Blog
Felkerültek a Firestone téligumik s a tojástartó felnik a személygépkocsimra.
6400Ft
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy minden klubbtársamnak Áldott Békés Szép s Szeretetteljes Karácsonyt kívánjak.
jelige:-TescosMikulásruha a kesztyűtartóban-
799Ft
Üdv mindenkinek, ki e sorokat olvassa! 2007 November 13.-án reggel ugyanúgy keltem, mint máskor: fogmosi, reggeli, irány melózni. De ez a reggel mégis más volt mint a többi! Mikor kiléptem a házból és rápillantottam az autóra, rögtön észrevettem, hogy valami megváltozott. Az autó lökhárítójának nekiment egy bamba balf*sz és úgy otthagyta mint tyúk a sz*rát. Nem értem az embereket, miért ül autóba, ha nem tud vezetni? Annyit azért kiírhatott volna egy cetlire, hogy „Bocsi elb*sztam!” vagy „ A te hibád! Nem kellett volna itt állnod!” és „ Miattad összetörtem a suzukimat”. Nem kívánok sokat, nem kéne megtéríteni az anyagi káromat, csak ennyit kellett volna tenni. A lökhárítómat 15-ért lefújják, de az idegbajomat semmi nem orvosolja. Az egész hetem tönkre ment e miatt. Minden rokon és ismerős egyből azt kérdezgette, hogy mi történt az autóval? Mondanom sem kell, nem hagyták elfelejteni ezt a dolgot. Az illetőnek, csak azt kívánom, hogy sose legyen Alfája! Egyszer élje át ugyanazt amit én és fogyjon ki a tankja a sztráda közepén! Elnézést mindenkitől akit bántanak soraim, de ezt nem bírtam magamban tartani. Sziasztok!
Tegnap sikerült kicseréltetni a jobb felső trapézkart,ami már jó ideje meg lett véve....sajnos az alsónak nagyobb baja van :( hát ez ja!De legalább a csere ingyé volt.:)
Úgy alakult, hogy az alsó munkahenger elkezdte szórni az olajat, és mivel már nem kicsit...
így ki lett cserélve...
A második képen jól látszik a folyás...
az új munkahengerről majd később rekok fel képeket...
Végre bele került az új vez.modosítóm,álom szép lett a hangja!!!Köszönet tiby kollégának!!!Ha már ott voltunk cserélve lett az ékszíj és az olaj is!
Ma felkerültek a téligumik a járműre. 195/65 R15 méretű Michelin Alpin A3 típusúak. Kicsit féltem, mivel nem konkrétan a gyári méret, de nincs komoly gond, még van ca. 1 cm a sárvédőbetétek, és a gumi felülete között. Azért óvatosan fogok vezetni.
A kocsihoz sajnos nem kaptam téligumit, ezért a Pirelli W190 Snowcontrolra esett a választásom. Végül 60 ezer forintért vettem is négy darabot, illetve beszereztem 4 használt lemezfelnit is még 20 ezerért. Nagy szerencsém volt, hogy egy közeli gumisnál a nyakukon maradt 16 darab csavar Alfa 166-ból, melyekből csak egy picit kellett fűrészelni, és már kész is a télre a kocsi.
Az ablakmosó szerkezet az autósok számára egy gyakran használt, és a biztonság szempontjából fontos része a gépjárműnek. Ugyanez igaz a GTV-kre is, viszont több szempontból is nagyon mókásra sikerült ez a rész.
Először is. A tartály hátul van, a csomagtartóban (aminek a nyitógombja meg a kesztyűtartóban, de ez egy másik történet). A tartály maga a csomagtartó borítása mögött van, tehát még véletlenül se látszik hogy van-e benne folyadék és ha igen, mennyi. Csak a kupakja áll ki, de olyan hülye szögben, hogy garantáltan melléöntöd. Ez a megoldás vidám perceket szerezhet, ha egy benzinkutas felajánlja a segítségét. Kicsit kerestetheted vele a motortérben, majd miután megtaláltátok hátul, és nagy nehezen beleszenvedte a lét, ordibálhatsz vele hogy miért öntötte mellé a felét.
Másodsorban a az ablakörlő. Nincs külön fúvóka, hanem közvetlenül a karokba vezeti a vizet. Nagyon figyelmes megoldás, hogy ha meghúzod a bajuszkapcsolót, addig nem mozdul a lapát amíg hátulról el nem jutott a víz előre. Szóval ezért piros pont. Másik nagy előnye, hogy nem tudod vele a mögötted/melletted álló/haladó kocsikat/embereket megfürdetni - egy csepp sem vész kárba. Második piros pont.
Végül pedig az ablaktörlőnek négy állása van:
- kikapcsolt állapotban bent a motorháztető mögé bújva (légellenállás miatt is jó * );
- ha törlés közben szünetet tart, akkor innen kicsit kiemelkedve (hogy lásd, még dolgozni fog);
- a törlés csúcspontján egészen a szélvédő széléig kiér;
- viszont az utolsó törlés után (ha kikapcsoltad) már nem megy ez a szélvédő szélig, hanem csak egy kicsit visszább, és bennehagy a látóteredben egy szép csíkot... és kezdheted elölről az egész procedurát.
A zsenialitás és a hanyagság eme bájos keveréke mindig jókedvre derít.
* najó, nem, de azért jól hangzik, nemigaz?
2007.06.11.-én vásároltam.
2007.06.21. minden görgőt,szíjat,szűrőt,olajat megrendeltem(kilátásban még négy új "cipő")
2007.07.30. Alig mentem még vele:( Elkészült az első nagy service.
Vettem alá 17-es kerekeket(remélem jó lessz)
2007.08.29 Novitec Powerrail II
2007.11.12.Ismét olaj és szűrő csere,ismét selénia.Most a váltóban is lecseréltük.Közben féltengely gumiharang csere.Az új hótaposók is felkerültek.
2008.02.15. Turbonyomás érzékelő csere.Olaszra:))
2008.08.07.Ismét olaj és szűrő csere,ismét selénia:)Kapott új lég és gázolajszűrőt is.
+ egy pár kézifék bovden.
2009.03.18 Megesett egy újabb olajcsere-mindenszűrőcserével:) és az első fékbetétek is újak lettek
2009.05.29. Elérkezett a műszaki vizsga ideje.Két éve került hozzám a Rovar.Két első-alsó lengőkart kapott,esedékes volt egy izzítógyertya és egy helyzetjelző égő is 120000 Magyar péééz.
2009.10.09. Kapott új légtömegmérőt.(nem segített) :(
2010,03,20 4db monroe lengéscsillapító ügyeskedve ócsóé:))
2012.12.10 De rég irkáltam ide..Túl vagyunk a kuplungon.Kapott kettős tömegűt és tárcsát is újat. A vezérmű szíjat és görgöket is lecseréltük ismét.Beépítettem egy turbónyomásmérő órát mert még mindig xarakodik a nyomásom(asszem a következő nagyobb beruházás a turbó felújítása lesz)A világításom is ökörködik.Kipróbálok egy másik modult hátha segít...