Blog
uugy látszik itt is tolodik pár napot a munka,talán pénteken elhozhatom.....
Megérkeztek a hátsó futóműbe a szilentek,a kézifék kötél,az első stabilizátor bekötők, és a stab.rúd szilentjei.
Kb. másfél éve cseréltük az első futóműben ezeket a cuccokat,eddig bírta zörgés nélkül.
Köszönhetően a elsősorban a magyar utak minőségének,másodsorban az alacsony profilú gumiknak:(!
Azért az igazsághoz az is hozzá tartozik,hogy egyébként is gyenge pontja ez a 156-os futóművének:(((!
Talán jövő héten a cserére is sort tudunk keríteni.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014860t.jpg)
Mivel társasházban lakom és az udvarunk is közös így ma egy igen érdekeset tapasztaltam. A korábbiakban éjszakai autó tárolásra használt helyemet a kedves szomszédaim átmeneti szemét lerakónak nézték, és így most a kapualj alá szorultam a kicsikémmel!!!:P:D
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014856t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014857t.jpg)
Ma végre ki lett cserélve elöl az összes lengőkar azaz az alsó, felső no meg a stabrúd...vége a kopogásnak, a nyöszörgésnek...érdekes, hogy a felső lengőkarokon csak a gömbcsukló, az alsó lengőkarokon a hátsó szilent is megadta magát...Ocap lengőkarokat tetettem be, mivel ez is a gyári beszállító a TRW és a Booge mellett (a felső gyárim Booge az alsó Ocap volt :)) s persze az árai is viszonylag normálisak no meg van olyan kuncsaftom, aki már 70e km-t tett meg ezzel a lengőkarral és még mindig jó...kormánystabrúdból csak gyári van...Csörinél rakattam be a cuccot 4 óra alatt kicserélte le a kalappal előtte gyorsan dolgozik és jól.
Most a következők jönnek: jobb oldali hosszlengőkar, torziós rúd szilentjei (bár valószínű, az egész rúd kell), meg egy balos stab.pálca.
Ezután jöhet a futóműbeállítás...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014848t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014849t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014850t.jpg)
-Miután megvettem a gépet gyorsan hátsó fékbetétcsere következett (7.000 Ft)- Textar pofák, nekem eddig beváltak.
-Ezután jött a kihagyhatatlan vezérműszíj szett + vízpumpa csere+ fékolajcsere (39.000 FT + munkadíj+ olaj)
-Olajcsere és szűrőcserék (VW gyári olaj, mert a Seleniat szereti és igen nagy falatokban kajálja /ezért lehet sokan leszólnak majd/) (13.000 Ft)
-A legutolsó szervíz a lambdaszonda csere volt, kicseréltük az egyik elsőt (15.000 FT), majd továbbra is jelezte a gondot és ezután kiderült, hogy a "hátsó" is beszart. (+ 15.000 FT) a munkadíj 3.000 Ft volt ami igen korrekt a havertól /egyébként Bosch VW-Audi lambdaszondák kerültek bele (ez van, olcsóbb mint az alfa és a szerelőm tapasztalata szerint eddig mindegyiknél jobb volt)/
-Eddig egy jobb első tompított, majd egy bal első tompított izzó csere volt (bár nevezhetném inkább tortúrának)
2008.03.31. Megkapta ő is, akárcsak előző autóim, a gengszter-kinézetet. :P
Llumar ATR15 fóliát kapott körbe, plusz szélvédőcsíkot is.
2008.03.28. Kadafalván a Fell-Sernél újrabőröztettem a kormányt eredeti gyári formára.
Most olyan, mintha szalonból jött volna :)
Ízlések és pofonok...de nekem a gyári megoldások tetszenek jobban, így:
Lámpacsere, a gyárira + lökhárító felújítás
(lökhárító miatt örök hálám Face-nek!:) )
1. kép: korábbi állapot
2.-4. kép új lámpákkal+felújított lökhárítóval
A gyári lökhárító szegély még hiányzik, de hamarosan lesz az is....
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014832t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014833t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014834t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000014/0000014835t.jpg)