Blog

A múltkori egr szelepes projektnél szomorúan tapasztaltam, hogy a turbo és a cooler közötti cső megfáradt, cserére szorul. Meg is rendeltem az újat, de ekkor még szomorúbb lettem: csak gyári van belőle, és azért a fél méteres gumicsőért elkérnek 20000 forintot! Szomorúságomon szerencsére hamar úrrálett a megnövekedett menetdinamika okozta örömöm. Megért egy 20-ast.

 
>> SzervizFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2008-05-07

Idén harmadszor jön le a váltó. Először kuplungcsere. Aztán kiderült, hogy a kettős tömegű lendkerék is tropa, így másodszor lendkerék csere. Aztán most harmadszor, mivel 6ezer km megtételét követően szétesett a gyári valeo kulpung húzócsapágy.
Persze nem szakszervíz szerelte be, így a garancia is felejtős.
Ez komolyan vicckategória, nem hiszem el. :(

Ha már lúd, legyen dundi, kapott egy új alsó kuplung munkahengert is. (Milyen fura, hogy ez koppra megegyezik a sud/sprint/33 vonal munkahengerével, persze ezek a boltban ritkán futnak 1 cikkszámon.:))) )

>> Tuning és extraRolee // Alfa 146 1.6 TS // 2008-05-07

Köszönhetően a megnövekedett rendőri állomány nyomásának, xenont cseréltem. Persze a hatékonysági is egy szempont volt. Fehérebb, és erősebb szettet kapott a Vas.
A rend éber őreinek a kékség nem tetszett a fényszórómban(b*sszák meg). Miért mindig a kisembert basztatják...meg amúgy is kinőttem már a suttyó, feltűnősködő korból :)
Másik fontos érv a csere mellett, hogy projektoros lámpám van, a 35W-os helyett 55W-os került be. Plusz 33% fényerő azért meggyőző. Nem csak papíron, már tapasztalatból is állíthatom, hogy ilyen típusú lámpába 55W-os xenon való.

 
>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 156 sw 2.4 JóTurbóDízel // 2008-05-07

Tegnap elkészült a fóliázás. Nekem tetszik,kérdés a rendőrök mennyire fogják értékelni.

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-05-06

Ma leadtam a gépműhelybe a hengerfejet:
- síkolás
- szelepágy köszörülés
- szelepszár szimmeringek
- vezérműtengely szimmeringek
- beszakadt menetek pótlása Heli-Coil technológiával

 
>> Szervizeddie155 // Alfa 155 2.5 V6 // 2008-05-06

Mivel hazajöttem Írországból ezért le is cseréltem a fékbetéteket. Elöl legalábbis, mert a hátsók még teljesen rendben vannak. A tárcsák is okésok, a következő csere ősz környékén úgyis teljes körű lesz.
Viszont közben észrevettem, hogy a kormánygömbfejek cserére szorulnak, így a héten még ezt is meg kell oldani...

Fékbetétek: Mintex

 
>> SzervizWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2008-05-06

Ismét eltelt egy év, zöldkari megújítva.

 

kiugrott ma a kicsikéböl a :

- motor
-szivato,gáz,motorháztetö bowdenek
-müszerfal
-fütéskonzol
-motortér patentok, gumidugok
-adattáblák. : )

 

Kivételesen a hengerpersely tömítés is hiányzik. Most már van!

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2008-05-03

Már nagyon régóta szerettem volna elektronyos ablakemelőket a hátsó ajtókba is és most végre teljesült a vágyam! Marklar155 kollegának éppen volt "elfekvőben", így hát megvételeztem őket! :-) A beszerelésükkel nem volt különösebb gond, tekerős ablakemelő mindenestől ki, elektronyos ablakemelő mindenestől be! Aztán csatlakozók összedug és már műkszik is! :-)) Bár mondjuk a kábelezéssel szerencsém volt, mert gyárilag már elő volt készítve a két első ülésig (ülések között, kb. a kézifékkarig) és onnét már csak az a kábelköteg hiányzott, ami a hátsó ajtókba ment + egy relé a hátsó ülés alá! Természetesen ezt is Marklartól szereztem be! ;-)) A nagyobb része a melónak az volt, amikor az egész szőnyeget ki kellett vennem, hogy szépen el tudjam vezetni a kábeleket alatta! De a lényeg, hogy megvan és frankón műkszik! Köszi Marklar! :-))