Blog
Ízlések és pofonok...de nekem a gyári megoldások tetszenek jobban, így:
Lámpacsere, a gyárira + lökhárító felújítás
(lökhárító miatt örök hálám Face-nek!:) )
1. kép: korábbi állapot
2.-4. kép új lámpákkal+felújított lökhárítóval
A gyári lökhárító szegély még hiányzik, de hamarosan lesz az is....
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014832t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014833t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014834t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014835t.jpg)
Vásárlásra került egy connection kábelszett az új hangrendszer előkészítéséhez. Későbbiekben kap még egy connection aksisaru készletet és egy clarion mélynyomót is a drága:) A készletet egyébként a Paradox autóhifiből szereztük be 10.990 Ft helyett a lent látható akciós áron. Juppí
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014828t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014829t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014830t.jpg)
Sikerült elég korrektül lemérnem a fogyasztást. Szeged-Szombathely távon (autópályán Győrig), ami ~400km 8,0-8,5 liter benzint evett pályán 140es, pályán kívül 100-120as tempo mellett. Tempomat nélkül azt hiszem ez remek egy benzines alfától.
Alfi kuplung munkahengere belevegősödött, ezért nehezen akarta bevenni a sebességeket..főleg hidegen. Légtelenítés után a probléma megoldódott.
Javítással együtt egy általános állapotfelmérésen is átesett. Eredmény kitűnő, a közelgő műszaki vizsga nem jelenthet problémát. Szerelőim szerint kiváló állapotú autó minden tekintetben.
Mai napon megvettem, és be is szereltem a mozgásérzékelőket.
Már tudom, legalább azt is hogy gyárilag miért nem oda rakják, ahova nekem sikerült, de majd ha lesz kedvem, keresek neki valami stabilabb helyet...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014804t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014805t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014806t.jpg)
Ma megtörtént az elmaradhatatlan olajcsere. 230.100 a kilométeróra állása.
Selenia 20k-t kapott.
8 liter=18.670,-Ft (6,2 liter ment bele, így maradt még másfél liter utántöltögetni, ha kell.)
Sofima olasjszűrő:1.542,-Ft (szólt a szerelő, hogy következőre gyárit vegyek, mert az utángyártottat nehezen lehet cserélni.
A polenszűrő is ma lett cserélve.(Zaffo:4.116,-Ft-volt)
Munkadíj: 4.000,-
És végre!
Vasárnap felmentem apu aputójával anyu elé Bp.-re. Apunak otthagytam Alfát a cége előtt. Nem hívtam fel előtte, hogy odaviszem az autómat, és hogy jó lesz- e neki így. Kénytelen voltam kész tények elé állítani, mert nem fogad el soha senkitől semmilyen szívességet. Mondtam neki, hogy én az ő autóját használom, ő meg nem járkáljon a bevétellel a kezében este busszal, ilyet nem lehet csinálni. Sebtében leraktam neki a kulcsot, és elindultam anyuért Pestre. Muszáj volt elsietnem, mert már kezdte volna mondani, hogy nem, és elmegy ő inkább busszal. Mondtam neki, hogy nincs apelláta.
Este mire hazaértem, apu már otthon volt Alfával, én meg alig tudtam elaludni a boldogságtól, hogy végre vezette, és nem fog már úgy gondolni rá, negatívan, ahogy eddig.
Megvolt az idei olajcsere akció is :)
De most a motorolajon kívül a fékolajat és a váltóolajat is cseréltettem. Plusz a szűrők természetesen.
Olajcsere 195000-nél.Selenia turbo D ment bele:))
Egy kis módosítás volt a kocsimon :)
Bekerültek a QV ülések Otto jóvoltából :) kiseréltük a jobb oldali hátsó ablaknál lévő műanyagot, meghúztuk a csavarta jobb oldali övfeszítőnél mert nyikorgott.
csere:
- olajszűrő
- olaj
- pollenszűrő
- légszűrő
- légszűrőház megheggesztése mert letörött egy fül
- termosztát csere
- vezérműszíj csere
Már csak a kárpit tisztítás van hátra valamint a jobb első kerék agy cserém és a feszítőgörgő