Blog
2007.06.29.Ma kapott a szekér négy új gumit.Continentel SportContakt-1 Szereléssel együtt fizettem:78000
2007.06.28.Ma tettünk egy kis kirándulást Csörihez aki beszerelte a megvásárolt cuccokat.Plussz le lett cserélve az első fék is.Tárcsa:Brembo 12050/db,betét:Ferrodo 12056/gar., továbbá ki lett cserélve az üzemanyagszűrő 5775,levegőszűrő 2662,pollenszűrő 4490.Az olajszűrőt inkább a gyárit tettük be ami 1752 be került.Javításért 8000 számolt fel.Majd hamár ott voltunk várpalotán átmentünk kirándulgatni Veszprémbe.Álatkerti séta után vacsorára Paksra mentünk le a szokásos 6 hetenkénti kajálos,beszélgetös talira.(A kocsiba 98000km volt)
2007. jún.: régi Marelli generátor cseréje felújított Boschra
Karburátor állítás
Légszűrő csere
Mivel kissé megvagyok csúszva anyagilag, ezért valószínűsíthető, hogy a gépet átmenetileg pihenő státuszba fogom tenni, mert rengeteg alkatrész kellene hozzá és most 3-6 hónapig nem tudom a javítást miből finanszírozni.
Tökéletesen biztos vagyok benne, hogy lelke van. És maradt volna még nálam.
Az eladás előtt egy órával elmentünk Julyval a lányokhoz, hogy elbúcsúzzanak egymástól. Pár simogatás és fotó után indulni kellett volna. De nem akart. Amig ücsörögtünk benne, kilötyögtette magából az utolsó csepp benzint is, és közölte, hogy ő itt marad. A szívem kalapált, ahogy beröffenés helyett a fordulatszám mérője csak kalimpált.
Majd megértette.
A benzinkúton a kanna megtöltése közben a kulcsa díszét észrevétlenül leválasztotta magáról és a zsebembe csúsztatta. Nálam hagyta, hogy vigyázzak rá, emlékezzek rá és akasszam az utódjára.
Hiányozni fog. Ez a szerelem csak akkor fog átalakulni szép emlékké, mikor megismerkedem az utódjával. A férfiak már csak ilyenek..
Az első együtt megtett km-ek. Már most tudom, hogy lelke van. Remélem sok szép km-t teszünk majd meg együtt.
Tegnap este 18:00 órától volt randink a kedves Cartársakkal. Nagyon fini volt a vacsi és nagyon jól éreztük magunkat. Legközelebb is el fogunk menni az biztos!:)
Ma volt egy olajcsere az autón 88.000 km-nél. Ezúttal Selénia Racing olajat kapott. 4,5 liter ment bele az 5 literből. A leeresztő csavarnál szivárgott az olaj, ezért a menetre tekertünk teflon szalagot.
Az olajat 14.700 Ft-ért vettem az olajszűrőt pedig 1.485-ért (Ricambi) az Elaforgtól még a Selénia Rallye-n.
Vasárnap ki akartam cserélni a levegőszűrőt, de feleslegesnek tartottam, mert a régi is elég tisztának tűnik még.
Tegnap kész lettek a GTA look fényszóróim. Vasárnap szedtem ki őket az autóból. Egyik ismerősöm melegítette körbe hőlégfúvóval és szedte szét őket. A festést egyik haveromra bíztam, ő szebben tud fújni, mint én. Hétfőn már raktuk is őssze őket, de csak tegnap kerültek vissza a helyükre.
Az egyik lámpa alsó patentja el volt törve már mióta megvettem az autót. Korábban próbáltam már ragasztani, de nem lett az igazi. Sajnos ugyanilyet csak jövő hétre tudtak volna hozni, így beértem a Fiat Cinquecento hasonló patentjával, eltérés szinte semmi a kettő között.
Ma szétkaptuk az Ateccal a gépet, mivel folyatott a hűtő.Szomorúan konstatáltuk hogy új hűtő kell bele.GEORGE mindjárt a segítségemre sietett, és Willy is be lett vonva az ügybe, így holnap meg lesz az új hűtő :).