Blog
Kapott új szőnyegeket, mert a gyári már picit elhasználódott a 7 év alatt... :)
Muszály volt ablaktörlőlapátokra is "beruháznom", mert se Ő, se én nem láttunk ki a szakadó esőben.
Neki álltam szétbombázni a mocit!Sikerült rossz diagnózist felállitani!!De üzenem mind az 5 autószerelőnek,hogy adják vissza az ipart!Különösen azok,akik álmukból felébresztve is vágják a témát!Semmi baja nem volt a hengerfej tömitésnek!Egy kipuf tömités volt elszállva,de az nagyon!!!!Az az egy vigasztal,hogy most rendesen össze raktam!Nem úgy,mint az az okos(hogy dögölne meg),aki újságpapirt használt tömitésnek!!!Dióhéjba ennyi!!!



Ma emelés közben sikeresen beszakitottam az emelési pontot,örömöm határtalan volt:-( holnap megyek mühelybe és neki ugrok szépen akkor már az összes lukszit betömöm,ezt sajna már ujra kell varrni.
Első féktárcsa szabályoztatás, fékbetét csere és a féknyergek szétszerelése, megtisztítása és a gumialkatrészek cseréje.



Mint ahogy a 146-nak, ennek sem működik a hátsó ablakspricnije. Azért nekiálltam lebontani a műanyag borítást, hátha szerencsével járok.
A műanyag borítást két sima csavar, illetve a ködlámpa és tolatólámpa burkolója alatt két hatlapfejű csavar tartja. Ezt leszedve csak le kell rántani a cuccot, hogy a hat műanyag fog, ami fent tartja, elengedjen.
A lapátot tartó anya, majd a lapát eltávolítása után a motort kell leszerelni, amit három, belső kulcsnyílású csavar tart. Leszedésnél vigyázni kell, nehogy az alátétek odavesszenek :) Szóval ezek után kiszedtem a motorba becsatlakoztatott "vízvezetéket", majd a vízszivattyú járatásával kinyomtam belőle a levegőt, meg a koszt. Utóbbiból volt rendesen. Ezek után vezeték vissza, tű előkap és a szórófejeket tűvel jó mélyen kitisztítottam. Mindent visszacsavaroztam és lám, működik a rendszer. Igaz nem tökéletesen, némi nyomás még elkéne a rendszerbe, de így is jobb, mint a semmi :)
Megvolt, eredmény: lambdaszondát cserélni kell.
Végre megjött a vezérlőegység.Be lett rakva a kicsibe,viszont nem indult be.Pedig állítólag meg lett csinálva.ÁLLÍTÓLAG!!! Remélem vége lesz vhogy már ennek a problémának,mert kezdek kiakadni.És nem az ALFÁRA.
Kora reggel,mint derült égből a villámcsapás,megadta magát a motorom!az első diagnózis:hengerfej tömités!
nem az tűnt fel hogy átesett a kerítésen.
ez valahogy természetesnek látszott az elfutó lány mellett akiről tényleg de azt hittem beleszalad a karjaimba meg minden, és olyannyira meggyőződvén erről talán még a kezeim is megmozdítva vártam; aztán persze az már nem is érkezett hogy csak egy elsuhanó lány látványt látok.
amíg az első sarkon lefordult
mindegy nagy élmény volt
vagy nagy flash
és itt meg is van az egyik
tényleg bevallom öszintén mindig próbálok magyarul fogalmazni pontosabban hanyagolni az idegen szavakat, de ez a flash szó nagyon tetszik
meg igaza van a barátomnak is mert mindig mindenkit vissza kell hívnom
meg vannak azok is akik szerint ilyen meg olyan kocsit kéne vennem
igen eszembe is jutnak erről a labdákkal, görkorcsolyákkal, rollerekkel, dömperekkel, biciklikkel állig felfegyverkezett grundlakók a parkolóban
letaglózó a pusztítás...csak talán senki sem vallja be
már csak azt nem értem miért mozdult a kezem ma délután
azt tényleg nem