Blog
A szíjjelvágott felni után most új vasfelnit kapott a gépsárkány,egy szezont futott Pirelli téli gumikkal.Végre újra széles papucsban jár a mankó után.
A nyári átnézésen egy hosszú lista született.Így hát az ősz folyamán cserére került két első lengőkar és két csapágy.Novemberben történt egy malőr.Egy fűből kiálló rönkbe akadt el a kocsi alja és letépődött egy műanyag doboz,ami a motortérben alul volt.Senki sem tudta mi az.A légszűrőhöz volt kötve.Kiderült később,hogy valami zajcsökkentőféleség.Nos,e hiba felderítéséhez le kellett venni a kereket.Visszaszerelés után nem lett meghúzva a kerékcsavar.Én ezt nem tudtam és el kezdtem közlekedni vele.Aztán elkezdett kopogni a kerék.Én megálltam de a másik oldalról hallottam és ott nem volt semmi gond.A vége az lett,hogy a 4-ből három csavar elhagyódott és a féktárcsa szíjjel vágta a felnit.Olyannyira,hogy még durrdefektet kaptam.A felni javíthatatlanná vált.
Na ma ismételten Punisher Cartársnál meg lett oldva az olaj, + olajszűrő cseréje, valamit a sok-sok gyertya helyére újak kerültek.
A díj szereléssel együtt volt.
Az átvétel a Csiki-Bege szalonban történ, Olmann Zsolt közreműködésével.
A papírmunka után képzelebeli leleplzés - mert nem volt letakarva - és átvizsgálás. Az eredménye megnyugtató, nem hagytak ki belőle extrát a konfigurációhoz képest, de pluszba se tettek bele :) Láttunk már ilyet.. A km órában mindössze 0,8 km, a festékréteg vastaság mindenhol egyenletes. Mármint olaszosan egyenletes - 0,1 - 0,150 közötti értékek. Tehát valószínüleg nem sérült, nem tologatták sokat szervizekben. Így hihetőbb a sztori, hogy azért késett a szállítás, mert az összes importőr a Fiat 500-asokat szállította olaszba.
Az ajándék poló és 3 deci benzinnel, izé gázolajjal boldogan hagytuk el a szalont.
A németnyelvű használati útmutatót azonban nem díjaztam.
A nyílászárók megfelelően záródtak, de az ajtóknál lévő tömitések kicsit hülye hangot adnak nyitásnál, mert nincsenek jól beragasztva. Az első pár alkalommal a baloldali ablak rendre beszedte a gumitömítést, de egy kis nanázás után leszokott róla.
Egy malőrt követtek el a gyárban, amihez idő kellett, hogy rájöjjek, pedig folyamatosan szem előtt van..
Úgylátszik, az a keresztem, hogy ha sikerül jó árat kapnom egy autóra, arra 3x többet kell várni, mint a beigért határidő.
Mikor Julyra komoly jelentkező jelentkezett, a nyakamba vettem a bp-i kereskedéseket, hogy lehetőleg egy raktáron lévő autót találjak. Pár nap alatt meg is lett a kiválasztott. Tehát az autó a lengyelországi lerakatban várta már az új gazdiját. Igéretesnek tünt, hogy 1,5 héten belül el is hozhatom. Végül egy hónap múlva eljött a nap.
Hétfőn este még nem volt biztos, hogy keddre elkészül a forgalmi, mégis alig tudtam elaludni. Mint egy nyolcéves gyerek a születésnapja előtt.. Kedd reggel aztán jött a telefon, hogy délután átvehetem az autót. Vagyis Őt. Azt hiszem ő is lány. A késése is tipikus női tulajdonság..
Tegnapi vásárlás után nem volt hajlandó elindulni a kicsike. Már a műszerek sem akartak nagyon jelezni, pedig most tuti nem hagytam rajta semmi fogyasztót. Öröm az ürömben, hogy a szomszédban volt egy autókereskedés és volt nekik bikázójuk, igy be sikerült indítani, persze pöcc-röff. Ezek után irány az aksis, és kapott is új akkumulátort, megmérték a töltést is mivel csak így válalják a garanciát, és teljesen jó :)