Blog
Második egomi találkozón jelentünk meg.Sajnos a spoiler nem lett kész,így csak szerényen meghúzódtunk de a hangulat kárpótolt.Csocsi is megkapta a tokodi bikás dűlőből származó itókát.
Most nem siettünk haza utána,sőt elhívtuk a paksiakat Mogyorósra,ahol este kajálós ismerkedési estet rendeztünk.
Kicseréltük a belső kárpitot, és kapott 2 xenon szemet előre. Meg a jobb első lámpát. Valamint a hátsó lámpákat.
11. 25-én (ekkor volt nálam két napos) Megejtettük az első közös külső és belső takarítást....
Élveztük mind a ketten...:D
Az autó még csak le volt foglalva, de én már meg is vettem egy fejegységet bele mivel az nem volt benne.A fejegység egy JVC KD-G631-es.Usb-s mp3-as nem túl bonyolult, de nagyon szép és jól is szól.
Az autó megvételét után és a hazaérkezés után gondoltam nem ártana egy első szettet venni.
Ami meg is történt.Az első szett egy JBL GTO-s széria.....(magas, mély és egy hangváltó)
2007. 11. 23-án vettem át Békéscsabán.
Egy héttel előtte voltunk megnézni.Ugy indultam el, hogy ennyi pénzért biztosan csak rossz állapotút lehet kapni, de azért belevágtam.Utólag nem bánom, hogy 330 km-t utaztam érte.
A kocsi bent állt egy Suzuki kereskedésben, valószínű be lett cserélve egy új szuziba.:D
Vannak rajta kisebb esztétikai hibák, de mit vár az ember egy 11 éves autótól, de annak ellenére rettentő jó állapotban van.A kereskedő srác nagyon barátságos és kézséges volt.Minden szó nélkül hozta a festékmérőt és már mérte is a kocsi összes elemét.Egy ponton lógott csak ki a gyári értéktől...Ez egész jó adat szerintem...
A csomagtérajtó kissé csálén áll, de orvosolható.
A lényeg, az ÁR: hirdetés szerint 550 000 forint volt ugy hogy ebbe sikerült belerakatni az eredetiség vizsgát a zöldkártyát(mivel lejárt) és mivel messziről jöttünk ezért egy tele tank benzint.
Plussz igaz ez már feláras volt de elintézték az átírást.
A lényeg a lényeg nagyon rendesek voltak.
Ma elhoztuk a táltost a fényezőtöl....mit mondjak,szépen elkékült!;-)
Biztosan lehetne hibát találni benne...de én nem keresek.Szép...nagyon szép!Megpróbálok a lehető legjobban vigyázni rá.A főkép egyenlőre marad a régi.....talán majd tavasszal,az új felnivel.....;-)
Ezzel megvan minden olyan elem a kasztnihoz, amelyről feltételezhető, hogy inkább csereérett, mint javítható elem...
A saját bamba baromarcúságomnak, vagy a hidegfrontnak "köszönhetően" sikerült tegnap este egy facsemetével(? azé' olyan kicsi nem volt...) leszaggattatni az első lökös bal oldalát... szerencsém volt, hogy a fényezés épen maradt, meg a lökös is... Osziék Lőrincen ma reggel orvosolták a problémát.
Mivel nagyon alacsonyak voltunk!
Így vettem 30mm Eibach pro kit-et Most már patent és magasabb:)))
Gumizás közben lettünk figyelmesek a hátsó betétekre amik persze papírvékonyak voltak..
Került bele új fékolaj és Textar betét