Blog
Na, ma voltam az akkumulátorosnál. Mindent lemért, minden tökéletes volt az autómon. Azaz majdnem. Ugyanis az ő műszere szerint 0,2-vel többet tölt a generátorom, mint az "elfogadott". Vicces, hogy emiatt egy 24000 Ft-s akku tönkremegy másfél év alatt. Legalábbis én nevetségesnek tartom. Végül abban maradtunk, hogy az általuk adott csereakkumat én nem adom vissza, hanem használom. Ez egy felújított Varta akku. Amúgy a srác próbált korrektül hozzáállni a dologhoz, de neki is vannak főnökei, így sokat nem tehetett. Mindenesetre a cég viszonylag elfogadható, de Bären akkut ne vegyen senki, mert egy kalap szar...
elkészült az alfa,itthon van,bár még nem teljesen egészséges! ingadozik az alapjárat alacsony tartományban be tortyog-rángat,3000-től meg minden ok!ugyan ez volt a baj az 1.6-os motornál is,azt hittem ez majd meg szűnik a motorcserével,de sajna nem!ezt még orvosolni kell!! cserélve lettek:- vezérműszíj, gyertya, tömítések olaj plusz szűrő!!
Ma volt egy kis időm gondoltam megbütykölöm a kulcsomat, ugyanis nem működött a távirányító része. Elemcsere és a csomi máris nyílik :D De a központi nem... Kulcs szétszed és kiderült, hogy hiányzik a gomb :))) A pótkulcsot gyorsan előkaptam és a kettőből gyorsan varázsoltam egyet :)
Így végre nem kell a kulcsot a zárba dugdosni :)
Hosszú idő után végre egy közös élmény. Kicsit egyenetlenül jár még, de iszonyatos erő lakozik benne. Karburátorhangolás után remek lesz majd, remélem. A szerelő unszolására fölé vittem azért 4000-nek. Ott már érzékelhetően energikusabb, mint volt. Csak menjen el még annyit gond nélkül amennyit eddig a gondokkal együtt.
Noshátakkor megtörtént az ékszíj, vezérműszíj készlet, vezérlésmódosító csere, generátor és klíma csapágy csere Szamosinál.
Késő délután hívott Attila /a szerelő/, hogy készen van Lukrezia. Gyorsan el is szaladtam érte, és valóban, teljesen kisimult a motor járása. Nem is volt nagy baj, a pillangószelep tengelyének volt valami beállítási problémája, illetve a kompjuter teljesen rosszul értelmezte a lambda-szonda jeleit. Ezért is volt, hogy miután lehúztam a szondát és a fűtését, sokkal jobban vezethető volt a kocsi, de persze nem tökéletes. A hangolás után ezen egy reset és újratanítás segített.
Most már tényleg olyan az autó, mint lennie kell: erős, rugalmas, kultúrált járású, és már 1700 táján fel lehet váltani. Szinte hangtalanul siklik, mint egy vitorlás, csupán némi gumihanggal kevert háttérzaj szűrődik be, miközben épp csak hallható a V6-os motor sejtelmes morajlása. Végre itt az igazi 164-érzés. Heuréka!
Addiktív.
Dinamit-Dobnál jártunk ma, és szereltettünk fel egy sport hátsódobot a csúnya gyári helyére.
Élmény ránézni mostmár a fenekére a gépnek. :)
Felkerültek a kerekded számokból álló matricák is.
Bár a kosztól még nemigen láccik, de erre való a 3. lépés!
- Boldog Tavasz -
Kicsit enyhültem az anyagi helyzet szorításából, így ma elvittem Lucreziát szerelőhöz, hátha sikerült hétvégére kigyógyítani a rángatásból. Jó lenne vele menni Pécsre a hétvégén. Pont ott volt még Mendieta Diabloja is, kicsit körbe is vizslattam :)
sajna az autom automata valtoja beadta a kulcsot:(de mar szamitotam ra de azert megis rosszul jött,akkor trailer es irany a szerelö es neki fogott az atalakitasnak manualis valtora,nem volt egy egyszerü müvelet es radasul nem is volt olcso kb 172.000huf ban altmeg szerelesel es munkadijjal egyebe,de ebben mer benne volt egy masik kormanymü csereje is:)tehat ha ugy vesszük nem is volt draga:)kesz lett az auot es hat mas dimenzio!!!idaig semm volt lusta az autom de amit most a manualis valtoval produkal egyszerüen über brutalis!!!!!!