Blog
60-as cső végig,benne egy 60 gázgyorsító,a végén pedig egy hd racing sportdob,jah és a brutál hang!a rendszert már a 2000 motorhoz építettük!



Bár nem feltétlenül tartozik ide, de azért mégis. Történt, hogy a család kis igavonója ( Twingo ) 3 évig bírta a budapesti fos utakat, és gyak. életveszélyessé vált a futóműve elöl. Grószgenerál igénye merült fel a részéről, és még a vizsgája is lejárt. Mivel Masnit - ez a neve - a kis családom 2 hölgytagja használja elsősorban, mindenképpen preferenciát élvez részemről, bár nem megy az annyira könnyen... :) Szóval a napfénytető+tempomat beruházásra kigondolt pénzt - 100000.- Ft. - szépen fel is emészti a kicsi... :(
Viszont ami késik, nem múlik!!! :)
2007.12.27-én termosztát cserét kellett végrehajtani az autón. Fűtés volt ugyan, de a víz hőmérséklete - ha 50 km/h-val gurultam négyesben, vagy 110 km/h-val ötösben - 70-75 fok volt. Ez azt eredményezte, hogy városban a fogyasztás 14,5 liter lett. 130-140 km/h-ás sebességnél már fix 90 volt a hőmérséklet a rossz termosztáttal.
Ma vettem termosztátot a kocsiba... sikeresen rosszat adtak ... (erre nem árt odafigyleni) na szóval kicserélték ... reggel be is lesz építve .. és nem fog fázni a kicsikém... jah és én se benne:)
Először azt hidtem hogy valami kosz lerakódás nem engedi beülni a szelepet a helyére, tehát leszereltem és megtisztítottam. A tisztítás után még jobban kiérződött az erő veszteség. Ez után radikális megoldáshoz folyamodtam és kiigtattam az EGR szelepet. És most úgy megy mind még soha.-))) és a legfontossab hogy nem piszkítja többé a motrot.




Aktuálissá vált mindkettő, ezért egy füst alatt kicseréltettem őket.
Most (1221) meg a jobb első kerék eresztett le majdnem teljesen, még jó hogy észrevettem és egy benzinkútnál hazafelé felfújtam. Aztán gyorsan el egy szervizbe, ahol 2000+200 borravalóért megnézték és cseréltek benne szelepet. Igazából ők sem tudták megmondani miért eresztett le.