Blog
Large szerviz. Gyors ,preciz, udvarias munka, köszönöm.
Nakéremszépen! Nem napon égtünk le (ott max. mattulunk:)) de bizony egy kicsit le(be)pirultunk! Bizony-bizony... Hosszú várakozás után megérkezett a rosso bőr a fapadosoknak! :) Egy kis(?) segítséggel (itt is thx. to Falcock!) először kikerült a nero, aztán szépen be a rosso! Szóval mostmárcsak, az első osztályt kell összevadászni valahol, a teljes piruláshoz! :))




ma 83848 kmóra állásnál megtörtént a nagyszervíz, ékszíjak, görgők, feszítők, szűrők, oljacsere,
kódolvasás, átvizsgálás.
tapasztalat, eredmények: egy hibakód található amely az üzemanyagszűrő fűtésénél jelez hibát, amelyet elektromos szaki hiányában szeptemberre halasztottunk.
az autón látszik, hogy rendszeresen szakműhelyben járt, legutóbb mindkét első felső lengőkart cserélték, valamint elöl-hátul új fékbetéteket kapott.
Ma végre belekerült a gyári LMM(Köszönet érte GEORGE cartársnak!!!).Elvileg már kellene tudnia a gyári paramétereit,egyenlőre még nem tudok ítéletet mondani.Vszínű még kell 1 gyertyasor csere is.Majd ha sikerülne végre anyagilag helyre rázódnom...Hááááááát
2007.08.12. Megérkezett Szúnyog! Egy sikeres üzlet gyümölcse Vittorio és köztem.Az autó külseje előző gazdája keze munkáját és ízlését dícséri (bár ebben erősen egyezünk). Azért nem marad érintetlen!




1600 km után eljutottam a csiki-begébe, ahol csodájára jártak a benzines műszerfalnak. Majd megrendelték a dízelest, mert ez így szerintük sem jó :)
Továbbá a jobb oldalindexet kicserélték, mert el volt pattanva a rögzítő füle és lötyögött.
Végre találtam egy megfelelő garázst, így újra ott pihenhet az autó. 4 és fél hónapot utcázott április 1-e óta.
A bérleti díj 15e havonta, ezt a költségek közé íorm majd fel rendszeresen.
Gondoltátok volna, hogy a GT-ben egy indexlámpa izzó annyira különleges, hogy még a márkakereskedésben is negyed órába telik, míg megtalálják?
Már akkor gyanús volt, amikor egy benzinkúton azt mondták, hogy ők ilyet még nem láttak. Aztán amikor Elaforgnál Karcsiék is csak széttárták a kezüket, hogy nincs ilyenjük, nem volt más választásom, kimentem a Csiki-Begéhez.
Ott elsőre szintén ki voltak akadva rajta, de aztán utánanéztek a számítógépben. Meg is találták. Hozta is nagy vigyorral a dobozt az eladó: - háromezernegyvenkilenc forint!
Mire én: - egy dobozzal?
- Nem, egy darab!
Itt kicsit meglepődtem :)
Valami speckó halogén izzó ez, H21W van ráírva.
Nos beraktam, de továbbra sem működött. Akkor megkértem őket, hogy nézzék át a dolgokat. Végül a hiba nem a foglalatban, nem is a vezeték végén volt, hanem a jobb első lámpánál, ahonnét indul a vezeték a bal első indexhez. A lényeg, hogy megtalálták, kapott kétezer forintot a szerelő és boldogan távoztam :)
(A kép csak illusztráció :)
