Blog
Végre elkészült a várvavárt garázsom,mühelyem! Kát beálló,akna stb. Szerszámok még kezdetlegesek de apránként beszerzek majd mindent. Még néhány aproság és teljesen kész. Végre van tetö a vasam felett! Nagyon örülök h sikerült összejozni. Persze fater nélkül nem ment volna! Kösz fater! :-)




Maranellóból, Pisa felé vettük az irányt és némi hezitálást követően úgy döntöttünk, hogy nem autópályázunk, hanem inkább a több érdekességgel és változatossággal kecsegtető másodrendű utakon fogjuk átszelni Toscana északi részét.
Ez a döntés kicsit kétélű volt, hiszen tényleg sokkal többmindent lát ilyenkor az ember, de ugyanakkor az állítólag gyorsan vezető Olaszok, úgy belassulnak, hogy azon izgultam, hegynek fölfelé 1-esben 2-esben 30-40 körül, zéró menetszélnél ne főzzem meg a motort. Mivel végül nem történt semmi baj, azt kell mondjam, összességében megérte a dolog.
Akik megszállott szerpentinvadászok, mint én is. Azoknak kifejezetten ajánlom ezt az útvonalat, hiszen itt addig megy egyenesben az ember, amíg az egyik kanyar kijárati ívéről átteszi a gépet a másik kanyar bejáratára…szal minden szép lenne, ha a suták nem tartanának fel egyfolytában.1x találkoztam lelkes Olasz amatőr versenyzőkkel, akikkel lehetett fogócskázni! :)
Késő este érkeztünk meg Lido di Pisa-ba, ahol gyorsan kerestünk egy Campinget bár kicsit reménkedtünk benne, hogy lesznek szabad bungalowk, jót nevettek a recepción a kérdésünkön. Hiszen minden Olasz Augusztusban nyaral, így már két hónappal előbb befoglaltak mindent! Azért készültünk erre (sátor TECSÓ 1.999.- HUF) (25.-€/ éjszaka/sátor) és miután felállítottuk a lakhandit még lementünk a Földközi tenger partjához kicsit lábat áztatni. Aminek eredményeként, mivel éjfél után értünk vissza a kocsinak megint nélkülem kellett töltenie az éjszakát, a külső parkolóban .(erre is oda kell figyelni, mert van ahol 12pm de van ahol 11pm-től nem lehet a kemping területén kocsival járkálni)
Folyt.köv.



A hűtő fűtő ventilátor szabályzó kütyünek (lent képen) megolvadt a csatija ismeretlen okokból és ebből a problémából adódóan a panelja is megpörkölődött. Ideiglenesen megoldva, de be kell szereznem egyet valahonnan.


Ma találkoztunk Sanyival a pápai tecsónál. Egy szép Alfás pólót hozott nekem. Ezúton is köszönet érte! Sajnos sok idő nem volt, de az Alfákat azért megörökítettük!




tegnap kiégett a jobb első tompítottam.
uccu gyorsan kicserélem, van tartalék izzóm is (H7), s mikor nekiláttam és rájöttem, hogy nem olyan egyszerű, elhalasztottam mára.
Hát mit is mondjak, nem egy leányálom az első csere, de azért sikerrel jártam.
163660km-nél. Első hátsó féktárcsa csere Brembo tipusura + fépofák. Első két lengőkar csere, stabilizátorral együtt. Fékcső csere + fékolaj. Egyéb: computeres hibakód olvasás és futóműbeállítás. Most nagyon szuper az alfi teljes futóműve.




Hátsó lengéscsillapítók cseréje, műszakivizsga megtörtént!
Belement a második tank benzin is a kocsiba, és 10 literes budapesti fogyasztást sikerült mérni. Ez annak fényében elég jó, hogy rengeteget szívtam a felújítások és egyéb lezárások, tüntetések miatt a dugókban.