Blog
Kinyírta az autó a 2 hónapos akksimat, ezért némi ráfizetéssel új akksi került bele. Varta 55 Ah jobb pozitívos. Hibaforrás keresése folyamatban...
Ma végre kicserélődött a hátsó kipuff dob.Új véget is kapott és sportosra lett hangolva de csak diszkréten.Muzsika füleimnek.
Megszereztem :)
Vétel előtt állapotfelmérés Szamosinál: LMM hibát jelzett (kitisztítva), duda leszakadva (visszarakva), kézifék lóg (komplett bowden csere lesz), hátsó ablakmosó nem megy (cső cseréje kell szakadás miatt, toldás a nyomás miatt nem megy már).
Kész a multikormány!
Költségeim: -multikormány Trencsik féle bontóból: 10.000 ft
-légzsákátvezető szintén Trencsiktől 10.000 ft
-csatlakozó 4500 ft
-munkadíj 4500 ft
és kb 1 óra munkaidő!
Aki ebben segített :Papper!Nagyon profi srác, mindenkinek merem ajánlani!!!!
Később még kap egy bőrözést is, marad a gyári kéttónusú bőr, 10.000 ft ba fog kerülni.
115.000 km után elérkezett ez is.
Tünet: 60 fok körüli vízhőmérséklet, amit már nem néztem jó szemmel, így rendeltem egy gyári termosztátot az Elaforgból 13.000 ft-ért.
Az alfim kapott mikulásra szép 5 lyukas 16" alu kerekeket 205/45-ös nyári gumikkal hogy a tavaszt már csinosan kezdje.
Elérkezett az ideje egy alapos fékfelújításnak.A féktárcsa már csak 0,8 mm átmérőjű volt,nem beszélve a fékbetétről,ami szintén csekély átmérővel büszkélkedett.Így hát a jól bevált szerelő csapat,nevesül Ari ésYoyo Cartársak szíves közreműködésével a régi masinából átkerült a féktárcsa,valamint a féknyereg,mert az is halódott.Új fékbetétet is kapott,valamint a kézifékbowden is ki lett cserélve,ki derült ugyanis,hogy miért nem műxik a kézifék:jelesül el volt szakadva a madzagja nekije.
A vásárlás előtt Figi vasába estem bele,nem kell bemutatni miért.
Elmentem hozzá hogy szétnézzek a környéken,mert arrafele hemzsegnek az Alfák.
Hirdeetés útján egy 155-öst néztünk,majd röhögtünk mikor egy hulladékcsomót találtunk.Egy 75-ös cimre sietve eltévedtünk,de egy udvaron megláttunk 2 gyönyörű vasat.Ha itt 75-ösök vannak akkor span is van alapon benéztünk utbaigazitás és bámészkodás cimén.
Nos egy testvérpár akik csak 75-ösökkel foglalkoznak elmondta hogy a környék vasait ők gondozzák,és a műhelyben megláttam az autómat.Szó-szót követett,nem gondoltuk mi sem komolyan a dolgot,ők sem,de nekem egyre szimpibb volt az autó.Egy hónap állás után elsőre indult,és bemelegedve füstmentesen ketyeg.A legszebb VM diesel-hang amit hallottam.Figi unszolt:fizesd ki mert má éhes vagyok.Próbaút,nem recseg a válltó,pedig 4 füllel hallgattuk.Egyszóval levett a lábamról.Köszönet érte Figinek,mivel nem tágitott,megmondta hogy egy 75-ösz intéz nekem,és úgy is lett.DE MÉG MILYET:-))
2007.12.02.-án Orosházán voltam, az eddigi legszuperabb Alfás Talimon! :)))
Köszönet érte itt is Hédinek! A szuper szervezésért és a nagy odafigyeléséért! Mindenki nagyon jól érezte magát, kicsik és nagyok egyaránt!
Már alig várom, hogy jövőre ismét útra kelhessek, hogy újra ott lehessek!
(Több kép a taliról ftp-n!)
Sajnos 2 év allatt az 5.dik főtengely szimeringem szált ell ugy hogy most szét szedjük és ha nem sikerűl megoldani belerakok egy 1.0 diesel automatát:(((