Blog
1.7 1.8 2.0 2.4 2.5 33 145 146 147 155 156 159 166 16v 8v ablaktörlő akkumulátor alfa alfacity alufelni brera bőr csere egr első embléma felni felújítás festés futómű fék fékbetét féktárcsa féltengely fényezés fólia giulia giulietta gt gta gtv gumi gyertya hifi hátsó izzó javítás jtd jtdm jts kerék kipufogó klíma km kormány kuplung kézifék küszöb led lengéscsillapító lengőkar lámpa légszűrő lökhárító matrica mosás motor műszaki nyári nyárigumi olaj olajcsere pollenszűrő q2 q4 rendszám romeo selespeed selénia spoiler sprint stabilizátor szerviz szilent szélvédő szűrő találkozó tbi td termosztát ti ts tuning téli téligumi v6 vezérlés vizsga váltó xenon
Levettem a lököst mert nem tetszett ahogyan állt, aztán ha már lenn volt lefestettem alatta is alvázvédővel.

Olajcsere után egy nappal generátorszíj feszítő csapágy megszorult, leégett, széttörött.. Mindez menet közben - izgalmas volt szervó nélkül közlekedni.. Csapágy csere konzollal együtt..
10ezer km után olajcsere, szűrők..
4 új hangszóró, most már azért lehet zenét is hallgatni, normális mínőségben.. ;-)
Gyári CD-s rádió tettem bele.. valamivel, jobb mint mint a kazettás.. :-(
Cseréltem két motortartót, jobb hátsó lengőkar (pálca), hátulra fékbetéteket..
Amint megvettem az autót végrehajtottam egy nagyszervízt..
Online tag
0
Vendég0
611
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV