000Ft
Holnap összeépítésre kerül sor, és remélem hogy nagyon jó lesz a moci.
Végre volt időm és elkészült a tuninglámpa,amit jómagam csináltam! Bekerültek az új lámpaállitók,persze nem műanyagból T. Zoli jóvoltából+felkerült a 16-os Borbet felni,205/45/16 Continental Premium contact gumikkal..

végre sikerült egy kis időre nélkülöznöm az autót, s így a bal felső nyikorgó trapéz cseréje megoldódott.
Jöttem haza táncpróbáról, és a ház előtt kivillant az olajnyomás lámpa. A motort gyorsan leállítottam, és láttam hogy folyik az olaj a motortérből. Betoltam az udvarba, majd lejön a szerelőm és megnézi mi történhetett. Ca. 300 km-t mentem azóta, mióta visszakaptam a kocsit.
Ma sikeresen elkészültek a kocsimmal. Hazahoztam tesztelni picit, aztán majd még fékolaj és szervoolaj cserét megejtik később, plusz visszakerül az alsó motortérburkolat. Erő van benne, a hangja is jónak tűnik.
Vezérlés csere 90 ezernél meg volt kapot minden böl vadi ujat!
Ki cseréltem egy pár dolgot!Kapott uj féktárcsákat elöre:Steinhof sport féktárcsa,hátra brembo utcai uj betéteket elöl hátul A.B.S és a fékfojadékot is le cseréltük Ferodo 5.1 racingre! Ezen kivül kicseréltem a lengéscsilapitpkat elöl hátul Magnetti Marelli. Plusz kapot 6 új gyertyát az is uyg volt hogy Magnetti Marelli lesz de sajnos nem volt igy kopot hejette Championt!
2
475
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8