Blog
Volt idő mikor rajzolta. 1996-2002. Remélem még lesz hozzá kedvem.
1. Szivi
2. Séta
3. Bikini a parton
4. Őszi álmok
1000 km-ig 2500-as fordulatig
3000 km-ig 3000-es fordulat volt a határ.
2 hét alatt megvolt.
Jöhet a biztonsági olajcsere a Kelet-Pestnél.
(megnéztem alulról is a kocsit)
Elbeszélgettem a helyi szakival, és megnyugtatott hogy a nagy felnire (18" 40-es magassággal)tervezték a kocsi futóművét.
Számomra is meglepő volt mert sokkal keményebbre számítottam, úgyhogy hajlamos vagyok -totális "analfabétizmusom" támogatása mellett - hinni neki.
Új kedvencem ez is. (*****)
Motorok: soros 4 heng TS, V6, soros 4, 5 henger JTD
1.8 MPI 16v, 140 Le*****
1,9 JTS 16v, 160 Le
2.2 JTS 16v, 185 Le
3.2 V6 24 v, Q4 260 Le
1.9 JTDm-jet 8v, 120 Le
1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le
2.4 JTDm-jet 20v, 210 Le*****
Váltók: 5 fok. manuál; (1.8 TS)
6 fok. robot-kézi, Selespeed; (2.2 JTS)
6 fok. manuál; (1.9 JTDm-jet 8v, 16v, 2.4 JTDm-jet 2.2 JTS, 3.2 V6 )
6 fok. autómata (1.9 JTDm-jet 16v, 2.4 JTDm-jet 2.2 JTS, 3.2 V6)
Gyorsulás 0-100 km/h: 10,4-7 s
Végsebesség: 201km/h-240 km/h
Fogyasztás (vegye): 5,9L-11,5L
Felszereltség:: Impression; (1.8 TS),
Progression; (1.8 TS, 1.9 JTS, 1.9 JTDm-jet 8v, 16v),
Distinctiva; (1.9 JTS,2.2 JTS Sp.;2.2 JTS,1.9 JTD 16v, 2.4 JTD 3.2 V6)
TI; (2.2 JTS Sp.; 2.2 JTS, 1.9 JTD 16v, 2.4 JTD 3.2 V6)
Alapár: 6.345.000 Ft.
Csúcsár: kb. 14.500.000 Ft.
Árak változhatnak!!!
Elkezdtem a 7végén polírozni az ótót. Nekiálltam a csomagtértetőnek, és szépen haladtam. Mivel a polírgép kicsit (nagyon) gagyi volt, így nem tulajdonítottam sokat annak, hogy zörög. Szépen haladok és észrevettem, hogy valami gabonaköröket karistol a fényezésbe. Az hittem, hogy a polírkorong az. Kiderűlt, hogy egy kis tartócsavar kitörött és befészkelte magát a polírozó anyag és az alatta levő szivacs közé. Amint meglesz a fizum veszek egy másik gépet, de most valami komolyabbat.
Ma megcsináltattam a zöldkártyát. Teljesen hibátlanos lett! Igaz, kellett kicsit járatni, hisz az az 1 km volt a legtöbb, amit egyszerre megtettem vele az utóbbi 2 évben.
Új gyújtáselosztót kapott.
A gyújtás rosszul lett beállítva, csörög a motor. A napokban ki lesz javítva.
Kész a lakatolás és a festés! Remek munka!
-38k
2007 márciusában folytatódott a rossz széria és most hátulról jöttek belém. Még mindíg nem csüggedek, most is kész Új hátsó lámpákat kapott a kocsi, szerintem jól néz ki vele. Kíváncsian várom a "folytatást"
2007 januárjában, hogy elkerüljem az ütközést, megcsesztáztam a patkát. Szerencsére a javítás jól sikerült, megint mintha új lenne :o)