Blog
- Kuplung munkahenger felújító szett (csak a gumiharang miatt)
- Váltóbowden szilentek kiváltása danamitra
Megvettem a 2 db toronycsapágyat, és a festés előtti kellék anyagokat (gitt, csiszoló papírok-korongok stb..)
187000km-nél megtörtént az olajcserém.Selénia WRD 5W-40 és gyári olajszüröt kapott a kisvas. Meg kell adni neki amit kér:)
3 délelötti munka után sikeresen beüzemeltem a riasztót.A gyárit nem találtam és nem is müködik ugyhogy lett a vasba egy másik.Elég sok funkcioja van és az érzékenységét is lehet állítani. Rendesen kikellett rámolnom a gép belsejét...
Ma elővettem a kocsit, hogy felrakjam a nyári gumikat. A téli felni szokás szerint jól rászorult a felnire, megint gumikalapácsal kellett leverni a rohadékokat. A guminyomást is ellenőriztem, nem volt nagy különbség a felrakott kerekeken. A téli gumikat elrakás előtt körbenéztem, a kavicsokat kiszedegettem a hornyokból. Megnézegettem a kasztni alját is, hogy mi újság odalent. A tank alján kis benzinfolt vigyorgott, sajnos egy tűhegynyi lukon csöpögött a benzin... Ideiglenesen befoltoztam, majd meglátjuk meddig tart. Lehet kéne venni bontott tankot, vagy ezt meghegesztetni.
A jobb első ajtó sem nyílt rendesen belülről, de most lebontottam a borítást és befújtam jól olajos sprével a zárszerkezetet. Ma már tudtam nyitni az ajtót. Kicsit be volt öregedve a zár.
Minden fabetét lecserélve krómra.
Sajnos a csodálatos pesti utakon megnyomódott a bal első, pedig nem gagyi felni. Igaz nem olasz, hanem germán, de megteszi:-) Kijavítva, és felcserélve a hátsók az elsőkkel(ugyebár elsőkerekes), centírozva, féltengely-bilincs kicseerélve.
2008. márciusában valóra vált egy tízéves álmom. Közel két hónapos keresés után sikerült megvennem őt.
Minden úgy volt ahogy a nagykönyvben meg van írva. Megláttam és megszerettem. Szép külső, szép belső. A tulaj vigyázott rá, elmondta mikor, mit csináltak rajta. Természetesen a feljegyzéseit továbbadta nekem. Pont ahogy az "Öreg Alfások" mondták.