Blog
Éppen Budapestre igyekeztem, mikor elkezdett káprázni a szemem. Igaz, hogy lehúztam 9 órát a melóban, meg 170-180 között toltam, de az még nem ok arra, hogy a szemem hullámosat játsszon. Kihúztam magam az ülésben és a légkondi ellenére kivert a víz - a motorháztető vibrált, nem a szemem. Satuztam egy jót és félreálltam, kellett 5 másodperc, hogy elég erőt összeszedjek a kiszálláshoz. Azt hiszem ma az összes angyal mellettem állt, szerintem pillanatok kérdése volt, hogy felcsapódjon a tetőre, én meg ellátogassak az őseim örök vadászmezőjére. A további úton és máig is állandóan figyelem a motorháztetőt, de hiába rángatom, nem nyílik ki. Minden esetre a "beakasztó" jó sokat kibírt... Nem tudom, kinek köszönjem, de köszönöm...
Ma összeszedtem minden elszántságomat és magamhoz vettem egy csőfogót meg egy rongyot,kézbevettem a momo gotham váltógombot azon céllal hogy végre helyere kerüljön.
A kezdeti kudarcok utan a régi váltógomb leszerelésével (probáltuk kézzel levenni de nem engedett.Most biztosra mentem... :)
újra nemlesz hasznosítható már a régi gomb,de nem zavar :)
Azon nyomban kiis cseréltem a váltószoknyát is ami kék varrásssal készült.
Szerintem pofás a cucc :))
Hamarosan majd ha minden igaz a gombot követik a pedálok is a gotham sorozatból.



Az Alfa Romeo Club rendezésében zajlott le ez a találkozó. A tavalyihoz képest sokkal szebb időnk volt, sütött a nap. Először úgy voltam vele, hogy nem gyilkoljuk az autót, nem indulok a versenyen, csak az ügyességi részen, ahol macit kell egyensúlyozni a motorháztetőn. Mentem is egy kört így Blacky navigálásával. De aztán csak bujkált bennem a kisördög, és nem bírtam ki, hogy egy keményebb kört ne menjek az olajkályhával. Azért nem padlógázzal, kicsit kímélő üzemben történt a menet, ChEff ült be mellém a jobb 1-be, és mondta az utat. Így, hogy nem padlógázzal mentem végig, nem számítottam fényes időre, de azért meglepően jó lett. Aztán Rumi adott nekem egy lehetőséget, hogy a 33 P4-esével toljak egy kört. Na, az sem volt rossz, bár a 33-as szervója sokkal keményebb, elszoktam már tőle, volt ám kapkodás... :-) Később megpróbálkoztam még egyszer a macis ügyeskedéssel, de elkezdett fújni a szél, és ennek köszönhetően a medve a földre huppant.
Egy nagyon jó hangulatú találkozó volt, a szervezést nagyon köszi! :-)












Ma új első lengőkarok + stabilizátorok és féltengely gumiharangok kerültek a vasba.
Menyasszonyi autó lett a "fekete cápa"-ból, unokahugom esküvőjén vettünk részt mint " A szállító " :)





2009.08.25.-30.-ig ismét Horvátba és ismét a KRK-en Omisajba töltöttünk szűk egy hetet.1388 kilómétert mentem el 95 liter üzemanyaggal.Odafelé 140-60 visszafelé együtt jöttünk egy 159-el.Szépen autóztunk.Négy óra alatt haza is értem.Innen is üdv.neki!És üdv.annak a 166 2,4JTD tulajnak is aki szintén ott nyaralt.Egymás mellé is áltunk.Bár személyessen nem találkoztunk de azért bekártyáztam.
Az autóba 125.630km. van.












Állíthatóvá varázsoltuk a kerékdőlést, így megszűnt a régóta zavaró jobbra húzás, most szépen fut egyenesen az autó. :) Valamint kicseréltem a lengőkarokat is.
Szereztem 4db ajtó hangoskodót "zümi166"-tól. Beszereltem, szerintem jobbak mint ami volt. Lesz még egy mélynyomó is pár nap mulva.
1
538
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
- AlfaCity 2025 - július ...
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8