Blog

>> Tuning és extraSanyiJTD // Alfa Giulia 2.2 MultiJet // 2024-03-25

Veloce diffuzornak indult, de mivel levehető horgos az autó (amit mondjuk soha az életben nem használtam, de egy komoly extra nem tervezem megszüntetni) kicsit vágni kell a lökös betétet a felszereléshez, es szerintem a veloce diffuzor szárnyába bele kellene vágni. Facebookon szembe jött egy gyári “sima” dupla kipuffos, így le is csaptam rá.
Ma gondoltam egy 20perc alatt feldobom, amiből lett 4 óra. :D

A prizmákat hátulról tartja egy miniatűr kereszthornyos csavar amit ki kell szedni , mert a prizmák alatt fogja torx a betétet. Ezt kiműteni akna nélkül nem sikerült ezért ráálltam és kivettem. Mindkettő kipuffogóvéget felpolíroztam, aztán a következő probléma az előző tulaj beletörte a végekbe az alsó rögzítô csavart, ami amúgy egy tervezési hiba, indokolatlanul hosszúra hagyott amúgy gyenge, talan m4-es vékony csavar ami kapja a nedvességet és törik , mint a ropi. Én sikeresen ki tudtam szedni a sajátomból, így egy másikat kellett keresni mellé. (ezt szeretném cserélni 2db új, egyformára)

Egy újabb probléma, hogy minden lemezanyát levettek róla így azt is túrni kellett, de megvannak.

Végezetül ki kellett vágni a vonóhorog helyét, amit dekopirral végeztem, mert a flex(sarokcsiszoló) olvasztja a műanyagot…
Szerintem mérföldekkel jobb dupla véggel, nem is szabadott volna szimplàval kiadni.

Végül egy alapos mosást kapott (a betét), az autó esővert :)aztán 2 körön APC jól bedolgozva ecsettel , végezetül Labocosmetica Hydra műanyag sealent, látványos :)

Agyérgörcsöt kapok , hogy állandóan elforgatja a képeket.

 
>> SzervizMozes87 // Alfa Giulietta 2.0 Jtdm-2 150LE // 2024-03-25

Még tavaly év végén belementem egy kátyúba ebből kifolyólag eltört a xenon magasság állító berendezés + a futómű is elállítódott ezt kellett orvosolni
futómű beállítás:18367
Xenon magasság állító: 43600

 
>> EgyébShadin // Alfa Giulia 2.0 Super // 2024-01-05

Mindkét rendszám felhelyezésére több opció volt, elől matrica vagy fém, konzolra vagy lökhárítóra stb. Az első konzol nem túl szép és a mérete sem stimmel. Ha keretet tennék még rá az fújj, mert túllóg a konzolon és még vastag is, nem fekszik fel rendesen a konzolra, csak ha megerőszakolom az ívre. Konzolra a lemez jobb lett volna, de 1-1 cm-rel rövidebb a rendszám mint a konzol :-(
Végül a lemez behajtogatása mellett döntöttem, mert az első lökhárítő szita és a matrica nem nézne jól ki rajta, mert átütnek rajta a lyukak, javítgatni nem akartam. Elég érdekes formára kellett rádolgozni, de végül sikerült 95%-osra.
Hátul a meglévő konzollal hasonló problémáim voltak, full béna, így azt is kukáztam és egy minimalista keretet ragasztottam fel végül.

Album

 
>> Tuning és extraShadin // Alfa Giulia 2.0 Super // 2024-03-25

Turbina dark felnik nem voltak harmóniában a kocsi színével, ill. a króm ablakkerettel,
így a keret kapott fekete fóliát. Így valahogy jobban átjön a dög, ráadásul a téli felni is szürke, így komplettebb a harmónia.
Az még gondolkodás tárgya, hogy melyik felni legyen a nyári.

 
>> EgyébPeti16V // Alfa Giulia Veloce // 2024-03-22

Pulkisra nyíródott a bal első gumim csütörtökön este hazafelé, uh mivel szombaton egy hosszabb útra kell(ett) mennem, kénytelen voltam az amúgy sem egyszerű pénteki napba a gumicserét beiktatnom. A gumik a flottakezelőnél, ők persze nem érnek rá, uh gumikat bepakol, át gyorsan az ismerős gumishoz, kerekek le-fel, majd vissza a téliket a gumiraktárba. Ősszel kelleni fog bal előre egy új téli, de a két hátsó nyárinak is kezd elfogyni a belső pereme, uh nem biztos hogy ezt a szezont kibírják.
Ha már ott állt az autó leszedett kerekekkel, kihasználtam az alkalmat, kértem egy rongyot és lepucoltam a féknyergeket :)

>> Tuning és extraSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2024-03-24

Nagyon elöregedtek a Pirellik, sajnos már eléggé búgtak (ezt betudom a sok állásnak). Mivel ez utóbbi időben nem vagyok elájulva a Pirelli termékektől, így a Michelin Pilot Sport4-esett a választás. Nagyon sok jót lehet róla olvasni, hallani, úgyhogy kíváncsian várom!

>> Szervizfazek // Alfa 159 2.0 JTDm // 2024-02-29

A másfél évvel ezelőtt cserélt kompresszor megadta magát. A szerelő szerint a szabályzója mehetett tönkre,viszont amit rendelt hozzá az nem passzolt a kompresszorhoz,ezért azt tanácsolta cseréljük az egészet. Nekem az a lényeg hogy működjön megfelelően ezért nem problémáztam rajta.Eddig úgy tűnik jó lett,remélem nyáron se lesz vele gond. Kedvezményes áron számlázta a kompresszort,elmondása szerint 180k lenne nekem a boltban, de mivel már visszatérő ügyfél vagyok 120-ért meghozza és lemond a kedvezménye egy részéről.A csere és a töltés 30K Ft-ba került.

 
>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2024-03-24

Megjárattam újra. 20km felfűtés, aztán szaladhat. Sok még ebben a hidegben a 7 és fél liter olaj a hatalmas passzív hűtésű olajteknőhöz.
Jól szól a kis nord.
~50km
39318km

 
>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2024-03-24

Szembetűnő volt a különbség az egy héttel korábbi felvidéki túra helyszínéhez képest.
Átmozgattam, jól ment.
Csak ennyi maradt meg bennem: "az alföld tengersík vidékin"
~50km

 
>> SzervizPiritu - 1.000.000 // Alfa Giulia Veloce // 2024-03-22

km óra állás: 42.865
A téli kerekek 2023.11.14-én kerültek fel 32.780 km-nél. Most 10.085 km-t mentek, tavaly télen 9.064-et.
Eddig összesen 19.149 km-t mentem velük. A kopásjelzőn még látszik a 8-as számjegy (1.kép), egy-két szezon még lesz benne. Fura hogy elöl/hátul egyformán kopik.
Nyári guminak a szép emlékű Conti SportContact került fel defekttűrős változatban. Természetesen a kétszéles 18-as felnikre.