Blog
Ez egy nagyon jópofa dolog, érdemes megcsinálni, mindenkinek ajánlom, aki nem akar direktszűrőt használni, hanem a gyári vagy sportbetét légszűrőt használ.
Először Ronnie nevű tagunktól hallottam róla a direktszűrő topic-ban. A lényeg, hogy az 1998 utáni modelleknél a lökhárító mögött egy műanyag 'doboz' van elhelyezve, melyen keresztül ömlik be a levegő a légszűrő házba. Semmi más funkciója nincs, csak hangtompítás. Na ezt ki kell venni és helyette a korábbi modelleknél alkalmazott egyszerű szívócsövet kell berakni, amely kb 800 HUF! áron megvásárolható:) Visszatér az igazi Alfa morgás és természetesen kiiktattunk egy felesleges ellenállást a levegő útjából.
Igazából a lökhárító leszerelése miatt rumlis a dolog, nekem szerencsém volt, mert az én autómból az előző tulajdonos már kiszedte a dobozt, így nekem csak a szívócsövet kellett berakmom a helyére, ami nehézkesen, de felülről is megoldható. Képek alább láthatók. Az átalakításról a Squadra-tuning oldalán is olvashattok.
Üdv.
Lala
Életem második Alfa talija. Az emlék matricát Sax155 (Sztane fia) tervezte, aki nagy tehetség, grafikákban, fotózásban! Igaz esett az eső, de jól éreztem Magam, és szerintem mások is. Ismét bebizonyítottuk, hogy mi még esőben is tudunk tali tartani.
Más: út közben egy túlbuzgó Passat-os, mire a konvojunkat végig szlalomozta, a következő falu előtt nekicsapta magát egy Ladásnak. Mi meg kb. 20 Verdával satu Abs térs Abs stb. szóval azé megálltunk, bár a" dugó" minden kedves Cartársban megállt 1sec-re!
Csípőre tett kezű fickó vagyok! Életem első Alfa talija! Tök állat volt:)))))
2. Betonláb Barátom.
3. Betonláb a Ringen.
4. Bestia megérkezett.
Grandonak hála, nem kellett sokáig kelgyó nélkül futkorásznom ! :)
THX broda !
Kapott kristályindexet is, mert a gyári narancs szerintem nem szép !
Az előddel együtt, utoljára :
Majdnem napra pontosan egy évig birtokoltam a 164-est. Nehéz szívvel váltam meg tőle.
Az autót sikerült nagyon egyben (apró hámsérüléseket - értsd karc) leszámítva megvásárolnom. Régi álmom vált valóra, egy Selespeed váltós Alfa!
Mo-i beszerzés, első tulajtól, aki 2000 karácsonyán vette 6 millerért. Szalonautó volt, VÁM szabad területen, üzembe helyezve, Mo-ra belépteteve 2001 januárjában lett. Minden papír megvan, magyar nyelvű kézikönyv + számlák.
Átnézés, bal első felső lengőkar csere, ablakmosó javítás, csomagtérvilágításizzócsere.
Hosszú várakozás után, végre hazahozhattam az autót.
Az akkori Fiat Boldizsárban vettem, Olman Zsolttól, aki egy számomra kellemes félreértés miatt szép árengedményt tett. Cserébe az autó gyártása belecsúszott az augusztusi vakációba, majd elvittél lengyelországba is vonaton. Csekély 4 hónap várakozás után enyém lehetett. :)
Ma jót kirándultunk.Megnéztük az alcsútdobozi arborétumot,amit már harmadszor láttam és most is ugyanúgy tetszett.Hazafelé Tatát ejtettük útba,majd komáromi fürdőzés következett.