Blog
Halesz ajánlott egy fóliázót, aki szépen, és nem utolsó sorban nem drágán dolgozik. 2005 tavaszán fóliázva lett az autó Llumar AT 15 GR fóliával, műbizonylattal.
A munkával tökéletesen megvagyok elégedve. Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom. Elérhetősége a www.nothot.hu oldalon.
Az autó ültetve gyönyörű. De pár héttel az ültetőrugó berakása után sikeresen odavertem az olajteknőt egy parkolásnál. CountM vontatott el Szamosihoz, ahol hegesztve lett + olajcsere... :-(
2005 tavaszán szólt Punisher kolléga, hogy tud szerezni olcsón ültetőrugót az autómhoz. Hát, akkor ilyet is szeretnék. :-) Lett is. A gyári ültetéshez képest hátul 3, elöl 2 cm-rel került lejjebb az autóm.
2005. év elejéig a gyári alufelnivel jártam. De másra vágytam. Úgyhogy elkezdtem nézelődni ezügyben. Eredetileg 17"-os felni volt a cél, de végül 16"-os felni lett a dologból. Viszont mindenképpen 5 ágút szerettem volna. A Dezent "E" típusra esett a választás.
Ez volt az első olyan Alfám,ami több ideig megmaradt,gyönyörű újszerű állapotban kerűlt hozzám,akkor csak 68 ezer km volt benne,a legutolsó széria volt,abból is az extrás változat,minden lényeges benne volt,amit kérni lehetett.Amikor eladtam,még akkor is csak 85 ezer km volt benne,a másfél év alatt amíg használtam,semmi külőnösebb problémám nem volt vele!
A 156 sportwagon,a legszebb sportkombi,és ezt minden elfogultság nélkül mondhatom:-)
Már elsőre nagyon megfogott,mikor 2000-ben láttam azt a remek reklámot,amelyben Catherin Zeta Jones-al reklámozták a gépet.Rossoban és sportcsomagos kivitelben,meg az egyik legszebb.
-vagy javitás nem tudom,mert mindeg valami új probléma üti fel a fejét.Érzékeli hogy ha az embernek van egy kis szabad ideje,és azonnal lefoglal néhány órára...
2006 tavaszán a 145 topic találkozón volt szerencsém kipróbálni egy BMC sportbetétet. Addig a gyári légszűrőt használtam, a hatás érezhető: könnyebben felpörög a motor, dinamikusabb lesz, alacsony fordulatról hamarabb megindul. Nagy csodát ne várjatok, de érezhető a javulás. A légbeömlés módosítással együtt érdemes használni, hideg levegőt kap a motor, nemúgy mint a direkt szűrővel, mindennapi közlekedésben jobban használható, alul is van nyomaték, bár a hangja nem olyan brutál, mint a direkt szűrőnek. Mindenképpen ésszerű kompromisszum. Kipufogórendszerrel biztosan többet hoz, én a gyári rnedszerrel használom egyenlőre.
Az Originaltuning oldaláról lehet megrendelni. A tisztító folyadék+olaj ~5000 HUF. Lényegesen olcsóbb mint a K&N és olasz:) Én most 10000 km után tisztítottam ki először, de lehet gyakrabban is, attól függ mennyire poros helyen járkálsz az autóval. Ha rendszeresen karbantartod, nem lesz semmi baja a légtömegmérőnek, sem a motornak.
Üdv.
Lala