Blog
Meg lett a műszaki vizsga.
Jól sikerült a fékjavítás (ezt nem én csináltam, hanem az öcskös, falcokc), viszont észrevették, hogy az első hardy elég rossz állapotban van. Magyarul szét van szakadva.
Miután a lambda szonda beszerelése után nem oldódott meg az hidegindítás utáni alapjárat bizonytalanság ill. az 1600-1800rpm közti megtorpanás, kimértem az LMM-et a gyári szervíz leírás alapján. Az egyik érték igen messze volt a leírásban szereplőtől, de miután kimértem még 3db bontott LMM-et, melyek nagyságrendileg ugyanezeket az értékeket adták, így kicsit elbizonytalanodtam a szervíz leírásban szereplő értékek helyességében...
Fűtő radiátor csere után légtelenítés alatt áll a gép. Talán már nem sok levegő van benne, de azért még figyelem, de egyelőre nem tűnik, úgy, hogy nagy változás lenne. :(
Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.
Mivel fogalmam sem volt, hogy vajon az előző tulajok mikor cserélhették utoljára a pollenszűrőt, gondoltam megkeresem, s ha szükséges, kicserélem... Hát mit ne mondjak, szükséges volt... Az új szűrő MANN típusú, aktív szenes változat... mindjárt jobb a levegő, az utastérbe :))
Kénytelen voltam lecserélni a szelepfedél-tömítést, mert kicsit szivárgott a nedű alóla.
Végre került aluminium kerék az autóra.Dobott némit a látványon.Sajnos új gumira nem telt,úgyhogy használt Semperit lett rápattintva.Egy szezonra jó lesz.
Életem első Alfás találkozójára virradt a nap.Nagy érdeklődéssel gusztáltam a rengeteg szép autót.Sajnos mi csak lemezfelnivel jelentünk meg.Ekkor láttuk csak milyen nagy az Alfás tábor.Még nem ismertünk senkit de azt láttuk,hogy nagy az összetartás.Sajnos hamar távoznunk kellett,mivel a testvérem ippeg ma lett 30 éves és hát esztet meg kellett ünnepelni.A buli jól sikerült és 1 év múlva már másik Alfásokkal buliztunk.
Sárga matricák kerültek fel a vasra.Ecsém ötlete volt és hát miért ne?Az amúgy is jellegzetes Alfa most még egyénibbé vált.
A szíjjelvágott felni után most új vasfelnit kapott a gépsárkány,egy szezont futott Pirelli téli gumikkal.Végre újra széles papucsban jár a mankó után.