Blog
Nos, az elmúlt pár hónapban a hűtő-fűtő rendszer fő elemeire mind sor került. KEdődött a fűtéscsappal, azzal két kör is volt sajnos, aztán vízpumpa, most pedig kicseréltettem a hűtőt is. Nagyjából a termosztát van hátra meg a csövek. de ne fessük az ördögöt a falra! Mondjuk a termosztátot meg lehetne nézetni, mer tmintha nem zárna teljesen, de most úgyis jön a nyár, nem érdekel. Majd ősszel, ha úgy alakul...
Ma ellátogattam Janikához Zalaegerszegre. Egy sport hátsó kipuffdob és vég került a gépre. Nagyon jól sikerült a dobválasztás, mivel egész szépen hallatja a hangját mint alapjáraton, mint gyorsításkor. (Azt mondják hátsó dob esetében nem mindíg jön össze a jó hangzás.) :)))
Köszönet Janikának, és Imi156 cartársnak, akitől az elérhetőséget és a tippet kaptam!
Harmadik hete van Pirinél a kocsi az előzetesben annyit hogy pár pacival és pár Nm el több lesz ... valami sivítani és valami prüszkölni is fog:)
Kicsit kopottas volt már a kormányon és a váltógombon a gyári bőrözés. Úgyhogy ideje volt frissíteni ezen a területen is. Egyúttal a váltózsák és a kézifékzsák is kilett cserélve. Szerintem jó lett. Ja, és volt egy pici szakadás a bal első ülésem bal oldalán, az is meglett javítva. :-)
Ha bármilyen bőrözésre van szükség (autó, ruha, stb), akkor keressétek meg Föcköst ez ügyben. Biztos vagyok benne, hogy tud majd segíteni. Én is köszönettel tartozok felé. Thanx, Föci! :-)
A lényeg hogy Zolikáék a megszokott színvonalon szépen meggyógyítgatták, GabCsiék pedig a megszokott minőségben nyáriasították a kerekeket. Ezúttal túl sokat nem akarok mondani, majd Teddy képei beszélnek helyettem...
A kicsikémnek az adagolója csöpögött a fej alatt.Nagy lendülettel neki is keztem a levételéhez de amikor rájöttem hogy az egész elejét szét kell szedni,megkérdeztem tőle mennyire akar megszivatni?A szerelésről csak annyit,ilyennek marha nyugottan kezdj neki!!!!!
Ma beneveztünk a szokásos péntek esti Lurdy ház mélygarázsában történő találkozóra.
De még előtte útbaejtettük Marklar kollégát,ahol megtekintettük ereklyegyűjteményét,majd elindultunk a Lágymányosi felé a különösen szar Andor utcán át,ami egy cseppet sem zavarta Marklart,mert 90 alatt alig mentünk.Így hát elsőnek érkeztünk de fél órába sem telt és egy csomó Alfa lett körülöttünk.Közben gyönyörködtünk a többi márka felvonulásában is.Buzukitól kezdve Hondán át BMW-ig volt minden.Később mekiztünk,miután többen éhesek lettek.
Megadta magát a 2,5 éves Perion,kapott egy újat...
Na átírattam a vasat!Jó kis procedúra és szabadrablás 24 Ft köbcentinként plusz a törzskönyv 12000 Ft szóval círka 69000 Ft.Ezt még tetézte hogy az eredetvizsgán kiderült a motorszámban kettő karakter elírásom van.Szóval mehettem KPM-hez igazolásért 2300 Ft, mert persze addig nem irják a nevemre.Hazafelé mit ad isten motor check lámpa bevillant, mindjárt mehettem komputer olvasásra EP jeladó bedöglött, ez valami turbó szabájzó kütyü, erre még nem tudok árat de gondolom nem ócsó.Jelenleg itt tartok.Kis kocogtatásra EP megjavult most megy de nem örökös szóval mindenképpen csere.Az ember aki vizsgálgatta a gépet mondta ne ijedjek meg nem Alfa betegség mert a BMW-ben is beszarik ennek azért kicsit megörültem ja és BOSCH alkatrészről van szó :)
Mivel a heves viharok darabokra szakitotta az eddig jol mukodo satramat, ahol a tarcsi alkatreszeket tartottam, uj helyszint kellett talalnom nekik. (nem hiaba, 2 evig napfeny-eso-ho, nem satorbarat :) ) Vegul a ceges raktarunkba talatam helyet nekik, igy mostantol fedel van a cuccok felett :D Kicsit ki kellett hordani a tarolobol a sittet, meg telenyomni egy Toyota Hiace-t az alkatreszekkel.