Blog
Beépítettem az új fejegységet. Clarion CD-MP3 lejátszós. Igazi szülinapi ajándék. :)))
Felkerült csak előre az alfa amorés rendszámtábla tartó. Hátulra nem tudtam felrakni mert nem kompatibilis a 146-al. :-(((
Lecseréltem az ablaktörlő karokat cserélhető lapátosra :-)
Ma a középkonzol volt soron. Tehát itt az a baj, hogy levakarhatatlan (értsd se aceton, se csiszolás) zöld valamivel be van színezve az ikonok hátulja. Úgyhogy csak az a megoldás jöhetett szóba, hogy amilyen közelről csak lehet, piros leddel meg kell világítani. Persze kérdés volt, hogy mennyi piros jön át így is? Szerencsére annyi, hogy sötétben teljesen jó, világosban kicsit rózsaszínnek tűnik, de nem vészes.
A tekerőgombokkal is volt pici bibi. Míg gyárilag plexivel van a fény elvezetve hozzájuk, most ezt a megoldást nem lehetett alkalmazni. Ráadásul a gombokban zöld a plexi. Na, az kiugrott, és fehér fényáteresztő műanyag lap lett beledolgozva. És hogy fénye is legyen, kapott minden gomb egy-egy ledet.
Végül már csak a bajuszkapcsolók maradtak. Miután Teddytől telefonos segítséget kértem a szétszereléshez (amit ezúton is köszönök!!!!), pikk-pakk szétjött az egész. Itt a buktató a pici ikonos plexik voltak. Zöld plexire ráfestve az ikon. Na, ezzel kezdjünk valamit... A hátsó ködlámpa és az ablakfűtés kapcsolójának ikonja nem ilyen megoldásos, ott acetonnal leszedhető a zöld szín. De csak óvatosan, mert sok aceton szétkapja még a feketét is, aztán lehet újrarajzolni... A zöld plexire az a megoldás született, hogy vektoros progival meglettek rajzolva az ikonok, majd kilettek vágva méretre. Eléggé jól sikerültek, erről még nem csináltam képet, de majd lesz. Viszont az ablaktörlő és a fényszóró ikonok hiába lettek tökéletesek. Azokat sajnos nem tudtam a helyére rakni, mert íveltek. És egyfolytában kirúgták magukat. Nincs túl sok hely a rögzítésre sem. Ezekből sajnos az eredetiek kerültek vissza. Így ezek nem világítanak, mert a piros nem jön át rajtuk. Ha minden igaz, akkor a '98 utáni kapcsolók, amik nem világítanak, átlátszó műanyagból vanak, nem zöldből. Gondolom kompatibilis a kettő, úgyhogy akkor olyat kell szereznem. Ha valaki tudna segíteni, az sikítson!!!!
És végül elkészült a nagy mű. Nekem tetszik... :-)))
Azóta is imádom nézegetni, szerintem iszonyat jó lett.
Futómű beállítva. Mivel a gumik peremvédősek és a felniknek sincs pereme, így nem csak másodikra találtam olyan helyet ahol be tudták állítani.
Stabilizátor rúd szilenteket cseréltem rajta.
Mivel az autó ültetve van, gondoltam nem ártana beszerezni egy kartervédőt. Szamosiék intézték a dolgot, ők is raktál fel.
2005 augusztusban került Krisz33-hoz az autó, egy teljes fényezésre jelentkeztem be. Na és itt jött a hideg zuhany. Kiderült, hogy a "jó minőségű egyedi spoilerek" nem is olyan jó minőségűek. Kiderült, hogy nem kezelt felületre kezdtek építeni, a kosz bőven ott volt az üvegszál alatt, így az nem tapadt meg. Szegény Krisz nagyon sokat tett értem, hogy valahogy utólag sikerüljön helyrehozni a dolgokat. És elmondhatom, hogy kezem munkája is benne van a dologban. Ugyanis csiszoltam éppen eleget én is, hogy a fényezés tökéletes lehessen.
A fényezésre nem azért került sor, mert az autó összetört, vagy valami hasonló történt vele. Az ok annyi, hogy a gyári lakkozás a műanyag elemekről pattogzott, és elég csúnyácska volt így foltosan. Apróbb hibák azért voltak, ajtórányitási nyomok, meghúzott tükörház, stb, és ezért döntöttem a teljes fényezés mellett. Nem utolsó sorban egy árnyalattal élénkebb is lett az autó színe, ami a megjelenésének nagyon jót tett. :-)
És itt került fel az autó oldalára a Super Produzione felirat is.
Augusztus 19-én délután raktuk össze az autót, egy nappal a találkozó előtt. Nagy meló volt, de koppra elkészült. Nagy köszönet Krisznek! Valamint nagyon nagy köszönet illeti még Hangyát, aki Székesfehérvárról hozta nekem a fekete alurácsot! Hálás vagyok! :-)
Nagy az öröm! :-)
2005 nyarán végleges elhatározásra jutottam. Szeretnék valami egyedi spoilerezést. Felkerestem egy készítőt Újpesten, aki kép alapján bevállalta az építést. Eredetileg a Cadamuro Design hasonló spoilerei inspiráltak, fotó alapján róluk lett mintázva a küszöb és a hátsó toldat is. Sajnos rossz tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Gagyi munkát végeztek, ami egyből sajnos nem derült ki. Az első lökhárítón nem sok változás lett, csak a díszcsík lett egybeolvasztva a lökössel, valamint alul a műanyag rács lett kivágva. Új küszöbök készültek, és a hátsó lökhárító is átépült. Itt még nem sejtettem semmi rosszat.