Blog

>> EgyébGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-04

A ti-met egy gondos tulaj Svájcban a Recaro belsővel rendelte meg újonnan.
Jó húzás volt az ismeretlen tulajtól, ha tudnám ki az, meghívnám egy sörre :-)
Ritkaságnak számit a 146-ok közt ezek az ülések.

>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-04

Sony MEX R1-es fejegység szolgáltatta a zenét és a mozit.
Egy 8"-os 16:9-es TFT TV adta a képet hozzá.

>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-04

Kezdett kopottas lenni a kormány.
Ennek megszüntetésére, az az újra bőröztetését e TOTAL CAR-ban is bemutatott Kecskeméti vállalkozásra bíztam.
12ezer Ft volt a váltómarkolattal eggyütt.
2006. 07. hóban készült
Reggel 8:30-kor álltak neki és 12:40-re fel volt szerelve a helyére a kormány :-)
Szép igényes munkát végeztek!
Csak ajánlani tudom őket!

A telefonszámuk: 06-76-470-029

>> EseményHátvédRomeo // Alfa 33 33 1.7 I.E. 8v Bestia // 2007-08-03

A kanizsai három Testőr verdája:
Sötétzöld 33 1.7 I.E. Boxer 8v, 120 Le (módosított), Én, ki más :)
Ezüst 147 1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le, Tibe Cartárs
Feket 147 1.6 TS, 120Le, Gege147 Cartárs

>> EseménySanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2007-08-03

A tegnapi napon megejtettünk Tackry-vel egy minitalit és röpke 1,5 órát beszélgettünk kv és üccsi mellett!
Ez volt az első alkalom h találkoztam vele! Remélem nem az utolsó! ;-)

>> Egyébsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2007-08-03

A mai napon átvettem az új szerzeményt, egy 156 SW 2,4 JTD 20V M-Jet tekintetében.
S mikor az este folyamán már a garázsban alánéztem egy pillanatra megállt a szívverésem.
Mindjárt rájöttem, hogy mi volt az a surlódó hang amit az utcánkban haladva hallottam. A motorvédő lemez legalsó pontja 4, a karter 8 cm-rel van a talaj felett.
Eztán kétszer is meg kell gondoljam, hogy mikor, hová és hogyan hajtok be.

 
>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-03

Tegnap este érdekes hangra lettem figyelmes. 2esben erős gyorsításnál olyan hangot ad ki az autó, mint amit rükvercben szokott. Nagyon kellemes, sőt! Küvölről kb ez hallható:
taktaktak aztán buuuu-wiiiiiii-zzzzzz. Ezt így egyszerre.

Aztán az ASR lámpája is nagyon ritkán villan fel. Sokkal ritkábban, mint a "sima" GT-ben, ugyanakkora kerékkel.

A difizár csomag hozadéka a keménybb futómű és a holtjáték nélküli, direkt kormányzás. Ezek hatásaként a körforgalmat majdhogy kiegyenesíti az autó. De ha inkább megyek még egy kört benne, akkor finoman, de érezhetően átkerül a hajtás a külső ívre.
A autópályán és kigyorsításnál még gyakran riszálok, ezt szokni kell :)

 
>> EgyébWhiteskull // Alfa Giulietta Nuova 1600 // 2007-08-03

Meg lett a műszaki vizsga.
Jól sikerült a fékjavítás (ezt nem én csináltam, hanem az öcskös, falcokc), viszont észrevették, hogy az első hardy elég rossz állapotban van. Magyarul szét van szakadva.

Miután a lambda szonda beszerelése után nem oldódott meg az hidegindítás utáni alapjárat bizonytalanság ill. az 1600-1800rpm közti megtorpanás, kimértem az LMM-et a gyári szervíz leírás alapján. Az egyik érték igen messze volt a leírásban szereplőtől, de miután kimértem még 3db bontott LMM-et, melyek nagyságrendileg ugyanezeket az értékeket adták, így kicsit elbizonytalanodtam a szervíz leírásban szereplő értékek helyességében...

Fűtő radiátor csere után légtelenítés alatt áll a gép. Talán már nem sok levegő van benne, de azért még figyelem, de egyelőre nem tűnik, úgy, hogy nagy változás lenne. :(