Blog
Párkapcsolatban éltünk. Szerettem. Szerelmes voltam belé, és ő viszontszeretett: boldogok voltunk. Ismertem kívül-belül, tudtam mit szeret és mit nem; hallottam a hangján, éreztem a mozdulatain ha baj volt. A kis hibáit is elfogadtam... de alig volt ilyen. Ha valaki bántotta, ölni tudtam volna. Ha véletlenül én bántottam, kínzó lelkiismeretfurdalásom volt, és mindent megtettem hogy kiengeszteljem.
Hűséges és megbízható volt: megkapott tőlem mindent, és én megkaptam tőle mindent. Büszkén közlekedtünk együtt, begyűjtöttük az elismerő pillanásokat, és sokat, nagyon sokat mókáztunk; néha elfogadtuk a kihívást, máskor fölényesen megmosolyogtuk a próbálkozókat... Imádtam ahogy a bemelegedett boxer harcosan, de finoman morog, és néha izgatottan meg-megrázza a karosszériát...
Mintha hús-vér ember, egy igazi nő lett volna... pedig ő csak egy autó. Hiányozni fog.
2007. június 19-én "átfordult" az óra.
Bizonyíték is van, mert szerencsére sikerült megörökítenem a pillanatot! :)
Utólag ide tettem a 77 és 88 ezres képeket is, az érdekesség kedvéért.
A 77777km-es kép 2005.10.13-án, a 88888km-es pedig 2006.07.18-án készült.
norbee kolléga javaslatára megvizslattam az rpm jeladót rögzítés szpontjából, és meg is tisztítottam kicsit, de nem változott semmi (megtorpanás)... :( de legalább szép tiszta lett, megszabadítottam az olajos kosztól :)
Sajnos nem javult meg a hűtés, annak elenére, h már nincs benne levegő. :( Jövő héten remélhetőleg vízpumpa csere + a bemenő cső tisztítás.
Múlt hétfőn Csörinek panaszkodtam, hogy néha-néha valami csikorog a motornál, a hosszbordás szíjra gyanakodtam. Az is volt, ugyanis a feszítője megadta magát. Ma reggel kicserélte, így már nem kell félnem attól, hogy megeszi a szíjat és elaszakad.
Délután pedig visszatettem az alsó motorvédő burkolatot, amit még tavaly szeptemberben vettem Piritől. Még a tél vége felé lett leszedve, mert elég sok minden lett csinálva az autón alulról.
Múlt hétfőn Csöri kicserélte a két hátsó kézifék kötelemet. A jobb hátulja már nem fogott semmit, meg lógtak is.
Hátul egy a kipufogó hővédőlemeznél egy csavarhely át volt szakadva, az is javításra került.
Elhalálozott a teste, de a szervei eladók.
nem hittem volna, hogy ilyen macerás egy helyzetjelző izzó csere.
kijelző jelezte a hibát, majd a keresés eredménye, hogy a bal első helyzetjelző izzó kiégett.
Hogyan lehet cserélni? kezelési utasítás fellapoz, izzó kivesz, s kiderül, hogy speckó az izzó H6W 6W-os. irány a város beszerző körút, s megrendelésre 4 órán belül a kezemben két darab. Csere, a fiam rajtam röhögött, hogy "nem találok bele". Siker.
Fólia került az autóra. Eddig is szép volt, de mostmár brutális! :)
21.000 volt papírral együtt, ami nem pénz azért, hogy ne süsse szét a gyerekeket, meg a kezünket a nap..:))