Blog
Úgylátszik, az a keresztem, hogy ha sikerül jó árat kapnom egy autóra, arra 3x többet kell várni, mint a beigért határidő.
Mikor Julyra komoly jelentkező jelentkezett, a nyakamba vettem a bp-i kereskedéseket, hogy lehetőleg egy raktáron lévő autót találjak. Pár nap alatt meg is lett a kiválasztott. Tehát az autó a lengyelországi lerakatban várta már az új gazdiját. Igéretesnek tünt, hogy 1,5 héten belül el is hozhatom. Végül egy hónap múlva eljött a nap.
Hétfőn este még nem volt biztos, hogy keddre elkészül a forgalmi, mégis alig tudtam elaludni. Mint egy nyolcéves gyerek a születésnapja előtt.. Kedd reggel aztán jött a telefon, hogy délután átvehetem az autót. Vagyis Őt. Azt hiszem ő is lány. A késése is tipikus női tulajdonság..
Tegnapi vásárlás után nem volt hajlandó elindulni a kicsike. Már a műszerek sem akartak nagyon jelezni, pedig most tuti nem hagytam rajta semmi fogyasztót. Öröm az ürömben, hogy a szomszédban volt egy autókereskedés és volt nekik bikázójuk, igy be sikerült indítani, persze pöcc-röff. Ezek után irány az aksis, és kapott is új akkumulátort, megmérték a töltést is mivel csak így válalják a garanciát, és teljesen jó :)

2 alkalommal nyerte el a találkozó legszebb Alfája díjjat!
2006. 10.21 Kaposújlak, és 2007. 03.31 Esztergom




Ha már egyszer sikerült beszereznem a komplett ZENDER szetett, krisz33 barátom lefröcskölte a gépet hogy mindennek azonos színe legyen :-)
Mondjuk a mocitetőnek valamiért nem jól keverte ki a színét :-DDDDD
Ej ej krisz33 :-))
A motorháztetőre került még egy festett színjátszó felírat.
Alfa Romeo
Turismo Internazionale



Véletlenül akadtam rá egy pár ZENDER küszöbbre és egy hátsó ZENDER lökhárítóra. 30ezerre alkudtam le a hiányos szetett .-)
Mindig is tetszett a ZENDERES 146-os.
Végre találtam, és jó állapotnak örvendtek :-)
A következő útan az első ZENDER megrendeléséhez vezetett :-)
Sajna egy kicsit borsosan mérték de nem volt mit tenni, kellett és kész :-)
138ezer forintra sikerült lealkudni.
Az első Zender szett ennyiért :-) tartalmazta az első lökhárítót, a 2db első ködlámpát, és a rácsot a lökhárítóba. Egy marék csaravrt és egy franciaágy méretű szerelési útmutatót .-)


Alfa Romeo Club Magyarország szervezésében 2004. 06.26.-án valóra vált, hogy mehessek ezen az oválpályán. Már olyan sokat hallottam róla.
Nagyon tetszett, amint lesz rá másik alkalom nem fogom kihagyni, az tuti! .-)
Komoly élmény a döntött pályán 180-al a szalag korlát mellett menni, igazából nem is lehet leírni, ezt át kell élni!




3
612