Blog
A cartársak segitségének és az új Alfás szerelőm kapcsolatainak köszönhetően újra összeállt a vas igaz még némi üzemanyagellátási problémákkal küszködünk, de már legalább üzemképes a gép még pár nap javítgatás és végre üzemképes és talán üzembiztos is lesz Alf!!
Szeged Alfa Party ott a helyem!!!
A kocsi túlesett az első átvizsgáló szervízen a következők lettek rajta kicserélve:
olaj (Selenia Alfa 20k), olajszűrő, vezérműszíj, görgők, levegőszűrő, pollenszűró, első-, hátsó fékpofák
+ kicserélték az egyik hátsó rendszámtábla izzót :)
a tegnapi napon (215819 km-óra állásnál) kicseréltem a vízpumpát, a vezérmű és a balansz szíjakat, a vezérműszíj feszítő és vezető görgőjét, valamint a szivárgó balansz tengely szimmeringjét.
Gyári váltóméretre való visszatérés: a 225/45 azért igencsak túl nagy volt, és mivel új gumik kellettek, így a 215/45 ZR17-es PZeroNero lett belőle.
Állati komoly az úttartása, simán ajánlom. Már 2-3 hónapja fent van, és csak jót lehet mondani róla. (eddíg tartott, míg új akkut vettem a fényképezőgépbe :)) )
Lényeg, hogy nem csak jó, de nagyon dögös is lett tőle a kicsike...:)
"Luigi imád csak Ferrari!!!" :))))
2007. január 1. és 2007. március 31. között még béreltem garázst, most utólag ezt is feljegyzem.
Ma végre rászántam magam, hogy Alfonso piros féknyergeket kapjon. Több órányi csiszolás, fújás, száradás után, a végeredményt nézve azt hiszem megérte a fáradságot :) Pedig nem volt egyszerű, mivel az összes kerék összes csavarja olyan szinten be volt szorulva, hogy az erőkar megtoldásával is (frankó vas cső) összecsináltam magam, mire lejöttek. Az ezt követő csiszolás már gyerekmunka volt, a fújás úgyszintén. Amit használtam: Motip féknyeregfesték, avagy bremsstachtellack. 2500 Ft egy flakon, de megéri szvsz.
Képek hamarosan.
Első tárcsák, első hátső betétek, lengőkarok, stabilizátor szilentek, összekötők cseréje.
Felnik görgőzése, fényezése, gumik - 195/45R16 Continental SportContact
Kerepesi Jani diagnózisa:elbütyöktelendtek a vezérmű tengelyek. Mindkettő! Csere,de akkor már a szimeringek is,szelepfedél tömítés,olaj és szűrő. Idő közben a féknyergek vörös színt öltöttek. Kicseréltem az olaj nyomás gombát.