Blog
megvolt az olajcsere, eltelt 10ekm...(S 20k)
+ olajsz., levegősz. csere...
Megèrkezett vegre a randa gyàri fagombot levaltò momo Gotham fantàzianevü joszàg.Alig varom hogy cserelhessem.Gyorsan èrkezett mellè tovàbbà egy tipusra gyàrtott fekete bör, kèk varràsù vàltòszoknya is.



Sokan érdeklődtek h milyen egy GT-t vezetni! Hát sok tapasztalatom még nincs,de amit Pécstől-Budapestig tapasztaltam azt megosztom veled kedves olvasó:
Beszállás után egyből feltűnik,h nagyon sportos vezetési pozícióban találja magát az ember! Nagyon tartanak az ülések,és a kormány is rendkívül sportos fogású. Már ahogy elindultam éreztem az autón h van bőven ereje. 6-os főúton jöttem vele haza és elég sokat kellett vele előzgetnem. Rendkívül nyomatékos a motor,soha nem kellett visszaváltanom ha előzni akartam. A futóműve sokkal keményebbre van hangolva mint a 156SWnek volt. Ez feszes, szerintem pont jó!
Dunaújvárosnál végre rámentem a pályára és kipróbáltam a tempomatot is, tökéletesen vizsgázott. 140 km/h--nál a számítógép 5,1l átlagfogyasztást mutatott és amíg hazaértem a teli tankolt autó üzemanyag mutatója nem is nagyon ment lefele 180 km alatt! Tehát a fogyasztásra nem lesz panasz! :)))))
Sportos,gazdaságos és az első csajozásig kb 1 perc 20 másodpercig kellett várni és már integettek is a pécsi lányok! :)))))))))))))
Szóval eddig nagyon tetszik!!!
Csöpögni kezdett a munkahenger,így megérett a cserére!A pót alkatrész cifam lett 5000-Ft.Csere után olyan finom lett mintha vajba lépnék!

2009.08.27. én átvettem a GT-t! Megvolt a papírmunka és átesett az esedékes nagyszervízen( Vezérműszíj,görgök,olajcsere,szűrők,vízpumpa,fékbetétek)
Most már csak előre kell elintéznem a "kocka" rendszámot...A folyamatról írok még később!
Közreadom az első lökhárító leszerelésének menetét, tekintettel arra, hogy nem találtam ehhez kapcsolódó anyagot és hátha jól jöhet másnak. Az egyik alsó rögzítő fülnél korábban felakadhatott az autó és ennek sérülése miatt eldeformálódott és el is szakadt a műanyag. Itt csak a lökhárító leszerelésére térek ki.
A motortér felnyitása után a zárhídon van három torx csavar, melyet oldani kell. Ezután levehető a lámpák közti műanyag elem. Az autó alján ugyanilyen csavarok vannak, a kerékjárati ívnél lévőket óvatosan kell kihajtani mert a lerakódások miatt erősen szorulhat. Érdemes WD-40-el kezelni előtte. Alól van még két csavar ezen a kettőn kívül. Ezek után érdemes a ködlámpákat kiszerelni. Ezek műanyag takaróinak lepattintása után találhatók meg a rögzítő csavarok, és hozzáférhető a csatlakozó is.
Ezután jön a leggázosabb művelet. A kerékjárati műanyag takarólemezek csavarjait kell oldani. Kettő az ív szélén, egy bent a kerék mögött, egy pedig a kerék előtt. A kerék előtti csavarok kihajtásához a kerekeket el kell fordítani. A takarólemez némi finom erőszak árán a fém kerékjárati ív mögül kipattintható és kissé félrehúzható. Minderre azért van szükség mert a műanyag dob mögött belölről a kerékív vízszintes része és a lökhárító műanyag itt is össze van csavarozva. Sajnos ez is eltömődhet sárral, így elég nehezen jön ki, annak ellenére, hogy műanyag tipliben mozog. Ezek után szépen lecsúszik a helyéről a lökhárító.
A lökárító javítása így egyszerűen megoldható volt. A visszaszerelés természetesen fordított sorrendben adja magát. A leszerelés kényelmesen egy óra hossza alatt elvégezhető, a felrakás szintén. Maga a műanyag javítása került 3000 forintba.
Ma végre megoldódott az ajtónyitási probléma :)
Ki lett cserélva a két hete eltört kilincs.Szerncsére Marklar kollégától idejében beszerztem az alkatrészt,mivel már régóta láttam,hogy el van repedve.
Egy kis plusz szerelést igényelt a manőver,mivel a hozott anyagba bele volt törve a torz csavar.Ari barátom úgy oldotta meg,hogy szétszerelte mindkettőt és egyet alkotott belőle :) Hála néki :)
Sajnos fényezési hiba van az beszerelt kilincsen de hát az a lényeg,hogy most patentül nyitódik :))












A sors úgy hozta,hogy Piliscsév községben tegye meg az Alfa a harmincötezredik kilóméterét.Isten éltesse :))
Már hagyományos módon megjelentünk Füreden,ahol véletlenül pont most volt megint borhetek :)Szerencsére mindig van bort nem kedvelő sofőr :)
De még előtte felmásztunk a fülöp hegyi kilátóra,ahonnan szép kilátás nyílott a tóra.kicsit szenvedni kellet érte,mert csak egy darabig lehetett felmenni kocsival,onnan az apostolok lova várt minket és kisebb Himaláját kellett leküzdeni a 35 fokos kiváló időben de simán megérte :)
Füred meg olyan volt,mint szokott:sok ember,sok bor,csinos lányok :)
Kóstolgattunk finom borokat,majd hazatértünk.Egy kis alvás után egészen haza,mert ez volt a nyaralás utolsó napja :(












Nem mentünk ma messzire,csak ide Szigligetre.Kedves kis vár ez,gyönyörű kilátással.Hamarost igyekeztünk azonban,mivel,hogy az előző nap bepácolt húst szándékoztunk megsütni.Meg is tettük ezt és igencsak finomra sikeredett,illett hozzá a héjában sült krumpli.A nagy étkezésben elfáradván este pókereztünk egyet, amiben viszont ismét kifáradtunk,így hát ismét grilleztünk egyet,ezúttal virslit és cukkinit.No,ez is elfogyott :))












1
463
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8