Blog
A múltkori egr szelepes projektnél szomorúan tapasztaltam, hogy a turbo és a cooler közötti cső megfáradt, cserére szorul. Meg is rendeltem az újat, de ekkor még szomorúbb lettem: csak gyári van belőle, és azért a fél méteres gumicsőért elkérnek 20000 forintot! Szomorúságomon szerencsére hamar úrrálett a megnövekedett menetdinamika okozta örömöm. Megért egy 20-ast.
Idén harmadszor jön le a váltó. Először kuplungcsere. Aztán kiderült, hogy a kettős tömegű lendkerék is tropa, így másodszor lendkerék csere. Aztán most harmadszor, mivel 6ezer km megtételét követően szétesett a gyári valeo kulpung húzócsapágy.
Persze nem szakszervíz szerelte be, így a garancia is felejtős.
Ez komolyan vicckategória, nem hiszem el. :(
Ha már lúd, legyen dundi, kapott egy új alsó kuplung munkahengert is. (Milyen fura, hogy ez koppra megegyezik a sud/sprint/33 vonal munkahengerével, persze ezek a boltban ritkán futnak 1 cikkszámon.:))) )




Köszönhetően a megnövekedett rendőri állomány nyomásának, xenont cseréltem. Persze a hatékonysági is egy szempont volt. Fehérebb, és erősebb szettet kapott a Vas.
A rend éber őreinek a kékség nem tetszett a fényszórómban(b*sszák meg). Miért mindig a kisembert basztatják...meg amúgy is kinőttem már a suttyó, feltűnősködő korból :)
Másik fontos érv a csere mellett, hogy projektoros lámpám van, a 35W-os helyett 55W-os került be. Plusz 33% fényerő azért meggyőző. Nem csak papíron, már tapasztalatból is állíthatom, hogy ilyen típusú lámpába 55W-os xenon való.
Ma leadtam a gépműhelybe a hengerfejet:
- síkolás
- szelepágy köszörülés
- szelepszár szimmeringek
- vezérműtengely szimmeringek
- beszakadt menetek pótlása Heli-Coil technológiával
Mivel hazajöttem Írországból ezért le is cseréltem a fékbetéteket. Elöl legalábbis, mert a hátsók még teljesen rendben vannak. A tárcsák is okésok, a következő csere ősz környékén úgyis teljes körű lesz.
Viszont közben észrevettem, hogy a kormánygömbfejek cserére szorulnak, így a héten még ezt is meg kell oldani...
Fékbetétek: Mintex
Ismét eltelt egy év, zöldkari megújítva.
kiugrott ma a kicsikéböl a :
- motor
-szivato,gáz,motorháztetö bowdenek
-müszerfal
-fütéskonzol
-motortér patentok, gumidugok
-adattáblák. : )



Kivételesen a hengerpersely tömítés is hiányzik. Most már van!
Már nagyon régóta szerettem volna elektronyos ablakemelőket a hátsó ajtókba is és most végre teljesült a vágyam! Marklar155 kollegának éppen volt "elfekvőben", így hát megvételeztem őket! :-) A beszerelésükkel nem volt különösebb gond, tekerős ablakemelő mindenestől ki, elektronyos ablakemelő mindenestől be! Aztán csatlakozók összedug és már műkszik is! :-)) Bár mondjuk a kábelezéssel szerencsém volt, mert gyárilag már elő volt készítve a két első ülésig (ülések között, kb. a kézifékkarig) és onnét már csak az a kábelköteg hiányzott, ami a hátsó ajtókba ment + egy relé a hátsó ülés alá! Természetesen ezt is Marklartól szereztem be! ;-)) A nagyobb része a melónak az volt, amikor az egész szőnyeget ki kellett vennem, hogy szépen el tudjam vezetni a kábeleket alatta! De a lényeg, hogy megvan és frankón műkszik! Köszi Marklar! :-))








2
668
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth