Blog
Kihunyt a jobb szeme a gépnek,úgyhogy új izzót kapott de mivel valami kotyogott benne,ezért szét lett kapva atomjaira a világítótest és pucolás után újra összerakva.Viszont még be kell állítani a fényszórót,mert bénán világít.
Kicserélésre kerültek az ablaktörlő lapátok is.A régi nem rá való volt,túllógott.
Megkaptam a rendelt ezüst színű kötelező kiegészítő matricákat, és természetesen a hideg ellenére fel is tettem őket a gépre, igaz egyenlőre kettő lemaradt, mert azzal nem bírtam, nem akar lejönni rendesen a papírról, de majd később újra próbálkozom, de a lényeg már így is fennt van, az indexek felett az új amorés kígyó, egy ugyanolyan a jobb hátsó lámpa alatt, és természetesen a cuore sportivo a küszöb spoilerekre. Élőben nagyon jó az ezüst színben, talán a fotókon nem látszik annyira, de nekem jobban tetszik, mintha fekete lenne, az túl feltűnő, kontrasztos lenne.



Olaj (Selenia 20K AR), olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere és hátsó lámpák beázásának javítása (azóta is párásodik, de ég) Szamosinál.
2007.12.19.Uj akksi,85Ah-s Banner
Ma sikerült lecserélni az olajat 3600 km után. Castrol Edge Sport 10w60 ment bele. Meglátjuk, hogy teljesít. Volt is ma egy Szfvár oda-vissza, picit talán finomabb lett a hangja. Az olajszűrő nem tudom milyen márkájú.
Visszakerült a kartervédő is. Akarom mondani: "kartervéső". :) (by Ferko)
Ablaktörlő lapátot is vettem a múlt héten, sampinyon márkájút. Jól töröl, csak az ablaktörlő motor kicsit gyengusz.

2.4 JTD 200LE gyári computer módositott változat 1.9JTD re irva
Adatok:195 LE 410 NM nyomaték
Beleszerkesztve:2007.11.29.
km:11795
tegnap este 3 kollégát, kolléganőt vittem el egy testületi ülésre, s a hátra beszálló utasok csak álltak az autó mellett bebocsátásra várva.
gyorsan kiugrottam, s elnézést kértem tőlük, hogy a két hátsó kilincset "otthon felejtettem"
vidáman kezdődött az este.
Túlvagyunk a mutatványon, újra tökéletes az Autó,a víz 4km alatt 89 fokos, és annyi is marad!
Így szeretem, utálom, ha valami nem stimmel...Az alugaranciás fagyálló valami eszement pénz volt (3l 4500Ft), de ez van, ezen nem spórolok.
Megnéztük a váltóolajat, mert hidegen karcosnak éreztem a kettest. Az olaj Min és Max között, és tökéletesen tiszta, alig tudtuk leolvasni a szintet. Ez is rendben, mehet a gép!
2007 December 11 én az autó bal első ajtója kitalálta hogy ő mostantól nem fog csak úgy uk muk fukk záródni. Egy hetet elkínlódtam vele pénteken meglátogattam egy kasznist, hátha mechanikai nyavaja van. Meglepetésemre semmi baja nincs az autónak, kicsit beolajozta megmozgatta azóta tökéletesen záródik :D
Ma voltonk doktorbácsinál Várpalotán. Két okból is. Az első, hogy megjött a lambdaszonda amit a múltkor rendeltem, a másik meg hogy a hétvégén avatatlan kezek nyúltak a járműhöz / az enyém, kivettem, és megtisztitottam a pillangó szelepet/ amin úgy megsértődött, hogy az alapjárata 2000 lett, és még ugrált is. Teljesen kétségbe voltam esve, és vert a veríték, miközben Dr Csöri próbálta újraéleszteni a járművet kezében egy elektronikus hibakódólvasós újraprogramozós izével, / Azt hiszem nem ez a pontos neve! / és olyanokat emlegetett, hogy alapjáratimotor csere. Hála égnek sikerült újraéleszteni, így megmaradt a motor ára. Köszönet érte!!! Így örömömben mivel pénzem is maradt, elviszem a fiúkat este, és megnézzük a Macskafogó 2. részét.