Blog
Véletlenül találtam rá bankos és kereskedői kapcsolataim révén. Soha nem vettem volna magamtól 147-et, viszont emelett 2 nagyon jó érv szólt: a kinézete/felszereltsége és az alacsoany ára, amit inkább nem írok le, illetve a hihetetlen, de mégis igaz futásteljesítménye, ami 15.000 km volt
2007.02 hóban került a látótérbe, de bonyolódott a papírozása és 03 hó lett mire elhoztam.
Na igen, szeretek szlalomozni :-)
Jó kis móka :-)
Kipróbáltam Riti 156-át is, hogy avval milyen a bólyák közt kanyarogni :-)
A ti-met egy gondos tulaj Svájcban a Recaro belsővel rendelte meg újonnan.
Jó húzás volt az ismeretlen tulajtól, ha tudnám ki az, meghívnám egy sörre :-)
Ritkaságnak számit a 146-ok közt ezek az ülések.
Sony MEX R1-es fejegység szolgáltatta a zenét és a mozit.
Egy 8"-os 16:9-es TFT TV adta a képet hozzá.
Kezdett kopottas lenni a kormány.
Ennek megszüntetésére, az az újra bőröztetését e TOTAL CAR-ban is bemutatott Kecskeméti vállalkozásra bíztam.
12ezer Ft volt a váltómarkolattal eggyütt.
2006. 07. hóban készült
Reggel 8:30-kor álltak neki és 12:40-re fel volt szerelve a helyére a kormány :-)
Szép igényes munkát végeztek!
Csak ajánlani tudom őket!
A telefonszámuk: 06-76-470-029
A kanizsai három Testőr verdája:
Sötétzöld 33 1.7 I.E. Boxer 8v, 120 Le (módosított), Én, ki más :)
Ezüst 147 1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le, Tibe Cartárs
Feket 147 1.6 TS, 120Le, Gege147 Cartárs
A tegnapi napon megejtettünk Tackry-vel egy minitalit és röpke 1,5 órát beszélgettünk kv és üccsi mellett!
Ez volt az első alkalom h találkoztam vele! Remélem nem az utolsó! ;-)
A mai napon átvettem az új szerzeményt, egy 156 SW 2,4 JTD 20V M-Jet tekintetében.
S mikor az este folyamán már a garázsban alánéztem egy pillanatra megállt a szívverésem.
Mindjárt rájöttem, hogy mi volt az a surlódó hang amit az utcánkban haladva hallottam. A motorvédő lemez legalsó pontja 4, a karter 8 cm-rel van a talaj felett.
Eztán kétszer is meg kell gondoljam, hogy mikor, hová és hogyan hajtok be.
Tegnap este érdekes hangra lettem figyelmes. 2esben erős gyorsításnál olyan hangot ad ki az autó, mint amit rükvercben szokott. Nagyon kellemes, sőt! Küvölről kb ez hallható:
taktaktak aztán buuuu-wiiiiiii-zzzzzz. Ezt így egyszerre.
Aztán az ASR lámpája is nagyon ritkán villan fel. Sokkal ritkábban, mint a "sima" GT-ben, ugyanakkora kerékkel.
A difizár csomag hozadéka a keménybb futómű és a holtjáték nélküli, direkt kormányzás. Ezek hatásaként a körforgalmat majdhogy kiegyenesíti az autó. De ha inkább megyek még egy kört benne, akkor finoman, de érezhetően átkerül a hajtás a külső ívre.
A autópályán és kigyorsításnál még gyakran riszálok, ezt szokni kell :)